Volgens de bestuurder gewoon daar te hard gegaan en de controle verloren.
Je komt daar met 200 km/h uit een dip, de auto komt omhoog en daar zijn ook hobbels. Hierdoor word de auto onstabiel tijdens aanremmen en je hebt daar nauwelijks tijd om te remmen voor die bocht links waar hij nu doorheen gecaramboleerd word.
Nürburgring topic van 2013
- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik snap zn reactie wel.. Mensen moeten beter in hun spiegels kijken. Als het een motormuis geweest was, die accelereerd, dan klapt 'ie erop..
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb met hem afgelopen zondag ook nog een rondje gedaan.
Ik ben voor hem gestart maar die R56 heeft veel trekkracht onderin, bij de bergop secties heeft hij duidelijk meer vermogen.
Dessalniettemin ben ik er niet meer dan 50m achter geëindigd
Trouwens samen met deze Clio die ik wel bij kon houden maar hij mij ook. Het verschil vermogen is daar ook te zien.
Deze ook van zondag, die jongen in die MINI ken ik goed. Die heeft geluk gehad!
Ik ben voor hem gestart maar die R56 heeft veel trekkracht onderin, bij de bergop secties heeft hij duidelijk meer vermogen.
Dessalniettemin ben ik er niet meer dan 50m achter geëindigd

Trouwens samen met deze Clio die ik wel bij kon houden maar hij mij ook. Het verschil vermogen is daar ook te zien.
Deze ook van zondag, die jongen in die MINI ken ik goed. Die heeft geluk gehad!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo rij je hem niet tegen de rail springt er wel een beest voorBerthil schreef:Die Megane heb ik gisteren wel langs de kant zien staan![]()

burn rubber not your soul

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
http://bridgetogantry.com/2/images/stor ... e_deer.jpg
Ik denk dat hij (de filmer) over zijn eigen koelvloeistof is uitgegleden (en die daarna ook).nielz schreef:Lag daar olie ofzo op de baan?
De site staat hotlinken niet toe, beter de link plaatsen:marcel700 schreef:Volgens mij had ik de foto al gepost ergens dacht ik volgens mij..
http://bridgetogantry.com/2/images/stor ... e_deer.jpg