MR schreef:. Sommige foto's zijn ook niet bepaald voor het forum en dan druk ik mij zwak uit.

Marc, leuk verslag en schitterende foto's. Ik heb er iig van genoten

MR schreef:. Sommige foto's zijn ook niet bepaald voor het forum en dan druk ik mij zwak uit.
Tsja, explisit content he........Pretty Cooper schreef:MR schreef:. Sommige foto's zijn ook niet bepaald voor het forum en dan druk ik mij zwak uit.
![]()
![]()
Wij willen alles zien.
![]()
![]()
![]()
Marc, leuk verslag en schitterende foto's. Ik heb er iig van genoten
Kan gebeuren eej. Je mini nog wel zien staan, maar jou niet meer gezien!Elmar Nieser schreef: (Sorry Lisette, ik had me telefoon in de hotelkamer laten liggen dus las je berichtje te laatWel Berthil nog gezien! Heb hem zelfs nog op video vast weten te leggen toen hij op het circuit reed. Zal ik zo even uploaden ook
Ja, ik hoorde dat er veel van MINI's is afgehaald. Waardeloos, snap ik niets van. Je gaat elkaar toch niet bestelen.Jenkins schreef:.
Een vervelend minpuntje van deze dag;
toen ik vanmorgen langs Mini liep zag ik dat iemand mijn Mini United badge heeft gestolen.
Of het M.U.-gangers waren weet je toch niet. Kunnen ook gewoon ordinaire kruimeldieven zijn geweest die op dit evens waren af gekomen om hun uitkering aan te vullen.Pretty Cooper schreef:Ja, ik hoorde dat er veel van MINI's is afgehaald. Waardeloos, snap ik niets van. Je gaat elkaar toch niet bestelen.Jenkins schreef:Een vervelend minpuntje van deze dag; toen ik vanmorgen langs Mini liep zag ik dat iemand mijn Mini United badge heeft gestolen.
Slim! Iets om te onthouden.Pretty Cooper schreef:Ben speciaal terug gelopen om de badge, ventieldopjes, en DL-kapjes er af te halen. Ventieldopjes zijn echt met bosjes gejat. Tsja, je moest er maar eens eentje missen en je komt toevallig de goeie tegen. Scheelt toch weer een setje in je portemonnee![]()
Onze sponsors