Have fun MU-gangers

Grtz
eeehh is dt nu volleabk of mag je net als de vorige keer achter een pacewagen aanrijden.. en niet harderdan 120.. en niet je voorganger inhalen.. dus ff langzaam rijden voorganger stipje en gas erop..mushrop schreef:We zitten even te lunchen! Ik ga om 1300 uur even knallen op het circuit. Het is bloedheet en erg gezellig, maar de organisatie hier is niet echt top. Het ziet er allemaal super uit, maar alles is erg omslachtig... Maar dat mag de pret niet drukken, wij zijn erbij!!
X3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Adriaan schreef:X2GreyCooperS schreef:![]()
![]()
Have fun peeps....baal best wel een beetje dat ik er niet bij ben...
Er is naast het circuit nog een klein circuit, daar heb ik een kwartier onbeperkt mogen knallen. Ik reed samen met nog 1 andere R56S dus we hadden het hele circuit voor onszelf. Later nog een paar rondjes op het officiële circuit gedaan. Dat was idd achter een pacecar, maar we lieten gewoon even een gat vallen en dan kon je even vol gaan. Dus ik heb iig even lekker kunnen knallen.Ragnar schreef:eeehh is dt nu volleabk of mag je net als de vorige keer achter een pacewagen aanrijden.. en niet harderdan 120.. en niet je voorganger inhalen.. dus ff langzaam rijden voorganger stipje en gas erop..mushrop schreef:We zitten even te lunchen! Ik ga om 1300 uur even knallen op het circuit. Het is bloedheet en erg gezellig, maar de organisatie hier is niet echt top. Het ziet er allemaal super uit, maar alles is erg omslachtig... Maar dat mag de pret niet drukken, wij zijn erbij!!
haha! Nou.. heb vandaag nog niets gezien of gehoord..morgen zal deze waarschijnlijk gepresenteerd worden!Rickster schreef:bedoel echte foto's uit frankrijkzou daar worden gepresenteerd toch?
of is het nog niet begonnen?
Onze sponsors