Mini United '09

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Mini Edwin
4 op een rij!
4 op een rij!

26 mei 2009, 19:06

Hier is een verslagje van ons avontuur :P

Donderdagmiddag 12.00 zijn wij vertrokken van huis. We kwamen toch al snel in de file (op hemelvaartsdag :s ). Maar gelukkig kwamen we nog optijd bij de boot. 's avonds om 19.00 lag de boot aan in Harwich (England) en om ongeveer 23.30 waren we bij ons hotel, Overstone Park in Northampton. (Erg luxe hoor, vooral veel van die golvers :P )

Vrijdag met een groep russische MINI's, die we onderweg tegenkwamen, naar Silverstone gereden :P . We mochten gelukkig op het middenterein staan want anders was het nog wel een kl*te eind lopen. Daar meteen eerst opgegeven voor Race Your Own MINI en voor Met je MINI op het grote circuit te rijden. Ook nog een handtekening gekregen op een poster van Mr. Cooper en nog van die spiegelkappen waar 50 opstaat gekocht en ook nog een MINI Umbrella + een tas en nog wat shirts :P .

's avonds nog even naar de muziek geluisterd, maar volgens mij ben ik niet de enigste die dat k*t vond. :lol: Ook stond Mr. Cooper op het podium te zingen en gitaar te spelen, maar hij kan beter auto's maken dan zingen :lol:

Afbeelding
The Man Himself

Afbeelding
Mr. Cooper is making music

Afbeelding
Het Podium

Afbeelding
Clubbie met schotel op het dak

Zaterdag was het wel een heel stukkie drukker dan vrijdag. Maar dat maakte het niet minder leuk! Ook heel veel MINI's gezien van clubleden. Maar de meeste gezichten dan weer niet... Ook nog naar de MINI Challenge gekeken. Maar toen ik daar zo lekker op de tribune zat te chillen zag ik in de verte de Crossover Concept rijden!(een paar metertjes maar :lol: ) Dus ik snel de videocamera gepakt... had nooit gedacht dat die kon rijden. :shock: Filmpje komt er snel aan!

Ook deze dag nog een keer ''Race Your Own MINI" gedaan en op het grote circuit gereden. Maar dat ging niet gemakkelijk. Want vrijdag avond hadden ze regels veranderd. (Die Engelsen schijnen heel erg streng te zijn). Ze hadden veranderd dat niemand onder de 16 meer mocht meerijden op "The Big Silverstone Circuit'' :s . Dus mocht ik eigenlijk niet meer mee :shock: . Ik heb toen maar een pet opgedaan en ben op iets hoogs gaan zitten zodat ik stiekem toch nog mee kon. :p

Ook kon je nog achter de hoofdtribune een MINI lenen om even mee te rijden langs een hele mooie route die de organistatie had uitgestippelt. We wilden eigenlijk een Cooper S Cabrio, maar die waren al op, dus werd het een Cooper Clubman, dat rijden met het stuur aan de rechterkant is wel vreemd hoor. Daarna nog even wat rondgelopen voor de zoveelste keer (blijft leuk al die MINI's bekijken van andere) en toen weggegaan. FFtjes wezen tanken en daar nog even snel met Coen staan praten en nadat richting de boot vertrokken. We stonden weer net als op de heenweg met de Lotusclub op de boot. :P

Afbeelding
De leen Coopert Clubman

Afbeelding

Afbeelding
Crossover Concept

Zondagmiddag om ongeveer 12.30 weer thuis. Ongeveer 200 foto's gemaakt. Er is veel naar de MINI gekeken en gewezen. Toch is het nog gelukt om met 4 personen en de bagage + de gekochte dingen verder te reizen :lol: (misschien hadden we toch die Crossover mee terug moeten nemen :P.)

Ons weekend was helemaal top en we willen het zeker nog een keer meemaken. Hieronder staan nog wat meer foto's en de Filmpies komen snel!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
2 Stuurtjes ^^

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Coendek: Was leuk om jou ook een keer te zien, spreek je nog wel een keer tijdens een meeting.

Groetjes van Edwin
Gtjw
One wheel wonder
One wheel wonder

26 mei 2009, 19:16

We kunnen niet anders zeggen dan "WAT EEN TOP FEEST!!!" sfeertje en weertje waren helemaal zoals het hoort!
Aangezien we ongeveer 100 foto's hebben, heb ik ze maar op een eigen servertje gezet.

