Maandag zelf weer eens een stukje met de MINI gereden. Het H/K systeem icm het streamen van Soundcloud muziek via de iphone is helemaal top. Echt serieus genieten!
Comfort acces is niet wat ik had verwacht... Hij gaat namelijk niet automatisch op slot als je wegloopt van de auto dat vind ik erg jammer!
Voor de rest heb ik heul veel opties en de enige waar ik enigszins spijt van heb is de cruise control met automatisch afstand houden. De afstand is veel te groot!
Voor het geld vind ik de comfort access niet verkeerd. Ik wil juist niet dat ie vanzelf op slot gaat. Is niet handig als de hond (of kind) ff in de auto achterblijft.
Peter, ik denk open dak houden en HK toevoegen Open dak geeft echt wel heel veel licht en alles is zwart in de auto dus heeft het ook wel een beetje nodig.
Moonwell, Ik heb proefgereden met een CrossCountry v60 met automatische afstand houden Cruise control en ik vond het ook dramatisch, wat dat betreft vind ik BLIS en wakker houd-dingen en automatisch tegensturen als je over een streep gaat niet echt fijne zaken op een auto.
Huidig:'16 F48 - BMW X1 18d X-line High Executive - Alpinweiss - 19" Styling 573 Waiting:'19 F54 - Mini Clubman Chili - Serious Business - Melting Silver - 17" Previous: '16 F56 - Mini Cooper Chili - SB- Black metallic - 17" Spoke Black en '08 Mini Cooper S
Denk het ook niet morgen ophalen, moet ik mij dan opnieuw voorstellen? Of waar zal ik de foto's plaatsen? Uiteindelijk toch geen HK en geen wired genomen, wel pano dak. Meer opties werd iets te gortig....
Kijk al uit naar morgen
Huidig:'16 F48 - BMW X1 18d X-line High Executive - Alpinweiss - 19" Styling 573 Waiting:'19 F54 - Mini Clubman Chili - Serious Business - Melting Silver - 17" Previous: '16 F56 - Mini Cooper Chili - SB- Black metallic - 17" Spoke Black en '08 Mini Cooper S
En hij is top, ik heb er alleen maar naast gezeten Maar het voelt al zoveel beter dan de oude
Vandaag eindelijk zelf mee gereden wat een heerlijke auto zeg echt een verademing t.o.v. De r56, km-teller staat nu op een km-stand van 000035
Ben voorzichtig aan het ruiken aan een F 57 die nu geoffreerd wordt voor levering maart.
Prijslijst is net lego en een(wel leuke)puzzel van plussen en minnen om het budget niet te overschrijden.
Er is bijv groot prijsverschil in prof navi en de gewone mini navi.
Afgezien dat een prof navi wel veel beter zal ponummen vraag ik me af wat de meerwaarde is ten aanzien van de info-verstrekking.
Bvd voor julie input
Hele fijne auto, wij hebben uiteindelijk gekozen voor de kleinere variant en die kan precies hetzelfde als zijn grote broer, het scherm is echter wat kleiner en je hebt geen splitscreen maar werkt voor de rest prima. Het is bij ons de 2e auto, dus klein was meer dan voldoende. Ik heb voor mijn BMW wel voor het grotere scherm gekozen.