Mini United 2007

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

24 jun 2007, 17:53

MR schreef:. Sommige foto's zijn ook niet bepaald voor het forum en dan druk ik mij zwak uit.

:lol: :lol: :lol: Wij willen alles zien. :lol: :lol: :lol:

Marc, leuk verslag en schitterende foto's. Ik heb er iig van genoten :wink:
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2007, 18:01

De laatste dag was de zondag. Gebroken van een dag feesten, vloten de vogeltjes ons wakker en werden wij uitgenodigd door Hans om een ontbijtje te gaan nuttigen in de SPOT. Een strandtent!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Terwijl de regen met bakken uit de hemel kwam, gingen wij onze broodjes nuttigen.....
Afbeelding
Afbeelding
Als laatste nog de Challenge bekeken, die opnieuw door Bleekemolen werd gewonnen en nog wat sfeer pics gemaakt! Op de terugweg door de 10.000 KM grens gegaan. Ik had hem graag op het circuit gebroken, maar dat ging helaas niet.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik wil iedereen, maar dan ook iedereen zo enorm bedanken voor de geweldig drie dagen!!! Iedereen super en de volgende keer natuurlijk weer! We zullen nu wel in een diepgat vallen, maar we hebben komende vrijdag nog waarop we een afterparty meeting geven speciaal om Coen zijn ogen uit te steken als ie hoort hoe leuk we het gehad hebben... Nee hoor Coen geintje ;)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Iedereen tot vrijdag als je ook komt en verder een speciaal bedankje aan de volgende mensen:

Ida => Meid je hebt zo hard gebeld, gelopen en gefeest dat je die massage verdiende. Hij komt nog wel een keer! Ik had iets te diep in het glaasje gekeken. Super dat je alles zo geregeld hebt, je lijkt de "spin" in het web te zijn van de club ;) En daar zouden heel veel mensen eens een diepe buiging voor moeten maken. Ik doe het alvast, wie doet er mee?

IDD => Super je beter te hebben leren kennen. Amsterdamers onder elkaar en wat een top wijf heb je man. De liefde spat ervan af!

Hans => Uh, da racen op het circuit is wel heel erg leuk. :mrgreen: :mrgreen: Ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik ff...... >)

Wint => Ik wist niet dat Rotterdamers en import-Amsterdammers het zo goed zouden kunnen vinden. 1 ding! Dat ding wat zich stadion noemt in jullie stadje........ :p

Chantal => Leuk haar zo! Laten zo!! Volgende keer geen hoofdpijn als je kan feesten he :P

Arjan & Yvonne => Super iemand te leren kennen achter de forumnaam!

Des => Chill ze in IJsland!

Kaj => Succes met leren!

Sam => Thanks voor de mooie woorden!

Verder iedereen die ik vergeten ben..... super bedankt!! En tot snel! Dus is het mijn beurt om me auto aan te passen ;)
Laatst gewijzigd door MR op 24 jun 2007, 18:30, 4 keer totaal gewijzigd.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2007, 18:08

Pretty Cooper schreef:
MR schreef:. Sommige foto's zijn ook niet bepaald voor het forum en dan druk ik mij zwak uit.

:lol: :lol: :lol: Wij willen alles zien. :lol: :lol: :lol:

Marc, leuk verslag en schitterende foto's. Ik heb er iig van genoten :wink:
Tsja, explisit content he........ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

En gewoon geschoten met me mobiele telefoon....

MR
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2007, 18:15

Wat een gave dag! 8)
's Morgens vroeg om half acht gaan rijden om samen met Noukieee richting De Lucht, Pretty Cooper op te halen.
Van daaruit richting Vianen om met de volgende groep NewMINIclub'ers aan te sluiten.
Toen richting Zandvoort!
Hoe dichter we het circuit naderden, hoe meer Mini's je uit alle steegjes en straatjes zag komen. :)

Nadat we even na 11.00 uur ons groepje Mini's helemaal op het eind van de parkeerplaats hadden gegroepeerd, langzaam richting feestterrein gewandeld.
Er was al een race bezig, dus we werden verwelkomd door bruut brullende :rijden Mini's!
Snel onze goody bag opgehaald en hebben we ons in het feestgedruis gestort.
Helaas kwamen we er te laat achter dat we ons moesten inschrijven om aan evenementen deel te kunnen nemen.
Een paar duizend Miniacs waren ons al voor geweest...
Nou ja... dan maar shoppen! :P