Hier de link http://miniunited.duboiswebcompany.nl/

Groeten uit Haarlem

Guido en Lisa
Mini Cooper S JCW RULEZ!!
Maar onze Cooper Sidewalk is ook niet verkeerd :-)
tirex
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 mei 2009, 19:51

Blont-007 schreef:
Blackbird schreef:Cool!! Of....toch niet? :s Ik zal voor zekerheid afstand houden. :lol:
Oe! Gave auto, mooie kleur..kwijl..
Hhaha afstand is niet verkeerd eej! :mrgreen:

:O :lachuh
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

26 mei 2009, 20:07

tirex schreef:
Blont-007 schreef:
Blackbird schreef:Cool!! Of....toch niet? :s Ik zal voor zekerheid afstand houden. :lol:
Oe! Gave auto, mooie kleur..kwijl..
Hhaha afstand is niet verkeerd eej! :mrgreen:

:O :lachuh
>) :mrgreen: >)
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 mei 2009, 20:22

Het was helemaal te gek!! Super naar onze zin gehad. Volgende keer zeker weer, waar het ook is. Onderstaand wat foto's:

Eerste 2 zijn van bezoek aan de MINI Plant in Oxford (voor de 3e keer :oops: ), een dag voorafgaand aan MINI United:

Afbeelding
Afbeelding

Bij de Bed & Breakfast:
Afbeelding

The Yellow Submarine (Beatles):
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Flower Power!:
Afbeelding
Afbeelding

MINI Challenge MINI's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

TBL en Wim:
Afbeelding
Afbeelding

1st Italian Job Mini's:
Afbeelding
Afbeelding

Errug mooooi:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Erg cool hoe deze Union Jack is doorgevoerd. It's all in the detail!:
Afbeelding

Kijk ons BRG-Sje eens glimmen :wink:
Afbeelding
Afbeelding

De snelste en heftigste MINI van Nederland (Berthil):
Afbeelding

Greg:
Afbeelding

Coen:
Afbeelding

De Classic van George Harrison (The Beatles):
Afbeelding

Geinspireerd op de Classic van George Harrison:
Afbeelding

De 1e Mini ooit (bouwjaar 1959):
Afbeelding

Sepp & Ester:
Afbeelding

Pink Seppie & The Pink-NewMINIclub-Ladies:
Afbeelding
Afbeelding

Onze volgende:
Afbeelding

Hierna konden we naar huis :?
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Sepp op 27 mei 2009, 00:22, 6 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

26 mei 2009, 20:48

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ducks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 mei 2009, 21:32

Ik ben ook weer redelijk boven water. Was om kwart over 12 pas thuis. Heb op het laatste stuk wel wat tijd goed kunnen maken >)

Ga niet een heel verslag typen wamt dat is ongeveer het zelfde als de rest hier. Maar heb me goed vermaakt. Nog effe met MR door het mooie engelse landschap geknald. Alleen een beetje jamner dat de weg opeens ophield ;)

Hoogtepuntje vond ik wel het "Race your mini". Heb nog veel te leren, maar het karretje heefd zich goed gehouden. Ragnar heeft het nog op video staan, dus dat komt nog wel een keer voorbij.

Op naar de volgende MU iig :D
[align=center]
Afbeelding
Ducks
flickr
[/align]
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

26 mei 2009, 22:05

Zo nu effe mijn hele verhaal beetje laat maarja moest effe bijkomen whaha.
Mijn vrijdag begon vroeg heel vroeg al om 4 uur in de morgen toen om 5 uur in de auto om richting de mac te karren. Daar stonden de meeste al op te wachten en na een tijdje op het gemakje richting belgie gereden. Daar effe wat belgen opgepikt en verder richting de boot. Eenmaal aangekomen samengevoegd met de andere en toen genoten van een heerlijk relaxt zonnig overtochtje.

Van de boot af dan links rijden haha wel appart maar na een paar minuten weer normaal. Wel waren we de grote groep al vlug kwijt. Een tijdje met ida en jeroen als ik het goed heb bij een tankstation staan wachten maar de rest kwam niet voorbij, toen dus maar met zn 3en rijden. Rond Londen ook een deel van de groep weer gevonden en vanuit daar met veel stopjes naar het hotel.

