Rollen en/of tunen:
1. GreyCoopers met de e36
2. chill-es
3. MiniSmurf (+tuning)
4. BMX (als de nieuwe kop erop zit)
5. Timini
6. Briatch
7.
Koffie gasten:
1. WimS
2. frankie
3. P5ycH0
4. Koenv
5. Cannuccia
6. coopers1987
7. Adriaan
Feeler: Beek Rollenbank dag Oktober / November
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
En taart regelen, want weer veel koffie leutersfrankie schreef:Ik zie het alweer, dat gaat helemaal goedkomen. Ga maar vast wat data regelen Peet

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Als je rollen combineert met tunen, dan is het 60,- extra, naast de tuning.
Op deze dag dus gewoon 50,- of je nu wel of geen tuning neemt!
Re: Feeler: Beek Rollenbank dag editie 2012
Normaliter betaal je idd 125,- als je op een normale bij Beek binnenloopt.BMX schreef: Die €60 is alleen als je de auto laat tunen toch?
Als je rollen combineert met tunen, dan is het 60,- extra, naast de tuning.
Op deze dag dus gewoon 50,- of je nu wel of geen tuning neemt!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het ligt er aan of ik moet werken of niet. Maar als het kan, ben ik er bij. Kijk wel of ik ga rollen of niet.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!
Bericht
Rollen en/of tunen:
2. chill-es
3. MiniSmurf (+tuning)
5. Timini
6. Briatch
7.
Koffie gasten:
1. WimS
2. frankie
3. P5ycH0
4. Koenv
5. Cannuccia
6. coopers1987
7. Adriaan
8. Aantje
9. Tijntjuh
2. chill-es
3. MiniSmurf (+tuning)
5. Timini
6. Briatch
7.
Koffie gasten:
1. WimS
2. frankie
3. P5ycH0
4. Koenv
5. Cannuccia
6. coopers1987
7. Adriaan
8. Aantje
9. Tijntjuh
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Pfoe.. Dat gaat een (gezellige) drukte worden!Rollen en/of tunen:
2. chill-es
3. MiniSmurf (+tuning)
5. Timini
6. Briatch
7. Mushrop ovb werk
Koffie gasten:
1. WimS
2. frankie
3. P5ycH0
4. Koenv
5. Cannuccia
6. coopers1987
7. Adriaan
8. Aantje
9. Daveke + vlaai
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Dit gaat echt op uur basis, want het is natuurlijk nooit op voorhand te zeggen wat ze gaan aantreffen...
Ik zou gewoon op de bank gaan en je vermogen testen. Mocht er daarna iets heel raars uitkomen tov je verwachtingen, kun je altijd nog eea na laten kijken...
Top..waren echt lekkere vlaaien laatst!Daveke schreef:Koffieleuten, wil ook best weer het gebak verzorgen Peet
Controleren en aanpassen van software, anders dan die van Beek kan altijd, maar nooit op deze dagen.Timini schreef:Thanx Frankie.
Count me in!![]()
Is het ook mogelijk je software (Heinz) te laten controleren en evt licht aan te laten passen als dit nodig is??
Wat zijn de kosten hiervan?
Dit gaat echt op uur basis, want het is natuurlijk nooit op voorhand te zeggen wat ze gaan aantreffen...
Ik zou gewoon op de bank gaan en je vermogen testen. Mocht er daarna iets heel raars uitkomen tov je verwachtingen, kun je altijd nog eea na laten kijken...
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik heb Klaas even een mail gestuurd om even inzicht te krijgen in de agenda daar...zitten ook weer de nodige race weekenden aan te komen en zo..
Ik zal gokken op eind mei, begin juni?
Ik zal gokken op eind mei, begin juni?
Onze sponsors