MINI Cooper S van CooperS-lightningblue (MINI = Exit)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
coendek
Stoepsleutelaar

14 dec 2007, 01:06

CooperS-lightningblue schreef:Het komt in ieder geval goed kerel! Als ik de foto's zie heb ik daar in ieder geval het grootste vertrouwen in. Je hebt duidelijk aanleg. :wink:

hoop ik op want ik vind het echt wel heeeeeeeeeel erg leuk om te doen ;)

Coen
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 dec 2007, 16:08

Ik had een erg leuk kerstcadeau van zuslief gekregen. Een setje zéér grappige stickers! De eerste set heb ik er na het wassen maar eens opgeplakt. :mrgreen:

Afbeelding
Aan de ene kant van de ruit,

Afbeelding
én deze aan de andere kant.
Afbeelding
jbcola
Brugse zot

26 dec 2007, 16:23

8) 8)
coendek
Stoepsleutelaar

26 dec 2007, 17:26

:lol:
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

26 dec 2007, 19:57

Hahaha lachen. 8)
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

27 dec 2007, 22:56

leuk cadeautje :lol:

Greetz BigD
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

27 dec 2007, 23:20

Die zijn leuk 8)
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 feb 2008, 17:30

Durf het haast niet te vragen, maar "is it solved for the moment?"

EDIT: ik zag je verslag al in het topic "vreemde geluiden". Laten we hopen dat het wegblijft.

marss
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 mar 2008, 20:27

Beste luitjes,

Ik heb triest nieuws. :( Ik heb vandaag mijn MINI ingeruild en een andere auto gekocht. Zoals velen van jullie al wisten ben ik het stuk drama uit de "United Kingdom" spuugzat. Ik rij al ruim 8 maanden en zo'n 12.500 km rond met elke week weer een nieuw probleem.
De reparaties van eind Februari waren voor mij de laatste druppel. Nadat mij vervolgens duidelijk werd dat ik hem voor niks die week kwijt was geweest viel de druppel die de emmer deed overlopen en ben ik gaan zoeken naar een waardige opvolger.

Ik heb altijd al graag een cabrio willen rijden, maar door de interessante aanbiedingen van MINI Hannover (waar ik mijn eerste MINI kocht) en Renova Breda (waar ik mijn eerste MINI heb ingeruild en vervolgens mijn tweede MINI heb gekocht) is dat er niet van gekomen. Het werd me dus al snel duidelijk dat de opvolger van deze MINI in ieder geval een cabrio moest worden.

Het is jammer dat ik zo'n "slechte" ervaring heb met de turboblokken uit de R56. Als ik nou zeker wist dat het alleen mijn auto was, als ik nou zeker wist dat er een oplossing voor gevonden gaat worden en er dus van verzekerd ben dat geluid NOOIT meer te horen, dan had ik zeker een nieuwe R56 gekocht en anders gewacht tot het cabrio model. Maar MINI blijft zo vaag over dat geluid en het duurt allemaal zo gruwelijk lang, dat ik er in ieder geval niet nog langer op ga zitten wachten. Zeker niet als je je bedenkt dat ik dan nog weken, zo niet maanden, lang elke dag met een flut* in die auto stap in de hoop dat hij start en heel blijft. Tot het moment dat er andere, verbeterde blokken in de Sjes gelepeld worden rij ik geen MINI meer.

Daarom ben ik gaan zoeken naar een ander merk. Helaas is BMW niet te ontwijken in die zoekcriteria en heb ik daar vandaag toch mijn ultieme droom-auto gevonden. Een ver uitontwikkelde motor, geen rare ver-vóór-op-de-concurrentie-lopende-technieken én een roadster! Een 343 pk sterke BMW Z4 M Roadster.

Onderstaand wat foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het is een zeer jonge, weinig gebruikte auto in de kleur waarin een M eigenlijk hoort te zijn. De meningen zijn er nogal over verdeeld (dat hoor ik graag :wink: én ja, het is wéér een blauwe :roll: ). Komende week ga ik m'n MINI uitvoeren en alles in orde maken zodat ik de BeemerT zaterdag op kan halen. Die maandag erna naar de RDW kan en hopelijk die woensdag daarna kan rijden op gele Nederlandse platen.

