Zoals ik al had aangegeven op FB ben ik er ook bij op 30 augustus

Classic_New_Mini schreef:Heej Jos,
Zoals ik al had aangegeven op FB ben ik er ook bij op 30 augustus
Canon 50mm vaste lens, kan hele mooie close-up foto's maken met onscherpe achter grond. Of te wel mooie interieur foto'sBaseman schreef:Wat voor soort lens heb je gekocht?
Manick schreef:Canon 50mm vaste lens, kan hele mooie close-up foto's maken met onscherpe achter grond. Of te wel mooie interieur foto'sBaseman schreef:Wat voor soort lens heb je gekocht?
1.8 tenzij jij mij wil sponseren voor 1.4Cheek-O schreef:Manick schreef:Canon 50mm vaste lens, kan hele mooie close-up foto's maken met onscherpe achter grond. Of te wel mooie interieur foto'sBaseman schreef:Wat voor soort lens heb je gekocht?
50MM is een must voor DSLR'S!!
heb je de 1.4 of 1.8?
Is ff denken, zou er nou nog iets aan mijn interieurtje veranderen voor 30-8Manick schreef:Canon 50mm vaste lens, kan hele mooie close-up foto's maken met onscherpe achter grond. Of te wel mooie interieur foto'sBaseman schreef:Wat voor soort lens heb je gekocht?
Helemaal goed dat je er bij wilt / kunt zijn Casper, je coupe gaat zeker in de smaak vallen en mooi in de locatie passen, zeker wetenCasper schreef:Ik moet werken tot 14:30 op Schiphol kom daarna ook even buurten