Maar het lijkt toch op de nieuwe cabrio?
Die volgend jaar zijn opwachting gaat maken in Born?

Sorry voor de kwaliteit, groet Wilbert
Weet je ook meer van die beschadigde auto (putjes in de lak) wat afgelopen week in het nieuws was.R.Vrolijks schreef:Lijkt er idd op, meer mag ik niet zeggen van de baas
YesW.Cuijpers schreef:Hallo R.Vrolijks. Toevallig werkzaam in Born?
Ja had er van gehoord, maar was van dede fabriek af he!:oAJE53 schreef:Weet je ook meer van die beschadigde auto (putjes in de lak) wat afgelopen week in het nieuws was.R.Vrolijks schreef:Lijkt er idd op, meer mag ik niet zeggen van de baas
Oke, welk onderdeel komt uit jouw handen? Dan weet ik straks meteen bij wie ik moet zijn.R.Vrolijks schreef:YesW.Cuijpers schreef:Hallo R.Vrolijks. Toevallig werkzaam in Born?
Haha, ik ben bij de F56 verantwoordelijk voor de achterklep handgreep, airbag ecu en tunnel massa, hemel, a stijlen interieur verlichting, kachel bediening toggle switch en usb/aux/12 volt paneel ruitensproeier slang en kopjes, en de eerste diagnose van de auto.W.Cuijpers schreef:Oke, welk onderdeel komt uit jouw handen? Dan weet ik straks meteen bij wie ik moet zijn.R.Vrolijks schreef:YesW.Cuijpers schreef:Hallo R.Vrolijks. Toevallig werkzaam in Born?![]()
Wordt het grote chassis / plaatwerk ook in Born geperst?
Zijn er eigenlijk ook rondleidingen?
Onze sponsors