MINI United 2012: Le Castellet, Fr. - Circuit Paul Ricard
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Met of zonder de mooi Duitse uit Groningen?marcel700 schreef:Nu naar bedje.

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Internet is echt een drama hier, vandaar de lange vertraging. Ik heb er een paar kunnen uploaden. Het is niet de beste selectie, maar het duurde me allemaal veeeeeel te lang ;p
De eerste foto is de Duitse dame die al eerder genoemd is hierboven ;p
Ze is ook best wel uhm.. camera geil. Maar dat vindt deze jongen alles behalve vervelend *fapfapfap* hahaha!

Meer zullen er in de loop van de week volgen!!
Haha, zoals beloofd hierbij wat foto's.Raymond schreef:Waar blijven de foto'smarcel700 schreef:. De dames hier zijn heeeel aardig en knap heel knap super mooi ben felieft op een dame van de staff .
Internet is echt een drama hier, vandaar de lange vertraging. Ik heb er een paar kunnen uploaden. Het is niet de beste selectie, maar het duurde me allemaal veeeeeel te lang ;p
De eerste foto is de Duitse dame die al eerder genoemd is hierboven ;p
Ze is ook best wel uhm.. camera geil. Maar dat vindt deze jongen alles behalve vervelend *fapfapfap* hahaha!

Meer zullen er in de loop van de week volgen!!

I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
boooh.. volgende week wordt echt een fotobomb!
En wat een zin heb ik daar in!
En wat een zin heb ik daar in!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Aangehouden Rob?
Hahahahahahaha
Hahahahahahaha

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- MiniM
- Leerling Mini lid
Bericht
Haha, van die foto-geile wash-dame heeft mijn co-pilot nog wel een aparte foto
Zal binnenkort ook wat pics neergooien hier, voor mij het eerste MINI event en het overtrof al mijn verwachtingen. Op vrijdag 4x kunnen rijden (2x circuit, 2x race your mini) vooral die laatste erg gaaf, banden mogen nu vervangen worden
Helaas weinig NL'ers gespot, ik kijk uit naar de pics van anderen

Zal binnenkort ook wat pics neergooien hier, voor mij het eerste MINI event en het overtrof al mijn verwachtingen. Op vrijdag 4x kunnen rijden (2x circuit, 2x race your mini) vooral die laatste erg gaaf, banden mogen nu vervangen worden

- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht

Gaaf man, 2x circuit en 2x race ja?! Dan heb je toch aardig snel weten te reserveren bij die balie.
Ik heb ook, op de lui waarmee ik was van de club, weinig Nederlanders gespot. Geeft verder niet, het gezelschap waar ik mee was, was super! Dus heb me priiiima weten te vermaken!
Ik ben nog niet thuis, Woosh! ft. JP zijn Rianne (Cannucia) aan het afzetten in marseille.
Greg en Geo zijn ook onderweg naar België, althans, die gingen weg zonder iets te zeggen haha
Rob en zijn vrouw zijn nog lekker aan het cruisen.
Wat ik doe? ik blijf nog lekker hier van de zon genieten (als die zich nog even laat zien..) tot en met vrijdag.
Zodra ik thuis ben en ik weer goed internet heb, zal ik wel wat foto's plaatsen die er toe doen.
Maar tot dan.... Adjeupoepelepé!
Pics or it isn't true!MiniM schreef:Haha, van die foto-geile wash-dame heeft mijn co-pilot nog wel een aparte foto![]()
Zal binnenkort ook wat pics neergooien hier, voor mij het eerste MINI event en het overtrof al mijn verwachtingen. Op vrijdag 4x kunnen rijden (2x circuit, 2x race your mini) vooral die laatste erg gaaf, banden mogen nu vervangen worden![]()

Gaaf man, 2x circuit en 2x race ja?! Dan heb je toch aardig snel weten te reserveren bij die balie.
Ik heb ook, op de lui waarmee ik was van de club, weinig Nederlanders gespot. Geeft verder niet, het gezelschap waar ik mee was, was super! Dus heb me priiiima weten te vermaken!
Ik ben nog niet thuis, Woosh! ft. JP zijn Rianne (Cannucia) aan het afzetten in marseille.
Greg en Geo zijn ook onderweg naar België, althans, die gingen weg zonder iets te zeggen haha

Rob en zijn vrouw zijn nog lekker aan het cruisen.
Wat ik doe? ik blijf nog lekker hier van de zon genieten (als die zich nog even laat zien..) tot en met vrijdag.

Zodra ik thuis ben en ik weer goed internet heb, zal ik wel wat foto's plaatsen die er toe doen.
Maar tot dan.... Adjeupoepelepé!
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.

Onze sponsors