Achterste speakers vervangen

De 2e generatie vanaf 2006
NicoJ
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Ranst
Berichten: 354
Lid geworden op: 10 okt 2008, 22:15

Achterste speakers vervangen

26 okt 2008, 20:14

Ik heb vandaag gebprobeert om mijn achterste speakers te vervangen, maar ik weet niet of ik het kapje over de speaker eraf moet halen, of het volledige deurpaneel slopen?
Ik vraag het hier liever even, vooraleer ik men nieuw minitje afbreek, en das het laatste wat ik zou willen, haha :mrgreen:


Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen


grtz
Gebruikersavatar
HK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Emmeloord
Berichten: 1410
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:55

Re: Achterste speakers vervangen

26 okt 2008, 21:01

NicoJ schreef:Ik heb vandaag gebprobeert om mijn achterste speakers te vervangen, maar ik weet niet of ik het kapje over de speaker eraf moet halen, of het volledige deurpaneel slopen?
Ik vraag het hier liever even, vooraleer ik men nieuw minitje afbreek, en das het laatste wat ik zou willen, haha :mrgreen:

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen

grtz
Zie DIY

Succes
remco
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Den Haag
Berichten: 235
Lid geworden op: 24 feb 2008, 17:53

Re: Achterste speakers vervangen

27 okt 2008, 10:02

Zie DIY

Succes
zo... dan moet je wel HEEL graag je achterste speakers willen vervangen... :shock:
NicoJ
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Ranst
Berichten: 354
Lid geworden op: 10 okt 2008, 22:15

27 okt 2008, 20:50

Dat was ik ook aan het denken..
Maar bij mij is dit echt nodig, want mijn linker achterspeaker geeft een hol geluid, echt ploffend, dus ik denk echt wel dat deze naar de vrats is..


grtz
Kiwi_Kevin
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 263
Lid geworden op: 14 apr 2007, 20:44

29 okt 2008, 20:57

Als je het mij vraagt, achteraf gezien, zou ik eerst de voorspeakers vervangen. Ik had achter vervangen omdat ik verwachtte dat daar een hoop bas bij zou komen maar daar zijn of de klankkasten te klein voor, of de signalen zijn gefilterd. De voorspeakers vervangen levert een goed resultaat op, meteen meer basweergave en mooi hoog (belangrijkste wat mist), de achterste speakers zijn meer ter opvulling op de voorspeakers.

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”