MINI United 2012: Le Castellet, Fr. - Circuit Paul Ricard

jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 feb 2012, 19:03

GeoBem007 schreef:Iemand al concrete plannen wanneer ze oprijden?

Ik rij zowiezo zondag terug met mn pa, maar we weten nog niet goed wanneer we zouden oprijden..
oprijden aanrijden, jullie brabanders en belgen zijn me toch een apart volk :mrgreen:
Ik blijf sowieso nog een weekje daar hehe, dus ik vertrek alleen vanuit nederland met de trein des NewMINIclub (:
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 feb 2012, 21:50

Ja, ik kom zowiezo op zondag terug want ik heb zit dan vollop in een les-periode. Ze zijn redelijk belangrijk en ik sla er dan al 2 of 3 dagen van over de week ervoor..

Heenrijden dan, zo beter? ;)
Kees en Annet
Racende reporter

27 feb 2012, 23:04

een stukje over mini united van 1:58 tm 2:20

en nog een filmpje :s
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 feb 2012, 14:20

Rosalie gaat ook definitief mee! :))
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 feb 2012, 14:35

GeoBem007 schreef:Iemand al concrete plannen wanneer ze oprijden?

Ik rij zowiezo zondag terug met mn pa, maar we weten nog niet goed wanneer we zouden oprijden..
Ik zit zelf te denken aan donderdag. Vertrek rond uurtje of 7-8 in de ochtend. Met wat kleine tussenstops, tegen uurtje of 9-10 in de avond daar? Inchecken hotel en dan vrijdag aanwezig bij MU.

Weet iemand wat je kwijt gaat zijn aan tolwegen? Ik krijg net te horen 150 euro voor heen en terug. Dit leek mij beetje erug veel?
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 feb 2012, 15:07

Ik wil eigenlijk woensdagmiddag (einde van de middag) vertrekken, en dan overnachten in zo'n cheap hotelletje. Rijdt gewoon wat relaxter. Denk dat je aan tol heen en terug moet rekenen op een dikke 100 euro.

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 feb 2012, 15:31

Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 feb 2012, 15:50

mushrop schreef:Ik wil eigenlijk woensdagmiddag (einde van de middag) vertrekken, en dan overnachten in zo'n cheap hotelletje. Rijdt gewoon wat relaxter. Denk dat je aan tol heen en terug moet rekenen op een dikke 100 euro.
Zoiets zat ik ook aan te denken, alleen dan niet helemaal eind van de middag vertrekken.
Heb zelf geen ervaring met zo'n lange reis ook...
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding
coopers1987
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 feb 2012, 22:22

mushrop schreef:Ik wil eigenlijk woensdagmiddag (einde van de middag) vertrekken, en dan overnachten in zo'n cheap hotelletje. Rijdt gewoon wat relaxter. Denk dat je aan tol heen en terug moet rekenen op een dikke 100 euro.
Toch niet in 1x rijden Rob? ;)
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

28 feb 2012, 23:08

Adrenalin Junkie schreef:
Zoiets zat ik ook aan te denken, alleen dan niet helemaal eind van de middag vertrekken.
Heb zelf geen ervaring met zo'n lange reis ook...
Mijn ervaring met lange reizen, is om echt te stoppen na 2 a 3 uur. (en idd heel burgelijk ff bewegen, wat eten en drinken)
Op deze manier kun je het best wel een heel eind volhouden als je wilt. (b.v. 1500 km)

Als je een dip krijgt, vaker stoppen evt. langer voor je suf wordt en er ongelukken kunnen gebeuren.
In een groep heb je wel meer afleiding maar het vergt ook meer concentratie.

Komt vast goed. :icon_top:
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 feb 2012, 23:21

De afstand is het probleem niet, maar het is wel een stuk minder gejaagd als je het in 2 etappes rijdt. Stoppen om de 2/3 uur werkt voor mij niet, daar wordt ik alleen maar suffig van. Ik rij net zolang tot de tank leeg is, tanken en weer door. Scheelt dat je bij de MINI de tank over het algemeen vrij vlot leeg hebt... :mrgreen:

Maar zeker als je met een groep(je) rijdt, is het wel veel relaxter om gewoon in 2 etappes te rijden. Ik kan gewoon niet eerder dan woensdagmiddag weg want ik moet eerst nog werken. Maar zover is Zuid-Frankrijk nou ook weer niet. Zuid Portugal, dat is pas ver... :lol:

Afbeelding
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 feb 2012, 15:51

Hoe dan ook, ticket iig net binnen! :)
ducks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 feb 2012, 16:00

Wij gaan dit jaar helaas niet. Komt allemaal een beetje ruk uit.
[align=center]
Afbeelding
Ducks
flickr
[/align]
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 feb 2012, 18:38

Jammer Olaf! :|
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 feb 2012, 19:05

dat is idd jammer... :|

Afbeelding

Terug naar “Events 2012”