zal op tijd zijn deze keer om de kegeltjes te zetten... lol

Dit is gewoon een grapje wat Ida en ik al lang maken, en heeft niets te maken met het feit dat zoeterwoude toevallig ook in Zuid-Holland ligt (zie ik nu pas).maus105 schreef:schrap mij maar van de lijst ik kom niet meer!!
denizg schreef:Rij je uberhaubt wel eens met dat ding van jou of wat?tirex schreef:Coen.. aan u is toch ook ne hoek af ze!!!![]()
hopen op droog weer!!! anders blijft de mijne binnen staan..
Die gast van CCC is wel goed, ik heb wat projectjes van hem gezien.tirex schreef:denizg schreef:Rij je uberhaubt wel eens met dat ding van jou of wat?tirex schreef:Coen.. aan u is toch ook ne hoek af ze!!!![]()
hopen op droog weer!!! anders blijft de mijne binnen staan..
morgen wordt de Mini gepoetst door CCC.. wordt klaargestoomt voor een meeting..
kleibehandeling enz.. + 250eur.. dan ga ik niet even voor 1uur in de regen rondrijden..
en er staan toch al 24000km/ters op de teller..
320d touring schreef:Die gast van CCC is wel goed, ik heb wat projectjes van hem gezien.tirex schreef:denizg schreef:
Rij je uberhaubt wel eens met dat ding van jou of wat?
morgen wordt de Mini gepoetst door CCC.. wordt klaargestoomt voor een meeting..
kleibehandeling enz.. + 250eur.. dan ga ik niet even voor 1uur in de regen rondrijden..
en er staan toch al 24000km/ters op de teller..
BMW X3 schreef:dat valt nog mee.Blont-007 schreef:Haha Brabander, kweet zeker dat je een kwartier te laat komt.320d touring schreef:Ik hoop maar dat ut wel gezellig wordt, ik kom denk ik ook wel effe kijken als ik niet weer eens veel te laat van m'n werk kom. Jammer dat het in Brabant is, dat is zoooo ver van ons vandaan.
Of niet Ida ?
Greg komt gewoon een 1 uur te laat.
GeoBem007 schreef:BMW X3 schreef:dat valt nog mee.Blont-007 schreef:
Haha Brabander, kweet zeker dat je een kwartier te laat komt.
Greg komt gewoon een 1 uur te laat.We moesten toch met een propere wagen afkomen
Hij was dan ook terug vuil geworden van de rit naar Breda.. (incl steenslag, waardoor de voorruit vervangen moest worden..Blont-007 schreef:GeoBem007 schreef:BMW X3 schreef: dat valt nog mee.
Greg komt gewoon een 1 uur te laat.We moesten toch met een propere wagen afkomen
Hahahaha ja maar zag er niks van in het donker!
GeoBem007 schreef:Hij was dan ook terug vuil geworden van de rit naar Breda.. (incl steenslag, waardoor de voorruit vervangen moest worden..Blont-007 schreef:GeoBem007 schreef:
We moesten toch met een propere wagen afkomen
Hahahaha ja maar zag er niks van in het donker!)
Onze sponsors