Ter voorbereiding op m'n nieuwe mini ben ik op zoek naar een winterbanden set. Na het lezen van andere draadjes heb ik toch nog wat vraagjes:
- Ik zoek een 16'' of 17" velg, liefst in zwart (als iemand nog een velgenset voor de winter heeft, ik houd me aanbevolen

- Bij mijn vorige mini heb ik een aftermarket winterset gekocht met nokian winterbanden, werkte prima. Deze set is eigenlijk nog goed, maar past niet meer. Als ik nu een aftermarket winterset aanschaf, hoe zit het nu precies met de RDC sensoren?
- Je kan ze online bijbestellen bij een van de online velgensites, maar moeten ze dan nog 'ingelezen' worden ofzo bij de dealer? Of kan de plaatstelijke bandenboer dat ook?
- Enig idee wat dat inlezen zou gaan kosten bij de dealer? Of beter daar dan toch de hele winterset incl sensoren te bestellen? Helaas is bij mijn dealer de radial spoke black winterset uitverkocht. Daarnaast lijken de prijzen bij de dealer (€1300) in verhouden tot aftermarket nog best groot (dan kom ik rond €900 uit incl sensoren)
Ben benieuwd hoe andere F56 mini rijders het aanpakken met winterbanden en hoor graag ervaringen. Alvast bedankt!