Ga jij ook sandercoopers1987 schreef:Haha jah, dat wordt op zaterdag niet te veel drinken/laat makenstefan740 schreef:En dat op een zondag, sterktecoopers1987 schreef:3:48mindat wordt op tijd vertrekken
22 Juli 2012: Ringtrip (verzamelplek+tijd in startpost)
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
burn rubber not your soul

- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tuurlijkfranklyn85 schreef:Ga jij ook sandercoopers1987 schreef:Haha jah, dat wordt op zaterdag niet te veel drinken/laat makenstefan740 schreef:
En dat op een zondag, sterkte

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Laat ff weten waar jullie vandaan vertrekken dan rijden thomas en ik met jullie mee opcoopers1987 schreef:Tuurlijkfranklyn85 schreef:Ga jij ook sandercoopers1987 schreef:
Haha jah, dat wordt op zaterdag niet te veel drinken/laat maken

- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dacht eerder aan half 8 Rob. Ivm eten/drinken/tanken enzoboris_brznjef schreef:Is 8 uur vanaf het Station te laat voor ons @coopers1987?
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
Beide uit Alkmaar dus a9 op en dan ergens afspreken. Hoelaat waren jullie van plan te rijden?franklyn85 schreef:Laat ff weten waar jullie vandaan vertrekken dan rijden thomas en ik met jullie mee op
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Weet niet zeg jij maar waar je langs rijd dan haken wij wel aan moet wel lukken met die trage bak van mijcoopers1987 schreef:Beide uit Alkmaar dus a9 op en dan ergens afspreken. Hoelaat waren jullie van plan te rijden?franklyn85 schreef:Laat ff weten waar jullie vandaan vertrekken dan rijden thomas en ik met jullie mee op

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sander weet welke oprit ik woon dat komt goed en ja de GP laat ik wel even uit voor thomas ff een rondjeboris_brznjef schreef:Ik zit op de passagieren stoel dus weet van niks.
Ga je de ring nog op met de GP? Is de eerste de beste pomp niet een goed idee?

- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht

Met die machine van jou heb je me zo weer ingehaald jah
Spreken we af langs de a9 bij de q8? Of bij de buurvrouw en halen we dan Thomas op?franklyn85 schreef:Sander weet welke oprit ik woon dat komt goed en ja de GP laat ik wel even uit voor thomas ff een rondjeboris_brznjef schreef:Ik zit op de passagieren stoel dus weet van niks.

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha thomas komt denk ik naar station beverwijk bespreek ik wel met hem als je door rijd heb je een total op de snelwegcoopers1987 schreef:Spreken we af langs de a9 bij de q8? Of bij de buurvrouw en halen we dan Thomas op?franklyn85 schreef:Sander weet welke oprit ik woon dat komt goed en ja de GP laat ik wel even uit voor thomas ff een rondjeboris_brznjef schreef:Ik zit op de passagieren stoel dus weet van niks.

- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haal jij em maar uit beverwijk zien we je wel bij de q8 bij amstelveen
daar kom jij ook langs toch?
Lekkere topic vulling dit

Lekkere topic vulling dit

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- coopers1987