Ik hoop aankomend weekend even the gain kijken bij een R53.

Ga ff kijke kerelMats schreef:Absoluut, kijk hier nog minstens 1x per dagfranklyn85 schreef:He mats jonguH leef je nogHeb alleen niet altijd wat toe te voegen, waarschijnlijk wordt ik weer iets actiever de komende tijd (zie bevriende/andere rides)
GreyCooperS schreef:We zijn er nog niet helemaal uit of je nog met die eend langs mag komenmushrop schreef:waarom staat er eigenlijk een vraagteken achter mijn naam in het lijstje?![]()
![]()
Hebbie nou al naar die R53 gekeken?
Maak je borst maar nat:mushrop schreef:snap ik wel, is best frusterend voor jullie natuurlijk om de hele tijd met zo'n dikke bak geconfronteerd te worden.![]()
Aantje schreef:Ik ben er iig, het "werken" begint al om 15:00 dus ben op tijd in a'dam
verschil is alleen dat de mijn dikke bak wel van mij is en betaald is, en die van Arjan niet. Zo kan ik ook stoer doen natuurlijk..met de spullen van een ander...Woosh! schreef:Maak je borst maar nat:mushrop schreef:snap ik wel, is best frusterend voor jullie natuurlijk om de hele tijd met zo'n dikke bak geconfronteerd te worden.![]()
Aantje schreef:Ik ben er iig, het "werken" begint al om 15:00 dus ben op tijd in a'dam
tuurlijk geen jaloezie, ik gun het Arjan van harte dat hij komt showen met de spullen van een anderWoosh! schreef:ik ruik jaloezie![]()
overigens ging het erover geconfronteerd te worden met een dikke bak.... werd niets genoemd over "jou" dikke bak![]()
Onze sponsors