hallo!
heeft iemand een handleiding of een link of foto's om een dashboard kastje in te bouwen??
ik wil dat namelijk doen.... ik hoop dat iemand mij kan helpen
alvast bedankt!
Dashboard kastje inbouwen
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Via de zoekfunctie in het forum kwam ik het onderstaande resultaat tegen:
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... oardkastje
Suc6 met klussen allebei!
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... oardkastje
Suc6 met klussen allebei!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
ehm, even heel uitgebreid beschreven:
naast je radio passagierszijde, kan je even met je hand voelen, voel je een rond stukje, als je je ventilatie op de hoogste stand zet, voel je daar lucht uit blazen, sluit hierop de siliconen slang aan, ram je dashboardkastje erin, niet helemaal, sluit nu de slang op het sluisje van je kastje aan. split je verlichtingskabeltje (bovenaan), sluit die aan op het lampje van het kastje. Nu kan je het dashboardkastje helemaal doorschuiven en 5 schroeven indraaien.
Ik heb zelf af fabriek het kastje, maar al een aantal keer eruit moeten halen wegens schoonmaken en ipod kabeltje doorsluizen. Maar die koelingslang aansluiten en lampje aansluiten is toch niet zo moeilijk. Anders zal ik ff de TIS raadplegen of die nog wat info kunnen verschaffen.
naast je radio passagierszijde, kan je even met je hand voelen, voel je een rond stukje, als je je ventilatie op de hoogste stand zet, voel je daar lucht uit blazen, sluit hierop de siliconen slang aan, ram je dashboardkastje erin, niet helemaal, sluit nu de slang op het sluisje van je kastje aan. split je verlichtingskabeltje (bovenaan), sluit die aan op het lampje van het kastje. Nu kan je het dashboardkastje helemaal doorschuiven en 5 schroeven indraaien.
Ik heb zelf af fabriek het kastje, maar al een aantal keer eruit moeten halen wegens schoonmaken en ipod kabeltje doorsluizen. Maar die koelingslang aansluiten en lampje aansluiten is toch niet zo moeilijk. Anders zal ik ff de TIS raadplegen of die nog wat info kunnen verschaffen.
- jimapima
- Nieuwsgierig
Bericht
dashboard kastje
dank jullie wel!!!
is het is er al een aansluiting aanwezig om het lampje te monteren dan?
is het is er al een aansluiting aanwezig om het lampje te monteren dan?
- jimapima
- Nieuwsgierig
Bericht
dashboard kastje
nee, dealer was te laat! ik heb empas vandaag ik had algeprobeerd om em eruit te krijgenmaar zit stroef vast.
nu heb ik even naarde nieuwe kastje gekeken. er zitten 2 drukpunten onder de oude kastje. die moet je indrukken en tegelijker tijd ook er uittrekken. ik ga nu beginnen. succes
nu heb ik even naarde nieuwe kastje gekeken. er zitten 2 drukpunten onder de oude kastje. die moet je indrukken en tegelijker tijd ook er uittrekken. ik ga nu beginnen. succes
Onze sponsors