GAVE kleur Henri!
Meen je echt serieus dat zelfs de mattenset optioneel is?
Dadelijk moet je nog bijbetalen om überhaupt een gaspedaal te krijgen...
Na ja, héél veel rijplezier in ieder geval!!!!
Classic Austin Mini 1000HLE, Classic Austin Mini Seven 850, Opel Kadett, Seat Cordoba, Alfa Romeo 156 sedan, Alfa Romeo 156 Sportwagon, F54 Mini Clubman S
Hey Henri, alweer een tijdje geleden dat je hier wat geschreven hebt. Hoe bevalt je nieuwe Mini? Ik ben steeds onwijs blij met m'n R50. In de tussentijd alweer een hoop aan veranderd. Groet, Wendy
Prachtige auto hoor en zo standaard is ie niet met dat multimedia systeem en cruise control.
Ik rij zelf een Mini One D met nog minder opties....en bevalt prima, rijden is waar het om gaat
Leuke en goedkope upgrade is de originele sportantenne, 23,50 euro bij de BMW dealer en vaak op voorraad. En mocht je LM velgen zoeken, op het forum en marktplaats komt zat voorbij!
Ja! Ondertussen een dik jaar verder, bijna 47.000 km op de teller.
Helemaal NIETS gedaan aan de auto, behalve af en toe wassen. En z'n eerste beurt gehad bij Breeman. Niets aan het handje. Piepende ruitenwissers zijn vakkundig verholpen, dat was 't enige 'mankement'.
Gemiddeld verbruik sinds nieuw: 5.3 / 100 km...
Naar volle tevredenheid!
En hoe is't met jou Mini? Kunnen we nog ergens foto's bewonderen?
Je hebt aardig wat kilometers gereden zeg!
Fijn om te horen dat je nog steeds blij bent met je nieuwe Mini.
Ik ook nog steeds met de mijne. Ben er echt aan gehecht.
Heb er al hééél veel aan veranderd: andere bumpers, andere grill, andere stoelen, donkere achterlichten, RVS pedalen, andere koplampen, donkere koplampringen, custom uitlaat, Powerflex draagarmrubbers en over een paar dagen een custom stuur driespaaks gemaakt door Cheek-O customs (forumlid)
Foto's en info kun je hier vinden: