MINI United 2012: Le Castellet, Fr. - Circuit Paul Ricard

Gebruikersavatar
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Culemborg
Berichten: 2302
Lid geworden op: 11 nov 2009, 11:21

10 mei 2012, 16:45

Kom maar door met de foto's!!
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Castricum
Berichten: 2758
Lid geworden op: 13 feb 2009, 14:17

10 mei 2012, 17:17

mushrop schreef:Ik heb de MINI revhtsachter net op een parkeerplaats iets omhoog geschroefd, Alain moest een hele dikke halve liter olie erbij gooien(net als Deniz) en Deniz heeft z'n splitter weer vast geducktaped....kortom; het gaat lekker.. :lol:

Afbeelding

(nog los vd vlotbrug Deniz :roll: )

maar gasten kappen nu met die foto's van de stralende zon, MINI's, gezelligheid, repare au le troittoir en andere ongein, ik wil hier nu achteraan rijden....
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
CooperJeff
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 jan 2012, 20:57

10 mei 2012, 21:43

mushrop schreef::mrgreen:

Afbeelding
Wel fijn, dat je geen achterbank hebt, heb je in ieder geval plek voor een fatsoenlijke krik ! :mrgreen: :shock:

Goed bezig, veel plezier !
Smeed
Be Mini
Be Mini
Locatie: Stein
Berichten: 545
Lid geworden op: 08 nov 2011, 19:35

10 mei 2012, 23:02

Heet deze garage : klaar terwijl u wacht ???.
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Den Haag
Berichten: 1012
Lid geworden op: 22 jul 2011, 18:50

10 mei 2012, 23:05

@funnyskate Wij (grand pins NewMINIclub members) vertrekken om 08:00 vanaf de camping in treinvorm.naar t circuit. tot morgen!
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

11 mei 2012, 10:28

Dat mag ik toch wel aannemen :mrgreen:

Maareh live-verslag?? Anyone?? :lol:

Have fun!
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

11 mei 2012, 10:57

Verwacht ook wel live verslag van de dagen :roll:
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Den Haag
Berichten: 1012
Lid geworden op: 22 jul 2011, 18:50

11 mei 2012, 11:19

Aangezien iedereen spullen aan het kopen ia...bij deze even een kleine eerste indruk van het event.
Voor mij de eerste keer op MU..en her begon gelijk al bij het parkeren. We werden op een groot veld geplaatst...maar ook tussen bmws..audi's en ander gespuis. Daarna moesten we ons aanmelden in een loods..kregen we een beauty parking sticker :p..iedereen!..
vervolgens gingen we opzoek naar de beauty parking om onszelf daar neer te zstten. alleen werden we een totaal andere richting op gestuurd..de carwash :/..beetje vaga dus.
Het circuit ziet er goed uit, rob, kees en nog een aantal hebben zich ingeschreven voor een fun en drive experience op het circuit. Verder is de shop aardig vol en goed geregeld. en ook het restaurant zit goed in elkaar. Foto's ga ik vanavond plaatsen van echt hele exentrieke mini's..want die zijn er echt genoeg!! JCW'S en nieuwe concept wagens staan er ook. Op het circuit zijn ze continu aan het scheuren..gaaf om te zien maar zeker ook om te horen!! :D
Verder zijn er veel mini clubs die een eigen tent/stand hebben..wij helaas niet. beetje jammer wel..want we hadden ons makkelijk kunnen opgeven.
ik hou her hier even bij qua verslag..meer komt vanavond als het internet een beetje meewerkt op mn telefoon en zeker ook op mn laptop! :p

groeten vanaf MU!
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

11 mei 2012, 11:21

We zitten even te lunchen! Ik ga om 1300 uur even knallen op het circuit. Het is bloedheet en erg gezellig, maar de organisatie hier is niet echt top. Het ziet er allemaal super uit, maar alles is erg omslachtig... Maar dat mag de pret niet drukken, wij zijn erbij!! :feest
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

11 mei 2012, 11:23

Veel race plezier Rob !
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede / Zutphen
Berichten: 2314
Lid geworden op: 21 nov 2011, 20:05

11 mei 2012, 11:25

Thx jordi! Zo wordt het voor de thuisblijvers ook leuk om te volgen :D Wel een beetje jammer dat er voor veel andere auto's dan MINI's zijn. Dat zou eigenlijk niet zo moeten zijn vind ik. Maar ja zolang je lekker tussen de standjes en andere MINI's doorloopt heb je daar niet zo veel last van :D

Heb je enig idee wanneer de nieuwe Works GP wordt onthuld? Ben ik benieuwd naar namelijk.

Have Fun en we/ik kijken uit naar de foto's!
Adriaan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Berichten: 2787
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:50

11 mei 2012, 11:26

Nice going dudes!
Afbeelding

Terug naar “Events 2012”