Eigenlijk viel het aanbod merchandise tegen!
Zat voor de R56, maar de R50 leek al vergeten te zijn. Gemiste kansen voor BMW / Mini!
Ook in de kleding was de keuze erg beperkt. En iets unieks met het Mini United thema was er al helemaal niet.
(m.u.v. de spiegelkappen.) Helaas is met het blinderen van de ruiten ook langs m'n neus gegaan :cry:
De katering vond ik prima verzorgd! Prijzig misschien, maar dat ligt in de lijn van de verwachting.
Enkele tientallen foto's en wat filmpjes gemaakt waarvan ik er later wat zal posten.
De race en stuntshow waren perfect entertainment! :dansen

Op het eind van de dag naar de BBQ gegaan.
Na aanvankelijk wat problemen te hebben overwonnen (BBQ's die 't niet deden...) konden we de gezelligheid van het grote terrein nog eens dik over doen op veel kleinere schaal.
Nog interessante wetenswaardigheden gehoord over Twentenaren in Maastrichtenaren... :mrgreen:
Lekker wat geouwebet met de clubleden, Mini's bewonderen
De koks hebben goed werk geleverd!
Hetzelfde geldt voor de huisjesbewoners die toch maar alle voer, drank, bestek en service hebben moesten organiseren!
Na een gezellige BBQ zijn we weer moe en voldaan (en verbrand) huiswaards gereden.

Al met al een geweldige ervaring die ik niet had willen missen.

Een vervelend minpuntje van deze dag;
toen ik vanmorgen langs Mini liep zag ik dat iemand mijn Mini United badge heeft gestolen.
:evil:
lisette
Enthousiast
Enthousiast

24 jun 2007, 18:15

Elmar Nieser schreef: (Sorry Lisette, ik had me telefoon in de hotelkamer laten liggen dus las je berichtje te laat :s Wel Berthil nog gezien! Heb hem zelfs nog op video vast weten te leggen toen hij op het circuit reed. Zal ik zo even uploaden ook
Kan gebeuren eej. Je mini nog wel zien staan, maar jou niet meer gezien!

Berthil zal zich wel in hebben moeten houden achter die pace car :)

@MR: mooi verslag en foto's!
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2007, 18:32

lisette schreef:Berthil zal zich wel in hebben moeten houden achter die pace car :)

@MR: mooi verslag en foto's!
Nogal... hahahah :lol: :lol: :lol:

Geen probleem thanks!

MR
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2007, 18:37

volgens mij hebben jullie het inderdaad HEEL gaaf gehad! ik was er graag bij geweest maar moet leren voor tentamens en had twee verjaardagen.

ben benieuwd of er nog meer filmpjes komen! gaaf om te zien daar, op de een of andere manier had ik toch het idee dat de clubman dit weekend onthuld zou worden. :roll:
erikawf
Enthousiast
Enthousiast

24 jun 2007, 19:02

Vrijdagochtend redelijk op tijd uit bed, auto wassen (met de hand) maar tegen de tijd dat we zouden vertrekken zag het er niet uit. Kay gebeld om 11.00 uur waar de karavaan zich op hield, op dat moment nog voor de A4 dus toch nog even snel langs de wascabine en auto alsnog afgespoten en drooggemaakt, zag er beter uit. Op naar tankstation bij haarlem - Zuid, ff tanken en bij het groepje aangesloten. Na een 20 minuutjes kwamen de "breda gangers e.a. " langs gereden en hop wij snel in de auto en aansluiten. Ondanks dat het maar een klein stukje was errug gaaf :mrgreen:
BBQ vrijdagavond vond ik TOPPIE echt gelachen (wanneer doen jullie weer hints wendy en ??). Nog ff een dansje gemaakt op Erik E en om 12 uur wieder zu hause.
Zaterdag rustig aan en om een uur of half 2 op de boulevard aangekomen staan daar allemaal mini's geparkeerd, dat hadden we al bedacht. Gelukkig nog vrij snel een plekkie gevonden en 6 euri lichter richting Zandvoort. Races gekeken en stunt show.
Zondag vroeg op en 5 voor 9 stond ik voor het hek met nog 200 mini freaks, mochten we om 9 uur precies naar binnen. Iedereen rennen om maar als eerste bij de ïnschrijfbalie " te staan. Nou ik ga niet rennen dus ik kwam achter een rijtje te staan, maar goed, was nog op tijd om me op te geven: minidriver training en rijden op het circuit.
Minidriver training was GEWELDIG :P , achteruit met 25 a 30 km p/u de waterbak in en stuur om gooien, terug draaien tot je recht staat en in zijn 2 verder . Andere oefening was met 50/60 km p/u recht op een pion af en rechts of links af pion ontwijken. Na twee keer (prut) gingen de keren erna een stuk beter.
Hierna hollend terug auto ophalen en naar "de parkeerplaats" waar we moesten wachten totdat we het circuit op konden. Ik was er om 12.50 maar we gingen uiteindelijk pas om 13.45 of zo iets het circuit op. Helaas regende het en lag er veel rubber op de baan maar dat mocht de pret niet drukken.
Later Nathalie en vriendin opgezocht en ff nagebept onder het genot van een bakkie koffie. Helaas s'middags niet veel clubleden meer gezien.
Maar goed jullie moesten natuurlijk ook weer terug tuffen. Leuk, weer veel mensen ontmoet en tot de volgende meet 12 juli in Bloemendaal.

(hieronder weer mijn japanse aanvallen van dit weekend)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
mini works for me
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2007, 19:43

Hier een paar kiekjes van mij. In m'n gallerij staan er meer. :D

Road Kill:
Afbeelding

California Dreamin':
Afbeelding

Mini Traveller uit Kiev:
Afbeelding

Mini Jeans:
Afbeelding

Crocodile Minee:
Afbeelding

8)
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

24 jun 2007, 19:48

Jenkins schreef:.

Een vervelend minpuntje van deze dag;
toen ik vanmorgen langs Mini liep zag ik dat iemand mijn Mini United badge heeft gestolen.
:evil:
Ja, ik hoorde dat er veel van MINI's is afgehaald. Waardeloos, snap ik niets van. Je gaat elkaar toch niet bestelen.

Ben speciaal terug gelopen om de badge, ventieldopjes, en DL-kapjes er af te halen. Ventieldopjes zijn echt met bosjes gejat. Tsja, je moest er maar eens eentje missen en je komt toevallig de goeie tegen. Scheelt toch weer een setje in je portemonnee :evil:
Jammer Roy :(

BTW nice pics :D
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Peerkie
Be Mini
Be Mini

24 jun 2007, 19:57

Ja, heel lullig van die badge, Roy. Ik had op aanraden van Pretty halverwege de dag ook mijn badge en ventieldopjes er maar afgehaald, maar het is wel te triest voor woorden dat zoiets nodig is. Het is tenslotte juist op zo'n evenement extra leuk om die versierseltjes erop te hebben! Stelletje asocialen, iedereen die daar komt weet toch hoe trots ze zelf op hun spullen zijn. :evil:
bjfloor
Enthousiast
Enthousiast

24 jun 2007, 20:00

Hallo!

Wij zijn ook weer veilig thuis. De foto's van ons zijn te vinden op www.rumpel.nl.
Wat een leuk weekend, met waanzinnig veel en mooie MINI's. Wij hebben ons in elk geval vermaakt!

Groeten,

Berend Jan & Sabina
Afbeelding
Co-driver Rumpel (http://www.rumpel.nl)
MINI Cooper S Cabrio JCW
MINI Cooper Clubman D
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2007, 20:02

Pretty Cooper schreef:
Jenkins schreef:Een vervelend minpuntje van deze dag; toen ik vanmorgen langs Mini liep zag ik dat iemand mijn Mini United badge heeft gestolen. :evil:
Ja, ik hoorde dat er veel van MINI's is afgehaald. Waardeloos, snap ik niets van. Je gaat elkaar toch niet bestelen.
Of het M.U.-gangers waren weet je toch niet. Kunnen ook gewoon ordinaire kruimeldieven zijn geweest die op dit evens waren af gekomen om hun uitkering aan te vullen.
:mad: :mad: :mad:
Pretty Cooper schreef:Ben speciaal terug gelopen om de badge, ventieldopjes, en DL-kapjes er af te halen. Ventieldopjes zijn echt met bosjes gejat. Tsja, je moest er maar eens eentje missen en je komt toevallig de goeie tegen. Scheelt toch weer een setje in je portemonnee :evil:
Slim! Iets om te onthouden.
:|
smousje
Be Mini
Be Mini

