Lars Temmink schreef:Of een R50S

marcel.no schreef:Praten kantie wel die Lars!!!Lars Temmink schreef:uiteindelijk is er geen 1 het zelfde en zijn ze allemaal uniek
![]()
De Sssssss van Raymond valt ook onder jullie categorie....en dat geluid komt óveral bovenuitCheek-O schreef:
zullen we eens zien of onze huil boven de rest uitkomt!:D
Hey,marcel.no schreef:HoiBoySteketee schreef:Goedemiddag heren,
Wat een geweldig idee om dit te organiseren! Een prachtige route is het ook, ik ben er heel erg hard over aan het nadenken om ook mee te gaan. Maar heb eind 2013 een huisje gekocht en daar gaat ook veel geld in zitten bij deze grote verbouwing
Gelukkig heb ik nog eventjes tijd om na te denken. Maar is het ook mogelijk om heen met de boot en terug overland via Zweden te komen?
Nogmaals een geweldig idee! En hopelijk kan ik toch mee met m'n GP
Het is idd ook mogelijk om met de Colorline naar Noorwegen te komen en op eigen gelegenheid weer terug te rijden.
Er zijn er meer die dat doen namelijk. de ene blijft nog wat langer en de ander gaat via Larvik terug. Alles is dus mogelijk.
Als je het doet om geld te besparen???
Vergeet niet dat je 700 km meer rijdt op de terug weg en dat je een overnachting in een hotel erbij heb zitten terwijl de Colorline wel duur klinkt maar je hoeft die 700 km extra niet te rijden en die overnachting zit er ook bij in.
Van Kiel naar huis is goed op 1 dag te doen...
Gewoon even een tipje....![]()
We horen het graag!!!!
(en een GP 1 hebben we nog niet in t mooie rijtje!!)
Onze sponsors