Donderdagmiddag 12.00 zijn wij vertrokken van huis. We kwamen toch al snel in de file (op hemelvaartsdag

Vrijdag met een groep russische MINI's, die we onderweg tegenkwamen, naar Silverstone gereden

's avonds nog even naar de muziek geluisterd, maar volgens mij ben ik niet de enigste die dat k*t vond.

The Man Himself

Mr. Cooper is making music

Het Podium

Clubbie met schotel op het dak
Zaterdag was het wel een heel stukkie drukker dan vrijdag. Maar dat maakte het niet minder leuk! Ook heel veel MINI's gezien van clubleden. Maar de meeste gezichten dan weer niet... Ook nog naar de MINI Challenge gekeken. Maar toen ik daar zo lekker op de tribune zat te chillen zag ik in de verte de Crossover Concept rijden!(een paar metertjes maar

Ook deze dag nog een keer ''Race Your Own MINI" gedaan en op het grote circuit gereden. Maar dat ging niet gemakkelijk. Want vrijdag avond hadden ze regels veranderd. (Die Engelsen schijnen heel erg streng te zijn). Ze hadden veranderd dat niemand onder de 16 meer mocht meerijden op "The Big Silverstone Circuit''

Ook kon je nog achter de hoofdtribune een MINI lenen om even mee te rijden langs een hele mooie route die de organistatie had uitgestippelt. We wilden eigenlijk een Cooper S Cabrio, maar die waren al op, dus werd het een Cooper Clubman, dat rijden met het stuur aan de rechterkant is wel vreemd hoor. Daarna nog even wat rondgelopen voor de zoveelste keer (blijft leuk al die MINI's bekijken van andere) en toen weggegaan. FFtjes wezen tanken en daar nog even snel met Coen staan praten en nadat richting de boot vertrokken. We stonden weer net als op de heenweg met de Lotusclub op de boot.

De leen Coopert Clubman

Crossover Concept
Zondagmiddag om ongeveer 12.30 weer thuis. Ongeveer 200 foto's gemaakt. Er is veel naar de MINI gekeken en gewezen. Toch is het nog gelukt om met 4 personen en de bagage + de gekochte dingen verder te reizen

Ons weekend was helemaal top en we willen het zeker nog een keer meemaken. Hieronder staan nog wat meer foto's en de Filmpies komen snel!

2 Stuurtjes ^^

Coendek: Was leuk om jou ook een keer te zien, spreek je nog wel een keer tijdens een meeting.
Groetjes van Edwin