Rit door het Moezel-eifel gebied Duitsland
- Michel R59
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het lijkt mij leuk om zo'n meerdaagse rit te doen... Voor mij zou het een perfecte opzet zijn om zaterdag in de loop van de middag bij een hotel te verzamelen, en dan op zondag een mooie toerrit te rijden. (De maandag daarna zouden we eventueel nog met een aantal liefhebbers naar de Ring kunnen.)
Dan ga jij toch voorop rijden?mini7benno schreef:Zelf denk ik dat het voor mijn MINI lastig wordt. Vandaag tijdens de nachtrit nogmaals gewezen op het feit dat een 1.4 toch erg lastig meekomen kan in het geweld.

Het lijkt mij leuk om zo'n meerdaagse rit te doen... Voor mij zou het een perfecte opzet zijn om zaterdag in de loop van de middag bij een hotel te verzamelen, en dan op zondag een mooie toerrit te rijden. (De maandag daarna zouden we eventueel nog met een aantal liefhebbers naar de Ring kunnen.)
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Niet dat ik mee ga (kom niet uit met me vrije dagen
) maar is het niet zonde om de eerste dag alleen maar te gebruiken om naar het hotel te rijden? Wellicht ergens om 12:00 verzamelen en dan nog 5/6 uurtjes toeren naar hotel.
Onderweg nog een bakkie doen hier of daar... 

- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
- BoySteketee
- 4 op een rij!
Bericht
Mooi idee! Ik zou persoonlijk optie 2 kiezen voor de 2 dagen en 1 overnachting..
Ik heb er zeker oren naar om daar met mee te rijden!
- BoySteketee
- 4 op een rij!
Bericht
Mooi idee! Ik zou persoonlijk optie 2 kiezen voor de 2 dagen en 1 overnachting..
- BoySteketee
- 4 op een rij!
Bericht
- BoySteketee
- 4 op een rij!
Bericht
Onze sponsors