Ik heb drie weken geleden een prachtige R53 met JCW kit gekocht. Wat een heerlijke wagen zeg! Precies wat ik ervan gehoopt / verwacht had. Ik heb ook proef gereden in een R56, maar de R53 stuurde toch veel lekkerder en voelde directer aan. Daarnaast vind ik de supercharger veel fijner dan de turbo.
De wagen kan nog lang mee, want er zit nog maar 66.000 op de teller

in de tussentijd ben ik al aardig druk geweest met de wagen. Natuurlijk meteen van de buitenkant flink verwend. Wassen, kleien, polijsten, wax... hij staat er in een prima staat bij! Ik had eigenlijk gehoopt om ook meteen tijd te vinden om een foto shoot te doen, maar daar is het helaas nog niet van gekomen. Met het slechte weer van deze week zie ik dat ook nog niet zomaar gebeuren. Komt wel

Daarna meteen de audio aangepakt. Voorin Focals geplaatst en achterin een infinity sub en een Hertz 4 kanaals versterker. Dat was wel een flinke klus, met name het trekken van de kabels:
► Laat Spoiler zien

Ben helemaal tevreden met de audio nu!
Vandaag eindelijk tijd gevonden om met NSCexpert te gaan coderen. Dat is me uiteindelijk gelukt, maar wat een uitzoekwerk als je dat voor de eerste keer gaat doen zeg! Ik wil verschillende opties aanzetten, zoals comfort open en close met de AB en het passagiersraam auto up. Dat is nog niet gelukt. Heb al een vraag gepost in het daarvoor bestemde topic.
Inmiddels al een paar aanpassingen gedaan:
- 17" R90's eronder
- OEM zonneschermen erin
- Audio upgrade
- Antenne vervangen voor de korte versie
- Eibach Pro verlaging
- Orranje Stealth Cold Air Intake
- S spokes voor de winter wit geplastidipt
- Carbon Veerpootbrug
- K-sport BBK om "ietwat" sneller tot stilstand te komen
Verdere plannen:- Spoorverbreders achterzijde
- Comfort knipperlicht (module inbouwen ofzo?)
- Veel km's maken

Grt,
Mac

En wie zegt dat een Mini klein is? Deze is XL