Prijzen zijn bekend:
de BKR6EQUP(standaard R50/R53) = 12.00 per stuk
de BKR7EQUP(R53 works bougies) =13 euro per stuk
Voor mezelf is het al te laat, heb alweer de jackpot van 27,50 per stuk betaald.
1. JBCOLA Betaald
2. IDD Betaald
3. Berthil Betaald
4. Tysie Betaald
5. Bud127 Betaald
6. StefanCS
7. Peter Visser Betaald
8. Ronald Wijnen Betaald
9. Speedy Betaald
10. Woutie Betaald
11. remmie1972 Betaald
12. Geert-Jan Betaald
13. Monktonk Betaald
14. Denizg Betaald
Graag ook een PM-etje als je betaald hebt, met je adres gegevens of om een afspraak te maken om ze te halen/brengen[/i] [/color]
Bougies
- iDarkDesign
- Transformer
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Als wat Quattro zegt waar is komt deze group buy op precies het juiste moment. Ben deze week net de 60K gepasseerd. Doet u mij dan maar een set works bougies! PM me maar waar het geld heen kan.
30e mee?
iDD
30e mee?
iDD
- minipino
- Mod virus alert!
Bericht
Ik moet het nog berekenen, maar volgens mij als we een mannetje of 20 kunnen halen, worden de bougies nog goedkoper dan 15 euro....en dan scheelt het ook met de normale, die kosten hier geloof ik rond de 17 euro
Bougies zijn heel simpel zelf te vervangen.FastBunny schreef:Doet de dealer niet moeilijk als je zelf je bougies meeneemt? Of zijn die ook eenvoudig zelf te vervangen? Overigens wanneer moet je ze uberhaupt vervangen
Komt voor de bakker.jbcola schreef:Als dat zo is zet mij dan maar op het lijstje, is zowaar meer dan de helft van de prijs hier
Gewoon ff doorrijden dus, moet sneller kunnen dan in 3 1/2 jaarquattro gmbh schreef:Om de 60.000km moeten ze vervangen worden. Bij mij dus over 3,5 jaar weer dus ik pas even

30e ben ik bang dat dat niet gaat lukken, moet ze namelijk nog bestellen (komen uit de states, dus kan wel weekje of 4 duren.iDarkDesign schreef: 30e mee?
iDD
Tja, ik ben zelf ook zo dom geweest om ze gewoon bij de stealert erin te laten zetten, rekenen ze 40 minuten voor...hadden ze de verkeerde ingedaan, tijdens het omruilen naar de goede kon het in 10 minutenndenotter schreef:Dammit, heb ik net anderhalve week geleden 't volle pond betaald..........
!

Het word niet aangeraden om "koudere"bougies in je mcs te stoppen, het is iig niet zo schadelijk als andersom.Xefke schreef:Die works bougies op een gewone standaard MCS van 2005, is dat beter dan de originelen?
Ik moet het nog berekenen, maar volgens mij als we een mannetje of 20 kunnen halen, worden de bougies nog goedkoper dan 15 euro....en dan scheelt het ook met de normale, die kosten hier geloof ik rond de 17 euro
- iDarkDesign
- Transformer
- minipino
- Mod virus alert!
Bericht
Ik normaal gesproken ook, maar hij stond er toch en ik had zoiets van ach ja....ze moeten ook wat verdienen. Maarre dit was gelijk de laatste keer, dat ik het hun op laten doen.ndenotter schreef:@pino: goed initiatief maarr for the record: no way dat ik de stealert bougies laat vervangen. Die ik gewoon lekker zelf hoor, met twee vingers in mijn neus! Nee voor de rest hier: gewoon zelf doen is echt een klusje van niks.
Onze sponsors