Je kan m ook home-made maken dus gillen zal die!
De MINI hè.. niet jij

Dan zal ze wat overuren moeten maken om het mod potje te vullenDaveke schreef:Mag je daarna een rondje mee in de mijne![]()
Gaat het NOG meer geld kosten.. Arme Rob..
Kom voor mekaar!!Batje schreef:En Eric, wil je dat 3 spaaks stuur mee nemen. Heb denk k al een oplossing gevonden. Airbag cover. En als k alles heb ga ik eens mooi kijken of k de airbag over kan zetten in die cover. Want neem aan dat de airbag module niet anders is in een 3 spaaks stuur..
Ik moet me helaas afmelden, mijn beste maatje is geslaagd voor zn bachelor, en die geeft een feestje. Daar kan en wil ik niet onderuit komen, dus moet ik deze meet helaas afzeggen.. Sorry guys!Smeed schreef:Ik krijg het druk
![]()
- Rondje BMX
- Rondje Davy
- Rondje ....
En veel overuren maken
Jammer dat je niet komt.Daveke schreef:Ik moet me helaas afmelden, mijn beste maatje is geslaagd voor zn bachelor, en die geeft een feestje. Daar kan en wil ik niet onderuit komen, dus moet ik deze meet helaas afzeggen.. Sorry guys!Smeed schreef:Ik krijg het druk
![]()
- Rondje BMX
- Rondje Davy
- Rondje ....
En veel overuren maken
Wacht maar, dat moment komt nog welRob Clubman schreef:Jammer dat je niet komt.Daveke schreef:Ik moet me helaas afmelden, mijn beste maatje is geslaagd voor zn bachelor, en die geeft een feestje. Daar kan en wil ik niet onderuit komen, dus moet ik deze meet helaas afzeggen.. Sorry guys!Smeed schreef:Ik krijg het druk
![]()
- Rondje BMX
- Rondje Davy
- Rondje ....
En veel overuren maken
Scheelt mij waarschijnlijk wel in mijn beurs