Daar aangekomen lekker effe opfrissen en naar het circuit. Wel heel gaaf daarow en een beleving om op Silverstone rond te lopen en rijden. Al snel in de gaten dat we gewoon een parkeer stikkerT konden vragen om op het circuit te parkeren. In de avond van de eerste dag ietwat lang door gegaan met coen, olaf, paul, floris en ikzelf en dat ging gepaard met veel drank haha. Om een uurtje of half 4 4 uur richting hotel gegaan en rond een uurtje of half 5 tegen floris aan gekropen whahaha.

Dag 2 lekker op tijd bij het ontbijt maar daarna een beetje rustig aan gedaan. Toen richting circuit en daar lekker rond lopen eten, drinken en kletsen was echt super leuk. In de avond lekker in het plaatsje wat gegeten alleen wel flink verbrand. Wat je daar ziet lopen is echt vaag, zeugen in mini rokjes en meisjes in alleen een trui zo kort en weet ik wat nog meer. Na het eten terug naar het hotel en daar weer gezellig wat gedronken whaha maar niet al te veel en te laat gemaakt. Lag er om half 3 eindelijk in wat een rumoer op de gang zeg, want wat feest gangers hadden op onze verdieping een paar afwerk plakken niet normaal maarja na een paar minuten toch in slaap gevallen.

De laatste dag vroeg op voor het circuit rijden wij deden netjes de anderhalve ronden alleen ging het me allemaal veel te traag. Dit vraagt serieus om meer ghehe. Het was echter wel een beleving om op Silverstone te rijden. Daarna nog van de zon genoten en te horen gekregen bij de verkoop stand dat wat ik wilde kopen ze niet hadden en uitverkocht was balen zeg maarja.

Daarna tanken en richting huis. Terug reis ging in Engeland goed met dank ook aan marc voor het gidsen maar in belgie een ramp wat een drukte maar het was gezellig dat wel. Ook de boot op de terug reis was wat comfortabeler. Na een lange slopende reis afscheid genomen aan hazeldonk van het treintje en toen met een aangepaste snelheid richting Breda, jeetje laatste stukkie ging hard en dat ben ik niet gewoon van mijzelf. Maarja om half 12 thuis nog even wat verhalen verteld en om 1 uur in mn bedje gaan leggen en dat brak me maandag op mn werk wel wat op.

Maar al met al een SUPER SUPER weekend gehad echt om niet te vergeten.

Dan nog een paar dingetjes:
@olaf: thanks voor het navigeren het hele weekend vond het super dat je jezelf toch een beetje in kon houden voor ons COOPER rijders :wink:
@ragnar: benieuwd naar de filmpjes ennuhh als ik je kan helpen met je uitlaat eventueel :wink:
@de rest: was super gezellig en het veel gelachen ook tijdens het rijden over de porto’s
Owja dat snoep overgeven in de file moeten we er in houden voor toertjes in de toekomst ofzo whaha prachtig.
Maar see you next time en voor nu nog effe een kleine greep fotos tot slot

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Leuk idee voor de winter
Afbeelding
Afbeelding

Voor het rijden
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 mei 2009, 22:18

Dikke foto's allemaal lui! Bij alle foto's denk ik weer aan het weekend! Heerlijk 8)
BlueCooperS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 mei 2009, 22:50

Allemaal bedankt voor de mooie foto's 8)
Een zeer leuke impressie voor de thuisblijvers!
Gr. Johnny

.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
Kees en Annet
Racende reporter

26 mei 2009, 23:01

Hier de beloofde foto's en de link naar de rest.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Komen er zo nog meer.
Afbeelding
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

26 mei 2009, 23:06

We wachten annet... :D
Afbeelding
seirv
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

26 mei 2009, 23:28

Na een aantal extra dagen te London zijn wij ook weer veilig thuis gekomen. En wat zie ik, wat een leuke foto's op het form.. Keep on the good work.. !!
Kees en Annet
Racende reporter

26 mei 2009, 23:32

Afbeelding
Afbeelding

Morgen komt de rest.

Annet
Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland