franklyn85 schreef:Ja is goed mark....... Overgens heb ik een 2 de hands tarox 6 pots op het oogmini cabrio schreef:Jij moet dan ook nog een keer een mooie BBK scoren manfranklyn85 schreef:ik merkte ook veel fading met de Gp remmen......![]()
Is weer een keer tijd om naarde ring te gaan![]()
Maar als je gaat, en Eline blijft thuis, houd ik me aanbevolen als je nog een bijrijder zoekt![]()
Het grote Nürburgring topic van 2012
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
heel cool!!
- Mike71
- Nieuwsgierig

Bericht
Hallo Berthil,
Wat bedoel je met "op het einde van de bumpstops van de schokdemper"?
Ben niet zo'n technicus. Nog niet.
Heb JCW remmen erop liggen, dus ik neem aan dat dat wel ok is.
Op de foto gaat de bocht naar links, daar had ik geen problemen mee, maar wel een bij een bocht naar rechts.
Groeten Mike
Wat bedoel je met "op het einde van de bumpstops van de schokdemper"?
Ben niet zo'n technicus. Nog niet.
Op de foto gaat de bocht naar links, daar had ik geen problemen mee, maar wel een bij een bocht naar rechts.
Groeten Mike
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
De R56 JCW remmen zijn goed voor nu.
Als je 50+ rondjes gereden hebt (en PS3 geoefend hebt) en je veel harder gaat kunnen die toch behoorlijk verbranden.
Dat je 'boink' hoort en je wielen niet meer verder inveren.Mike71 schreef:Wat bedoel je met "op het einde van de bumpstops van de schokdemper"?
De R56 JCW remmen zijn goed voor nu.
Als je 50+ rondjes gereden hebt (en PS3 geoefend hebt) en je veel harder gaat kunnen die toch behoorlijk verbranden.
- Ronald Schuit
- Nieuwsgierig

Bericht
Gewoon minder remmen
, gelukkig heb je op de motor geen last van fading
met de auto vaak bij het 2e a 3e rondje met standaard remmen, maar met een r50 gaat het natuurlijk ook minder hard 
- Ward
- Volledig MINI minded!

Bericht
@Mike71: van techniek heb ik totaal geen verstand, dus je laatste vraag kan ik helaas niet beantwoorden, maar met 'PS3 geoefend' bedoelt Berthil oefenen op de Playstation 3. Ik denk met Gran Turismo 5, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
Soms neem je echt het maximale van de baan en de andere keer laat je het weer liggen.
Of heeft dit een reden.
Er zit nog meer in als ik het filmpje bekijkBerthil schreef:Niet te stug zetten op de Ring vanwege de hobbels, het is geen biljartlaken zoals Zandvoort
PS3 inderdaad met GT5
As je mijn rondje verbeterd mag je zeker een keer mee
Soms neem je echt het maximale van de baan en de andere keer laat je het weer liggen.
Of heeft dit een reden.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
oke guys ik ben van plan om volgende maand een tripje DLD te doen 21 of 28 april
bij deze zet ik het even neer wie heeft er zin om mee te gaan
- franklyn
- franklyn
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
geef niet als het idd voor meer mensen teveel is dan gaan we naar 30 juni
oke guys ik ben van plan om volgende maand een tripje DLD te doen 21 of 28 april
- franklyn
- franklyn
burn rubber not your soul

- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
hm, 30 juni ziet er wel tof uit, maar dat weekend daarvoor zit ik al een lang weekend in Frankrijk. En de maand daarvoor natuurlijk al MU en in augustus weer 3 weken naar Frankrijk, dus ik denk dat ik hier heel graag heen wil maar dat het mss niet gaat lukken...
Die data van jou Frank ga ik even naar kijken of dat lukt..
Die data van jou Frank ga ik even naar kijken of dat lukt..
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors