Driving-fun trackday 16-5
- ndenotter
- Mod virus alert!
Bericht
In de Kumho kun je't nog enigzins opvangen en volgens mij kun jij ook wel redelijk goed sturen
maar hoor van drifters dat Bosuit driften op snelheid toch wel echt nasty is. Heb juist daar best wel eens een Donkervoort met een minder ervaren iemand achter 't stuur op en neer zien zwiepen.........

- ndenotter
- Mod virus alert!
Bericht
Gebeurt in de S bocht best vaak dat 'men' er te hard ingaat, over de voorwielen weg glijdt, tegenstuurt, de voorwielen weer tractie krijgen en dus rechts de vangrail inschieten. Goddamn ik heb zin om weer te rijden (volgend weekend, sponsordag), ben bang dat de eerst volgende keer als mijn kart weer gemaakt is ik toch ook de baan opga. Een deuk zal me denk ik niet zo snel gebeuren maar mijn remmen zullen zeer ws. wel wegfikken.
By the way, las ik hier niet ook iets over iemand die geen remmen meer had. Als je zeker weet dat je niet al te lang geleden een beurt hebt gehad dan zijn ze ws. ver-glast (door hitte verbrande schijven zorgen dat de contact laag op je blokken soort van smelt). Afkoelen en voorzichtig remmen zorgt dat dit weer weg slijt.
By the way, las ik hier niet ook iets over iemand die geen remmen meer had. Als je zeker weet dat je niet al te lang geleden een beurt hebt gehad dan zijn ze ws. ver-glast (door hitte verbrande schijven zorgen dat de contact laag op je blokken soort van smelt). Afkoelen en voorzichtig remmen zorgt dat dit weer weg slijt.
- StefanCS
- Bijna verslaafd
Bericht
De S bocht is ook ontzettend glad. Wel een mooi stukje om ff te driften
Gisteren weer de hele dag op zandvoort gezeten. Weer regen
, maar wel ff mooi kunnen rijden met een 997 en Gallardo 
Remmen zijn toch nog niet op bij mij. Ik moet het pedaal wel verder intrappen, maar hij remt voor dagelijks gebruik nog goed en geen schaffend geluid. In de mini gaat er toch een lampje branden als de blokjes op zijn?

Gisteren weer de hele dag op zandvoort gezeten. Weer regen

Remmen zijn toch nog niet op bij mij. Ik moet het pedaal wel verder intrappen, maar hij remt voor dagelijks gebruik nog goed en geen schaffend geluid. In de mini gaat er toch een lampje branden als de blokjes op zijn?
- ndenotter
- Mod virus alert!
Bericht
Komop jongens gas geven en denk aan je lijnen!!
Ik durf te zweren dat als dit een vrijrijden dag was geweest je echt constant gezwaaid geel tegen zou komen! Wat een natte benden zeg. In de Tarzan en de Hugenholtz is 't dan sneller om hoog/buiten te blijven. Maarre vooral gaaf!! Wat een mooie Hans' clubman met zwart wielen op cpz! Rock on!
Ik durf te zweren dat als dit een vrijrijden dag was geweest je echt constant gezwaaid geel tegen zou komen! Wat een natte benden zeg. In de Tarzan en de Hugenholtz is 't dan sneller om hoog/buiten te blijven. Maarre vooral gaaf!! Wat een mooie Hans' clubman met zwart wielen op cpz! Rock on!
Onze sponsors