Ik kom pas rond half 1, dus wacht niet op mij. Daarbij kom ik niet met de Mini maar met dit 'monster' voor vrijrijdenKim Cooper schreef: @chill-es en Johnny; treintje vanaf Shell witte Molen naar Beilen? Uur of 8:20?

Wat is nou de pre-meeting plaats om 09.00?Adrenalin Junkie schreef:Ben ook 09.00 uur in Beilen, dat is toch dezelfde plaats als vorig jaar?
Die carpoolplaats? Ligt als ik op google maps kijk aan de Domoweg..
Ik ben rond 08.20-08.30 bij Shell Witte Molen KimKim Cooper schreef:Klopt, Shell Smalhorst. Vanuit Groningen is het net na Beilen!S-67 schreef:Volgens mij is dit precies naast snelweg op een shell benzinepompspeedy schreef:Ok dennis en ik zijn ook om 9 uur in beilen ! Adres ?
Dus 9 uur daarzo.
@chill-es en Johnny; treintje vanaf Shell witte Molen naar Beilen? Uur of 8:20?
Franklyn en ik hebben om half 8 afgesproken bij de texaco aan te a7 thv benningbroek, ik weet niet of je hier iets aan hebt. Rijden vervolgens naar de mac in assen dacht ikAdrenalin Junkie schreef:En voor degenen die via de afsluitdijk reizen, hoelaat rijden jullie de dijk op? Kunnen we daar pre-pre-meeten![]()
Ik draai denk ca. uur of 7 de afsluitdijk op.
Ik denk dat ik wel de hele A7 afrij richting Groningen, daarna richting Assen en een stukje door naar Beilen - lekker (snel) cruise tempo - lekker makkelijk!
Maar als we samen rijden en de andere weg via Beilen (20km korter) haak ik ook wel aan hoor.
Moet we nog eerder weg ckerspeedy schreef:Gewoon ook naar beilen komen![]()
Heb franklyn al wa gestuurd dat jullie naar beilen moeten komen
Vanaf waar ik met frenk heb afgesproken om half 8 nog 1:45 dus dan redden we het verzamelen om 9uur niet.speedy schreef:Ik weet niet hoelang dat rijden is ...coopers1987 schreef:Moet we nog eerder weg ckerspeedy schreef:Gewoon ook naar beilen komen![]()
Heb franklyn al wa gestuurd dat jullie naar beilen moeten komen