Jammer genoeg zitten ze er bij mij nog niet op, des al niet te min ben ik nieuwsgierig hoe het is geweest zaterdag en wat jullie inpressie is van de strutbraces!!!
Laat het ff weten....
Gr. Franky2006
Hoe doen de OMP veerpootbruggen het????
- Franky2006
- 4 op een rij!
- Contacteer:
- emillio
- Be Mini
Bericht
Nou bij mij zitten ze er inmiddels wel op, en ik moet zeggen....ik merk het wel...
Niet schokkend, maar de hele voorkant voelt wat "stijver"aan...
Snel een bocht indraaien, vroeger was de auto dan wat "happig"...beetje stuiterend, en nu merk je gewoon dat hij wat strakker door de bocht gaat.
Geen verkeerde uitgave dus naar mijn mening.
@Ton, nog bedankt voor de goede service, de koffie en het plakje cake!
Niet schokkend, maar de hele voorkant voelt wat "stijver"aan...
Snel een bocht indraaien, vroeger was de auto dan wat "happig"...beetje stuiterend, en nu merk je gewoon dat hij wat strakker door de bocht gaat.
Geen verkeerde uitgave dus naar mijn mening.
@Ton, nog bedankt voor de goede service, de koffie en het plakje cake!

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als het goed beweegt je carroserie nu ook minder als je over drempels gaat, en blijft de auto rustiger op snelle en lange bochten op de snelweg.
Het meeste voel je trouwens als je onderstel al wat stugger is, dus een SS of SS+ onderstel hebt.
Bij mij zit de nieuwe stang er ook op, van de oude had ik even een fotootje moeten maken, die was lekker gedeukt en zat tegen het subframe aan door de tik met de karrousel op de Ring.
Ton, dankjewel voor de uitstekende service en de koffie!
Het meeste voel je trouwens als je onderstel al wat stugger is, dus een SS of SS+ onderstel hebt.
Bij mij zit de nieuwe stang er ook op, van de oude had ik even een fotootje moeten maken, die was lekker gedeukt en zat tegen het subframe aan door de tik met de karrousel op de Ring.
Ton, dankjewel voor de uitstekende service en de koffie!
- emillio
- Be Mini
Bericht
Klopt, de algehele roffel door de auto bij het nemen van een verkeersdrempel is wat minder opvallend...
Alleen is nu de rammel in mijn deur weer terug...
Ik word er gek van, ga denk toch maar eens gebruik maken van jouw methode Berthil....badstof doeken erachter!!!
Alleen is nu de rammel in mijn deur weer terug...

Ik word er gek van, ga denk toch maar eens gebruik maken van jouw methode Berthil....badstof doeken erachter!!!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Soms heb je van die wegdelen waarbij ene helft ineens iets zakt (bijv. bij wegwerkzaamheden waarbij je op (deels) op andere weghelft moet rijden) dan voel je dat 'ie het wat vloeiender/smoothy pakt.
Onze sponsors