Goedemorgen,
Wie weet hoe de oranje dingen op deze mini haar spatbord heten? : http://www.minifini.com/GalleryPic.aspx?id=82
En waar ik die kan krijgen?
Thnx:)
Oranje strips op spatbord
- Geerth
- 4 op een rij!
- speedy
- NMC Legend
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
bij Beek of bij de dealer.
Voordeel bij Beek is dat je de hele set niet zelf hoeft samen te stellen, die verkoopt hem compleet.
Bij de dealer moet je even puzzelen voor de onderdeelnummer enzo.
mocht je een R53 dus cooper s rijden, de mijne zijn binnenkort beschikbaar omdat ik een aero bumper set ga monteren. Als je interesse hebt, PM me even, gaat om deze set. Lampjes en bedrading help ik je dan wel aan.

Voordeel bij Beek is dat je de hele set niet zelf hoeft samen te stellen, die verkoopt hem compleet.
mocht je een R53 dus cooper s rijden, de mijne zijn binnenkort beschikbaar omdat ik een aero bumper set ga monteren. Als je interesse hebt, PM me even, gaat om deze set. Lampjes en bedrading help ik je dan wel aan.

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Denk ook even na of je ze in het oranje wilt , of in wit danwel "smoked".
Weet niet of dat ook legaal is, maar het is wel mogelijk.
Weet niet of dat ook legaal is, maar het is wel mogelijk.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij dealer chassi nummer opgeven en dan nummer 3 toevallig heb ik er een gehaald:p 6 euro voor de reflector en 30 euro voor je spoiler hoekwall-e schreef:bij Beek of bij de dealer.
burn rubber not your soul

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors