ehmmz, neen... als je goed leest nu 23 classics en 29 New en als er 6 New bijkomen zitten we op fifty-fiftyMini-Cooper schreef:Dus nu 26 new en 32 classics aan de start

Die 6 (en natuurlijk nog véél meer

ehmmz, neen... als je goed leest nu 23 classics en 29 New en als er 6 New bijkomen zitten we op fifty-fiftyMini-Cooper schreef:Dus nu 26 new en 32 classics aan de start
jaja, als ik dit hierboven goed lees, klopt er geen bal van .....Sire schreef: ehmmz, neen... als je goed leest nu 23 classics en 29 New en als er 6 New bijkomen zitten we op fifty-fifty![]()
Sorry!!!!! het had natuurlijk andersom moeten zijn: 23 New en 29 Classics, maar de stand is nu 28 New tegen 35 ClassicsMini-Cooper schreef:jaja, als ik dit hierboven goed lees, klopt er geen bal van .....Sire schreef: ehmmz, neen... als je goed leest nu 23 classics en 29 New en als er 6 New bijkomen zitten we op fifty-fifty![]()
![]()
Uiterlijk 12:00 uur dienen de deelnemende Mini's aanwezig te zijn zodat de clienten van Swetterhage in alle "rust"Zjeraaar schreef:Het lijkt me leuk om aan deze rit mee te doen, maar ik vroeg mij af op welk tijdstip de deelnemende Mini`s aanwezig moeten zijn, hoe laat de rit van start gaat en hoe laat de dag eindigt? Ik kan het op de site niet zo snel ontdekken dus stel ik de vraag hier. Ik hoor het graag!
Onze sponsors