Nou het is weer zover, als ik iets post over het feit dat we niks horen van de organisatie, ligt de enveloppe nu natuurlijk in de bus....
Startnummer: 142
Starttijd: 08.11
10 en 11 juni 2006 Vierlandenrit (D-LUX-BE-NL)
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
. Was kan ik me herinneren vorig jaar ook pas in de week vooraf.
Begon me desondanks toch ook wat zenuwachtig te worden
.
Maar: ik ben 144 : starttijd: 8.12 uur
Ziet er naar uit dat de organisatie rekening heeft gehouden met de MINI's, startnummers 142-144-146-148
.
En het weer ziet er perfect uit voor het komende weekend
Zie je wel Peterpeter schreef:Nou het is weer zover, als ik iets post over het feit dat we niks horen van de organisatie, ligt de enveloppe nu natuurlijk in de bus....
Startnummer: 142
Starttijd: 08.11

Begon me desondanks toch ook wat zenuwachtig te worden

Maar: ik ben 144 : starttijd: 8.12 uur
Ziet er naar uit dat de organisatie rekening heeft gehouden met de MINI's, startnummers 142-144-146-148

En het weer ziet er perfect uit voor het komende weekend

- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
, geweldig Jannie 
Edit: en wat voor een standaard S-je
Iemand die naast jouw durft plaats te nemen moet wel onverschrokken zijnpeter schreef:Tja, met een standaard Sje gelijk eindigen met een Works en vóór een gemodde S.
Kan maar één reden voor zijn:
De geweldige navigator (of is het navigatrice?) naast me!

Edit: en wat voor een standaard S-je

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wij hebben nog steeds hele fijne herinneringen aan de rit.
Het geluid van de MINI's zo achter elkaar aan blijft nog heel lang in het hoofd hangen.
Ik snap nog steeds niet wat sommige deelnemers eran vinden om tot op de minuut nauwkeurig zo'n rit te rijden. Geen lol aan.
Het geluid van de MINI's zo achter elkaar aan blijft nog heel lang in het hoofd hangen.
Ik snap nog steeds niet wat sommige deelnemers eran vinden om tot op de minuut nauwkeurig zo'n rit te rijden. Geen lol aan.
Onze sponsors