Wat is die zwarte mooi he?frankie schreef:Sjees schreef:Zie dat wij ook nog op 1 foto staan van jullie..

Enne, ik ken niemand van jullie

ja natuurlijk, dan hadden we allemaal net zo hard goedemiddag terug geroepenSjees schreef:Enne, ik ken niemand van jullie, had ik dan zo ineens uit het niks goedemiddag moeten roepen?
Ik stap nooit zomaar op vreemde vrouwen af, anders had ik wel even hallo geroepenWoosh! schreef:ja natuurlijk, dan hadden we allemaal net zo hard goedemiddag terug geroepenSjees schreef:Enne, ik ken niemand van jullie, had ik dan zo ineens uit het niks goedemiddag moeten roepen?
![]()
zeker geleerd van je moeder?GreyCooperS schreef:Ik stap nooit zomaar op vreemde vrouwen af, anders had ik wel even hallo geroepenWoosh! schreef:ja natuurlijk, dan hadden we allemaal net zo hard goedemiddag terug geroepenSjees schreef:Enne, ik ken niemand van jullie, had ik dan zo ineens uit het niks goedemiddag moeten roepen?
![]()
BigD schreef:maarja op buitenlanders zijn ze over het algemeen feller he
maar wij waren aanvankelijk al van plan te vertrekken
speciaal voor WJ de laatste voor vandaag
BigD
Marcel Always Open schreef:Zo een leuk dagje zo. Mini rijden, terrasje zitten, foto maken, mini rijden...
Beetje jammer van die bewoners die mij toch elke keer maar weer toebeten "Jij Hebt hier niets te zoeken" ... Ik doe geen vlieg kwaad en toch zeuren zeiken en zaniken.
Denk dat ik dat ook zou doen als ik in zo'n gedegenereerde omgeving zou moeten leven? Tijd om de dijk door te steken en het dok vol te laten lopen, daaaaag Doel.
Het is meestal zo, als je vriendelijk bent tegen die gasten zijn ze vaak even vriendelijk terug. Er zitten rotte appels tussen maar veel van die gasten (en vrouwen) doen gewoon hun job en maken behoorlijk wat mee.Fred schreef:Tja dat wekt gelijk mijn interesse, wou weten wat ze te zeggen hebben. Mss niet de slimste zet, maar ja... heb nooit anders in mekaar gezeten![]()
Onze sponsors