http://www.minisevenclub.nl/evenementen/2013/oud-en-nieuw-rit schreef: Beste Minivrienden,
Hierbij willen wij jullie uitnodigen om, samen met je Minivrienden, het nieuwe jaar in te luiden. Bij alweer de 6e Oud en Nieuw Rit op zondag 6 januari 2013 is hiervoor alle gelegenheid. Oud en nieuw, om elkaar het allerbeste te wensen voor 2013 én omdat we, naast de MSCN leden, bij deze rit speciaal onze vrienden van de New Mini club en de Mixed Mini Club uitnodigen.
Aard v.d. rit: Toertocht, route met bezienswaardigheden op basis van een op een kaart aangegeven route. De route is ca. 70 km, ongeveer 2-3 uur afhankelijk van eigen tussenstops.
Startlocatie: Je bent vanaf 11.00 van harte welkom bij Pannenkoekenrestaurant De Pannenkoe Kruisweg 8 2665 HB Bleiswijk www.pannekoe.nl. We starten vanaf 12.00.
Finishlocatie: We eindigen dit jaar bij het unieke minimuseum van Minicentre Ben van Leeuwen. Je kunt hier het minimuseum bekijken en elkaar onder het genot van een lekkere oliebol een nieuwjaarsgroet brengen.
Inschrijving: Inschrijven kan op zondag 6 januari 2013 aan de starttafel bij De Pannenkoe. De starttafel is geopend vanaf 11.00.
Inschrijfgeld: Voor leden en niet leden: 5,00 euro per equipe.
Tot ziens op zondag 6 januari 2013!!
Oud&Nieuw staan bij deze rit voor "Classic & Nieuw" Mini's door elkaar heen. Vorig jaar heb ik ook meegedaan, het is een toerrit door landelijke wegen met simpele routebeschrijving, en geen puzzelrit (zoals sommige andere MSCN ritten).Routebeschrijving:
Komende over de A12 vanuit (de richting) Utrecht neemt u afrit 8 (Bleiswijk)
Bovenaan de afslag gaat u rechtsaf. Vervolgens volgt u de borden “Kruisweg” of “Pannenkoe”. Het restaurant bevindt zich aan het einde van buurtschap de Kruisweg aan uw rechterhand.
Komende over de A12 vanuit (de richting) Den Haag neemt u afrit 8 (Bleiswijk)
Bovenaan de afslag gaat u linksaf. Vervolgens volgt u de borden “Kruisweg” of “Pannenkoe”. Het restaurant bevindt zich aan het einde van buurtschap de Kruisweg aan uw rechterhand.
Dus dat hoeft je niet af te schrikken en dit jaar doe ik ook gewoon weer mee!
Het is altijd het leukst om in een lange kolonne van meer dan 25 minis en MINI's te rijden! Wie volgt mij?