Blont-007 schreef:bbq is ook goed!MaVaEe schreef:Nou zet de frituurpan maar alvast klaar Marcel!320d touring schreef:
Volgens mij is Leerdam precies in het midden van Nederland
Blont-007 schreef:bbq is ook goed!MaVaEe schreef:Nou zet de frituurpan maar alvast klaar Marcel!320d touring schreef:
We weten het wel ondertussen hoor Ida, je wilt BBQBlont-007 schreef:bbq is ook goed!MaVaEe schreef:Nou zet de frituurpan maar alvast klaar Marcel!320d touring schreef:
Volgens mij kunnen we dat beter bij Jurgen doen, bij ons is met 10 man de tuin volJurgen schreef:Blont-007 schreef:bbq is ook goed!MaVaEe schreef:
Nou zet de frituurpan maar alvast klaar Marcel!Blont-007 schreef:bbq is ook goed!MaVaEe schreef:
Nou zet de frituurpan maar alvast klaar Marcel!We weten het wel ondertussen hoor Ida, je wilt BBQBlont-007 schreef:bbq is ook goed!MaVaEe schreef:
Nou zet de frituurpan maar alvast klaar Marcel!
Geen probleem hoor, als ieder zijn vlees meebrengt en dan zorg ik voor de groentjes320d touring schreef:Volgens mij kunnen we dat beter bij Jurgen doen, bij ons is met 10 man de tuin volJurgen schreef:Blont-007 schreef:
bbq is ook goed!Blont-007 schreef:
bbq is ook goed!We weten het wel ondertussen hoor Ida, je wilt BBQBlont-007 schreef:
bbq is ook goed!
Helemaal mee eensBMW X3 schreef:Lekker op de foodstrip eten bij een bbq restaurant.
Genoeg parkeerplek en lekker eten.
gewoon komen.
Annet
Al was het maar om de auto van Parklaneworks te bekijken.
Wanneer????????Jurgen schreef:Geen probleem hoor, als ieder zijn vlees meebrengt en dan zorg ik voor de groentjes320d touring schreef:Volgens mij kunnen we dat beter bij Jurgen doen, bij ons is met 10 man de tuin volJurgen schreef:
We weten het wel ondertussen hoor Ida, je wilt BBQGezellig
![]()
![]()
Op de oprit kunnen ook minstens 6 mini'sDus 6X4= 24 man
![]()
Ik kan elke zondag als de zon schijntBlont-007 schreef:Wanneer????????Jurgen schreef:Geen probleem hoor, als ieder zijn vlees meebrengt en dan zorg ik voor de groentjes320d touring schreef:
Volgens mij kunnen we dat beter bij Jurgen doen, bij ons is met 10 man de tuin volGezellig
![]()
![]()
Op de oprit kunnen ook minstens 6 mini'sDus 6X4= 24 man
![]()
:D:D:D:D:D
Onze sponsors