Ik hoop voor de R56-rijders onder ons dat het gezeik met die motor snel op zal houden, ik hou het in ieder geval goed in de gaten! Overigens betekend dit niet dat ik weg ga bij de NewMINIclub, het is hier namelijk veel te leuk en ik heb hier veel vrienden gemaakt! Ik blijf gewoon moderator. Zuslief rijd zoals jullie weten een probleemloze PW Cooper S waar ik vast wel bij op de bijrijders-stoel plaats mag nemen óf die ik misschien zelfs wel eens een keertje mag lenen. :mrgreen:

Ik open a.s. zaterdag in het "Bevriende rides, je andere ride" deel van het forum een topic over deze auto, mocht je het interessant vinden om te weten hoe het rijden met deze auto bevalt :wink: .

Groetjes en tot morgen allemaal,

CooperS-lightningblue
Afbeelding
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 mar 2008, 20:32

Kaj,

gozer een stap die ik ook gezet zou hebben in jouw situatie.... Ik heb je al gezegd dat ik stik jaloers ben op je nieuwe aanwinst. Een droom die waarheid zou worden....

Ik wens je zo veel meer plezier met deze nieuwe Z4 ..... echt waar gast... schitterend.... zeker als ik denk aan welke velgen eronder komen.....

:shock: :shock: :shock:

Uh 1 vraagje.... mag ik een keer mee... ja blijft een jongensdroom he ooit zoiets te rijden :D:D

MR
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

29 mar 2008, 20:34

Nou Kaj je weet het hè, we hebben het er al over gehad.
Ik vind het natuurlijk super jammer dat je geen MINI meer wilt rijden :(
maar ik kan me helemaal vinden in je verhaal. :wink: Ik hoop dat je met deze auto ook die grote smile op je gezicht hebt die je iig met je aller eerste Indy had, want vergeet niet dat je daar iig wel altijd heel veel plezier aan hebt beleefd, en dat je bij dit cluppie blijft, duh, had je dat niet gedaan had ik je wel gestalkt. >)
En danderbij wie moet ik dan die kleurplaten geven als we ergens lekker gaan eten!!! :mrgreen:
Wanneer kom je me ophalen ?????? :))
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 mar 2008, 20:35

Kaj,

Van harte gefeliciteerd met je, en nu spreek ik voor mezelf, stekendjaloersmakend mooie ZZZZ!

8)

Ik wens je veel (meer) plezierige km's in je nieuwe BiemerT.

:D
Wint
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 mar 2008, 20:36

Jiiiihaaaa!
Kijk dat is een dikke bak zeg!
Hopelijk heb je hier geen ellende mee.
Drama dat je zo veel pech met je MINI heb gehad, dat je het nog uit hebt kunnen houden om hem in te ruilen vind ik heel knap.
Ik had hem waarschijnlijk de maas in gereden! :P
Veel plezier in dat nieuwe monster van je! :hap
Save a tree, eat a beaver
Afbeelding
kamiel
Be Mini
Be Mini

29 mar 2008, 20:36

Hey Kai, wat een triest verhaal! en wat jammer maar ook erg begrijpelijk dat je de mini weg doet!! je krijgt in ieder geval een beest van een nieuwe auto voor terug!!!

Ik begrijp heel goed dat je genoeg van de mini hebt, wij hebben zelf ook erg veel problemen met onze mini (geen R56 maar een R53) en ik heb ook zeer vaak gedacht de auto te gaan inruilen voor een waardige vervanger (zeker geen mini) helaas laar onze beurs dit niet toe en laat ik keer op keer de mini weer maken. Steeds weer zeggen we dan " ik hoop dat dit de laatste reparatie is" maar helaas blijk dat ook keer op keer niet zo te zijn.

Ik hoop dat je met je nieuwe auto probleemloos kunt rijden zonder iedere week bij de dealer terecht te komen!

Veel plezier met je M en rij voorzichtig, want dit is toch wel andere koek als een cooper S >) >) >)
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 mar 2008, 20:38

Blont-007 schreef:Ik hoop dat je met deze auto ook die grote smile op je gezicht hebt die je iig met je aller eerste Indy had, want vergeet niet dat je daar iig wel altijd heel veel plezier aan hebt beleefd, en dat je bij dit cluppie blijft, duh, had je dat niet gedaan had ik je wel gestalkt. >)
Ja, het oude vertrouwde R53-je... :( Had ik eigenlijk niet weg moeten doen, had je toch (weer) gelijk BlonTje!
Blont-007 schreef:En danderbij wie moet ik dan die kleurplaten geven als we ergens lekker gaan eten!!!
Je hebt m'n nummer, dus ik kom wel kleuren eten! :mrgreen:

@Wint:
Ja, het is jammer dat het vanaf de Maas zo'n pokke-eind lopen is naar BoZ... :roll: :mrgreen:
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”