Ze Weet wel wat Ik bedoelRaymond schreef:Je probeert d'r over te halen om te komen..?Wilcoos schreef:Kom misschien wel voor de koffie langs...Cannuccia schreef:Hmmm... Tempting...
Eens even over nadenken.![]()
.

Ze Weet wel wat Ik bedoelRaymond schreef:Je probeert d'r over te halen om te komen..?Wilcoos schreef:Kom misschien wel voor de koffie langs...Cannuccia schreef:Hmmm... Tempting...
Eens even over nadenken.![]()
.
boris_brznjef schreef:die intercooler is een fluitje om erop te zetten dat kan ik zelfsCasper schreef:Ginoceros, ik denk niet dat stage 2 die dag niet mogelijk is. Meestal is het alleen mogelijk op de rollenbankdag om de software aan te passen en te rollen. Er zijn vaak geen monteurs aanwezig om bv de intercooler te monteren, die bij stage 2 hoort.
"Door het monteren van een kleinere compressor pully draait de compressor harder waardoor meer vermogen behaald wordt.
Stage II Software 203 pk 15% compressor pulley Prijs: € 675,-
Naast de tuning software wordt er een 15% Cravenspeed compressor pulley gemonteerd. Tevens wordt de multieriem vervangen.
"
Dat weet je vaak na het rollenjacobaco schreef:dit lijkt mij gaaf,
dus onder voorbehoud van datum en prijs wil ik graag mijn pk's e.d. weten
neem aan dat zo iets rond de 75 euries ligt...
nee bedoel wil eerst weten wat het kost en of ik die dag kanRaymond schreef:Dat weet je vaak na het rollenjacobaco schreef:dit lijkt mij gaaf,
dus onder voorbehoud van datum en prijs wil ik graag mijn pk's e.d. weten
neem aan dat zo iets rond de 75 euries ligt...
Als je vooraf weet wat je hebt is het niet zo zinvol of te gaan meten.. Of mis ik het?
Óf doel je op het tunen?
Heeft Beek eigenlijk wel eens een SD gedaan? Ik zie niets op de site er over.BurnoutBram schreef:Rianne chippen dat ding! 180pk!
Volgens mij die van Marcel.No..Cannuccia schreef:Heeft Beek eigenlijk wel eens een SD gedaan? Ik zie niets op de site er over.BurnoutBram schreef:Rianne chippen dat ding! 180pk!
Volgens mij zijn enkel Karin, Rajko (en RichardCannuccia schreef:Ik dacht dat Marcel bij BR Performance was geweest... Maar ik begin nu ook te twijfelen.
Onze sponsors