Nijmegen meet 20 maart
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik ben nu heel erg aan het twijfelen welke ik meeneem!? Overigens de polder hier net over de grens is ook leuk rijden.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ah joh, Sanadome.... wat moet je daar dan
... en dan ook nog de hele dag.... pfff. Succes daar haha

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nijmegen is niet zo gek ver weg en een rit in de omgeving lijkt me zeker wel leuk, dus ik denk wel dat ik de jongens inlaad en ff kom kijken.... (kleine ovb erbij)
Stefan
Shag
Cooperbol
Mini Poeper
Nona (met laptop)
Raymond
Sander
The Blue Lobster
JJJJ (nu compleet
) kleine ovb
Stefan
Shag
Cooperbol
Mini Poeper
Nona (met laptop)
Raymond
Sander
The Blue Lobster
JJJJ (nu compleet

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
25 min lang gemasseerd worden, beetje chillen en ronddrijven in het buitenbad, tussendoor even de sauna, baantjes trekken in het binnenbad, afwisselen met een zoutbad... hmm... vraag me ook af waarom ik daar eigenlijk heen ga!sander_r53 schreef:Ah joh, Sanadome.... wat moet je daar dan... en dan ook nog de hele dag.... pfff. Succes daar haha

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mijn vriendin heeft ooit één keer voor weekend geboekt ergens Sauerland. Wist zij ook niet, maar bleek een kuuroord te zijn. Ik werd helemaal gek; ik kreeg helemaal geen prikkels van daar en ook niet in de omgeving.
Ik zou helemaal gek worden.Shag schreef:25 min lang gemasseerd worden, beetje chillen en ronddrijven in het buitenbad, tussendoor even de sauna, baantjes trekken in het binnenbad, afwisselen met een zoutbad... hmm... vraag me ook af waarom ik daar eigenlijk heen ga!![]()
Mijn vriendin heeft ooit één keer voor weekend geboekt ergens Sauerland. Wist zij ook niet, maar bleek een kuuroord te zijn. Ik werd helemaal gek; ik kreeg helemaal geen prikkels van daar en ook niet in de omgeving.

- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb daar echt de rust niet voor..
Daarom wenste ik 'm ook succes.. heb het ook ooit eens meegemaakt met m'n toenmalige vriendin... 5 min en ik werd gillend gek! NOOIT meer..Mini Poeper schreef:Ik zou helemaal gek worden.Shag schreef:25 min lang gemasseerd worden, beetje chillen en ronddrijven in het buitenbad, tussendoor even de sauna, baantjes trekken in het binnenbad, afwisselen met een zoutbad... hmm... vraag me ook af waarom ik daar eigenlijk heen ga!![]()
Heb daar echt de rust niet voor..

- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik bedoelde het niet verkeerd Sjaak 
Was enkel mijn mening en gevoel bij zo'n dagje relaxen.
Ik ben zelf geen type daarvoor, maar dat zegt meer iets over mij dan over jou
.

Was enkel mijn mening en gevoel bij zo'n dagje relaxen.
Ik ben zelf geen type daarvoor, maar dat zegt meer iets over mij dan over jou

Onze sponsors