Daar lust ik er dan ook nog wel eentje van als je wil

Tuurlijk, maar jij kunt ook mooie plaatjes maken!Andor schreef:Gaaf Wim! En weer superfoto's zoals altijd!
Daar lust ik er dan ook nog wel eentje van als je wil![]()
Leuke platen!the blue lobster schreef:Foto's uit 2012.![]()
We zijn er toen ook met een "klein" groepje geweest.![]()
Heerlijke lokatie.![]()
Manick schreef:Mess de begin tijd iets naar voren halen zou denk ik niet erg zijn, met zo'n grote groep die er nu aanwezig is
Manick schreef:Dat klinkt wel als een goed plan Baseman, dan zal ik er ook wel om 12 uur zijn. Ff locatie verkennen enz
speedy schreef:"pijpke buurten"
hier heet dat gewoon stuf roken
Tjee ik zou bijna me paspoort meenemenSchroefie schreef:Sjoske,
wordt het niet tijd voor een cursusje Brabants:
Helemaal geweldig idee. Ook wij zullen proberen er eerder te zijn.Baseman schreef:Manick schreef:Mess de begin tijd iets naar voren halen zou denk ik niet erg zijn, met zo'n grote groep die er nu aanwezig is
Iedreen is natuurlijk vrij om op het zijn of haar gewenste tijdstip te komen, ik zal er denk ik zelf vanaf een uur of 12 zijn en ook Wim zou voor zover ik weet wat vroeger komen.
Het idee wat we hebben om de middag voor iedereen leuk en zinvol te maken is het volgende.
Zoals het er nu naar uitziet zullen er zeker 4 tot 5 fotografen zijn.
Als we het aantal Mini's / aanwezigen delen door het aantal fotografen, iedere fotograaf neemt dus een aantal Mini's op sleeptouw en een fotolocatie voor zijn rekening.
Ben je ergens klaar, dan rij je met je auto naar de volgende locatie, op deze manier zijn de groepjes klein en krijg je nergens lange wachtrijen en krijgt toch iedereen verschillende foto's van zijn Mini van de verschillende locaties.
Dus de Mini's gaan van locatie naar locatie en de fotograaf blijft op zijn plek en hoeft zodoende niet iedere keer bij een nieuwe plek weer alles opnieuw uit te vogelen hoe hij of zij daar de beste foto's kan maken.
Animo voor deze meet is zeker voor een eerste keer super te noemen, maar de opkomst is ook weers afhankelijk, dus dat moeten we toch afwachten.
Bovenstaande manier leek ons nog niet zo verkeerd dan duurt het foto's maken ook niet de hele middag en is er ook nog tijd en gelegenheid voor een "pijpke buurten" zoals ze bij ons zeggen.
Opbouwende kritiek is uiteraard welkom
Super idee!Baseman schreef:Manick schreef:Mess de begin tijd iets naar voren halen zou denk ik niet erg zijn, met zo'n grote groep die er nu aanwezig is
Iedreen is natuurlijk vrij om op het zijn of haar gewenste tijdstip te komen, ik zal er denk ik zelf vanaf een uur of 12 zijn en ook Wim zou voor zover ik weet wat vroeger komen.
Het idee wat we hebben om de middag voor iedereen leuk en zinvol te maken is het volgende.
Zoals het er nu naar uitziet zullen er zeker 4 tot 5 fotografen zijn.
Als we het aantal Mini's / aanwezigen delen door het aantal fotografen, iedere fotograaf neemt dus een aantal Mini's op sleeptouw en een fotolocatie voor zijn rekening.
Ben je ergens klaar, dan rij je met je auto naar de volgende locatie, op deze manier zijn de groepjes klein en krijg je nergens lange wachtrijen en krijgt toch iedereen verschillende foto's van zijn Mini van de verschillende locaties.
Dus de Mini's gaan van locatie naar locatie en de fotograaf blijft op zijn plek en hoeft zodoende niet iedere keer bij een nieuwe plek weer alles opnieuw uit te vogelen hoe hij of zij daar de beste foto's kan maken.
Animo voor deze meet is zeker voor een eerste keer super te noemen, maar de opkomst is ook weers afhankelijk, dus dat moeten we toch afwachten.
Bovenstaande manier leek ons nog niet zo verkeerd dan duurt het foto's maken ook niet de hele middag en is er ook nog tijd en gelegenheid voor een "pijpke buurten" zoals ze bij ons zeggen.
Opbouwende kritiek is uiteraard welkom
Onze sponsors