Hallo allemaal ik was van de week bij Mini Amsterdam en zat daar te praten met een van de verkopers en die zei dat Mini Amsterdam een van hoofdsponsers wordt van deze rit en dat ze veel mini rijders aan de start willen hebben. Ze gaan geloof ik zelf met 10 auto's meedoen. lijkt mij ook wel wat zijn er nog mer liefhebbers
[web]http://nachtvanweesp.nl/[/web]
Groet Casper
Klik maar op het kopje Mini bericht dat gaat over Mini Amsterdam
Nacht van Weesp
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Nacht van Weesp

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben benieuwd en het lijkt me wel wat. Ik hou dit topic wel in de gaten voor veranderingen. 

I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
Onze sponsors