Gr. Rini
Berry M's voorsteltopic.
- Berry M
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

(Foto's gemaakt door de verkopende partij.)
Een Duitse Cooper, uit 2002, die op 27 Juni 2008 in Nederland op kenteken is gezet.
Voor de auto heb ik overigens S.Y.R.-topic geopend: Berry's Indi Blue Cooper
Ik was aan het kijken voor een donker grijze 'S', maar kon helaas geen exemplaar vinden die mij aansprak... Tot ik vorige week Matt's Cooper S bij Beilen op de foto had gezet, toen wist ik wat ik wilde. En uiteindelijk heb ik gisteren deze gekocht:Sven schreef:Wat voor MINI heb je of ben je van plan te kopen???

(Foto's gemaakt door de verkopende partij.)
Een Duitse Cooper, uit 2002, die op 27 Juni 2008 in Nederland op kenteken is gezet.
Voor de auto heb ik overigens S.Y.R.-topic geopend: Berry's Indi Blue Cooper
Laatst gewijzigd door Berry M op 26 apr 2009, 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- Berry M
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Bedankt heren...
Ik heb een 'lichte' audioverslaving... In m'n Van heb ik ook een goed klinkend Pioneer systeem, en in de nieuwe aanwinst moet natuurlijk ook fatsoenlijk geluid komen. Maar of ik de audio uit m'n Van ga over zetten, of dat ik nieuw materiaal koop, dat weet ik nog niet.ITSU028 schreef:Vertel, audio....?!
Er hangt een Milltek uitlaat onder, en het geluid bevalt me wel; bij normaal rijden lekker rustig, maar aanwezig op verzoek.Sven schreef:Wat vooor uitlaat hangt eronder eigenlijk??
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mooie bak hebbie gekocht Berry ..
En ik snap dat je er niet te veel aan gaat doen , dat is al voor je gedaan ..
Echt standaard is ie allang niet meer ..
Cool man !!!
Nu hoor je er pas echt bij
welkom dude !!!!
En ik snap dat je er niet te veel aan gaat doen , dat is al voor je gedaan ..
Echt standaard is ie allang niet meer ..
Cool man !!!
Nu hoor je er pas echt bij
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Wat een schitterende Cooper
! Indi Blue met aero is super, zeker met witte velgen. Eén klein puntje: het onderste gedeelte van de grille (dus het gedeelte in de bumper) vooraan is van een facelift, het bovenste deel van een pre-facelift. Hier zou ik nog een keer een facelift grille in zetten (of een aerogrille).

- Berry M
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Wederom bedankt voor de leuke reacties!
Waar ik 'm voor ga vervangen weet ik op dit moment nog niet, want ik vind alle opties (compleet chroom / chrome lijst met blauwe lamellen / Aero) wel wat hebben.
Tjah, die grill... Die had ik nog niet vermeld in dit topic, maar staat ook op de lijst om te veranderen.Ivo schreef:Eén klein puntje: de grille
Waar ik 'm voor ga vervangen weet ik op dit moment nog niet, want ik vind alle opties (compleet chroom / chrome lijst met blauwe lamellen / Aero) wel wat hebben.
Onze sponsors