24 jun 2007, 21:02

hahahahha nee nee MR gaat niet ALLE foto's erop zetten

dat word te errug. ik heb je toegevoegd op msn marc, dan kan je em ff sturen :oops: 8) :s
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

24 jun 2007, 21:02

Ik ben ook weer thuis en heb al lekker zitten nagenieten van de prachtige verhalen, filmpjes en foto's van jullie 8) :)

Echt mazzel gehad met het weer ondanks de regen van vandaag. Vrijdag ben ik iets te hard van start gegaan geloof ik,
zo'n zin had ik er aan :)
Dat heeft we wel lekker 12 uur slaap opgeleverd zodat ik zaterdagmorgen al lekker vroeg en fit uit de veren was om op 9.00 de rij voor de activiteiten nog wat langer te maken. Zaterdag dus op het circuit gereden en aan de Mini Driver Training meegedaan, beide erg leuk om samen met de andere NewMINIclubbers te doen!

Ook erg leuk waren de BBQ's, echt top geregeld allemaal. Goed gedaan Kaj, en Benno zelfs met de bus gekomen om tent en koelkast mee te kunnen nemen, en die tent kwam vrijdag goed van pas (al weet ik er niet zoveel meer van :) ). Natuurlijk ook de koks bedankt die alles heel smakelijk gaar hebben gemaakt, het was echt supergezellig.

Het feest was heel gezellig dankzij alle aanwezige NewMINIclubbers. Faithless was echt naatje pet, wat een tamme bedoening, echt zonde. Ik was wellicht de oudste die er bij was van de club, maar ik vond de muziek veel te zacht. Dat is het enigste wat er beter was in Misano, de rest was echt top op Zandvoort.

Verder veel mensen ontmoet met dezelfde passie als ik, dus wat wil je nog meer :)
Bij Gabe van Motoringfile ook nog even naar binnen gelopen en daar viel ik met de neus in de boter. Daar zat Gert Hildebrand met twee van zijn medewerkers van het design team waarvan één er verantwoordelijk is geweest voor de 4 concepts. Daar een leuk praatje mee gemaakt en nog geïnformeerd of nog verrast zouden worden door de Clubman, maar de medewerker mocht officieel niks zeggen maar hij achtte de kans heel klein. Dat bleek ook wel want helaas was de Clubman er niet. En daarna kwam Mike Cooper ook nog het toilet op terwijl ik de pisbak aan het vullen was en hij ging hetzelfde doen. Helaas geen praatje kunnen maken met hem want hij was aan het bellen :)

Na het kopen van een Works versnellingspook kon ik ook eindelijk het binnenterrein op alwaar het blauwe ding veel bekijks had. Erg leuk om zoveel mensen geïnteresseerd te zien in je eigen Mini :)
En natuurlijk ook andere Mini's te zien en hun eigenaren te spreken. De Zwitser met die brede bodykit bleek dus een Nederlander te zijn die al 20 jaar in Zwitserland woont. Helaas heb ik gezien dat ik niet de enigste ben met de GP-tellers, hij heeft ze ook :)
Alleen jammer dat de kaart ingeleverd moets worden, maar gelukkig mocht ik die van Wint lenen zodat ik na het circuitrijden weer naar het binnenterrein kon. Het was alleen jammer dat deze kaart tijdens het circuitrijden van de linkerkant van het dashboard naar de rechterkant schoof en zo het raam uit samen met de P1 kaart :?
Na het circuitrijden moest je even de openbare weg op en daarna weer naar de parking, en die bleek zelfs dicht en zonder kaart niet meer toegankelijk. Dus even voor het NH hotel gewacht op de komst van wat parkeerkaarten, harstikke bedankt voor het brengen jongens 8)

Iedereen bedankt die aan het slagen van dit topevenement heeft meegedaan! Ik vind het bijzonder dat zo'n grote groep mensen zo veel plezier heeft aan elkaar en de Mini, en echt zonder dat er één verkeerd woord gevallen is. Nogmaals, dat is heel bijzonder en belooft nog veel plezier voor de toekomst! De parking toevoegingen stromen trouwens binnen, dus er is werk aan de winkel :)
Wel zonde dat mensen wat spullen zijn kwijtgeraakt door de hebberigheid van anderen.

Film en foto's volgen nog.

Terug naar “Afterparty”