Google herkent het breedbeeldformaat niet en drukt hem samen, ik zal vanavond nog maar eens een poging wagen met uploaden.Maaij schreef:Leuk filmpje. Alleen kloppen de verhoudingen niet echt.
Was jij dat in het filmpje wat een aantal keren zat te toeteren?
Zie je ook hoe die MINI daar bovenaan zwabbert onder het remmen, even op het stuur lettenHans schreef:Leuk filmpje berthilNu zie ik ook hoe jij bos uit uitkomt.. HARD!
Dit zijn de Avalini Manager velgen in 18 inch met 215/35/18 banden. Wat er ook veel op lijkt is MASitaly President. Dat ziet er ook super uit.kaya schreef:Waanzinnige velgen zeg! Welke zijn het?k33z schreef:Volgens mij heb ik ook nog een foto van Lisette, wist niet dat dit ook een miniclub bezoeker was.
Bij deze:
Het was rood.......niet oranje...ik laat hem niet zomaar in het grind lopenBerthil schreef:Google herkent het breedbeeldformaat niet en drukt hem samen, ik zal vanavond nog maar eens een poging wagen met uploaden.Maaij schreef:Leuk filmpje. Alleen kloppen de verhoudingen niet echt.
Was jij dat in het filmpje wat een aantal keren zat te toeteren?
Ik toeterde inderdaad, die BMW ging niet aan de kant en links stond de oranje M7 in het grind die me even daarvoor nog had ingehaald dus ik toeterde even goeiedag. Later hoorde ik dat zijn ophanging rechtsvoor gebroken was.
Zie je ook hoe die MINI daar bovenaan zwabbert onder het remmen, even op het stuur lettenHans schreef:Leuk filmpje berthilNu zie ik ook hoe jij bos uit uitkomt.. HARD!
Dat is wel zo en men leert dat ook zo op een slipcursus, maar rondrijdenn op Zandvoort zonder de duimen aan de binnenkant is niet fijn (zo niet gevaarlijk) als je met 160 het bos uit komt om die snelle bocht te pakken. Als je gaat glijden en van de baan raakt op Zandvoort heb je nog tijd genoeg om je duimen te verplaatsenmderijke schreef:Tip voor de bestuurster: houd het stuurwiel niet met de duimen naar binnen vast. Als je wat raakt (niet onwaarschijnlijk tijdens circuitrijden) kun je een behoorlijke blessure krijgen, bijvoorbeeld een gebroken duim of pols.
Onze sponsors