26 juli Mc Meet Best

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

28 jul 2009, 21:20

Yvon schreef:Gaaf zeg! Ik heb wat gemist, helaas had ik al een andere afspraak staan.

Wil nog wel eens naar het standbeeld van Michael in Best eens kijken voor een combi.

@Annet mooie bril die jij en pretty dragen ;-) En wanneer komt de A1 wok meet? (eat) Dan ben ik zeker van de partij! :)

Greetz,
Yvon
Yvon, keb nog meer van die brilllekes, volgende doen we met alle girly's een flash-mob :wink: Zag dat er binnen nog steeds de handtekening van Michael aan de muur pronkt, ben benieuwd hoelang dat nog duurt...........

nog bedankt Wim, hijs coooooool

Afbeelding

en datum vd wok-meet al bekend?

gr, PC :))
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Kees en Annet
Racende reporter

28 jul 2009, 22:59

Nee nog niet.

Ga ik nog even over denken.

Zelf denk ik aan september. Maar jullie horen het nog.

Annet
Afbeelding
Marcel Always Open
Cabrio-King

29 jul 2009, 21:42

hoi beste Clubdag & McDonald-Best gangers , ik vond het erg gezellig om samen een dagje rond te touren, met mij aan het hoofd van de "blauwe brigade". Gelukkig was ParklaneWorks er nog om te helpen de blauwen tegenwicht te geven. Die man heeft beschikking over heel wat paarden, want hij is niet "los" te rijden als je even na een rotonde gasgeeft. :wink:

Wim heeft een hele mooie foto van mijn always open gemaakt waarvoor hartelijk dank.

Ik vond wel dat we volgende keer ook eens bij een terrasje moeten stoppen want alleen maar rijden is ook zo wat!

En ik zie dat ik tijdig naar huis gevlucht ben, gelet op de pluche handboeien die Kees ineens aanheeft.
Berry, sorry dat we ineens foetsie waren maar ik zat met de route te stoeien en toen moesten we toch ineens links (een weg die naar later bleek , een onverharde weg werd). Ik had niet eens gezien dat je had ingehaald. :oops: :oops:

Oh ja wat hebben we geleerd over navigeren: ik sta bij A ik wil naar B trek een rechte lijn en volg die. "Ja maar Marcel, daar ligt geen weg". Maakt niet uit, gewoon proberen!!! Zo kom je de mooie achterafgelegen slingerweggetjes tegen.
:ralley

PS A1 WOK Meet, i'm in!!!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 jul 2009, 18:06

Marcel Always Open schreef:sorry dat we ineens foetsie waren maar ik zat met de route te stoeien en toen moesten we toch ineens links (een weg die naar later bleek , een onverharde weg werd). Ik had niet eens gezien dat je had ingehaald.
Dat zit wel goed! Ik was tenminste voor jullie in Best. :p
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt

Terug naar “Afterparty”