Afterparty: 30-10-2011 MINI’S in the BUSH 3 - Ready for Fun!

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Skyjack
Enthousiast
Enthousiast

31 okt 2011, 22:25

OK nu ben ik wel benieuwd welke van Mark is, die in het gras in de achtergrond???
Kees en Annet
Racende reporter

31 okt 2011, 22:32

Wat een super foto Marcel.
Afbeelding[/quote]
:lachuh :D
Afbeelding
BenCooper
4 op een rij!
4 op een rij!

31 okt 2011, 22:36

Skyjack schreef:He hoi allemaal. Het was voor mij de eerste keer dsat ik meereed, heb bij Annet en Kees even een sticker gescoord zodat die er nu ook op zit. Omdat ik maar een one heb (en ook geen emmers vol lef) heb ik meestal achteraan gereden en kon het niet altijd bijbenen. De vriendin die mee was heeft me daarnaast nog 5 keer fout gestuurd, maar ach ik heb me kostelijk vermaakt en diezelfde vriendin heeft heel wat foto's geschoten. Veel lekkere kontjes en heel wat gewillige fotomodellen. Oh en ik heb echt wel 40 start foto's van jan en alleman. Kon het niet laten.

Mijn favoriete foto's hieronder:

(Als eerste natuurlijk het bewijs met de sticker)

Afbeelding

PS op mijn photobucket staan alle (173!?!) enigszins scherpe foto's, als mensen foto's willen let me know dan stuur ik de originele file even toe.
Skyjack's Album Mini Bush 2011
Toffe foto van onze cnoepert ! Thanks 8)
Skyjack
Enthousiast
Enthousiast

31 okt 2011, 22:46

Hoi BenCooper, volgens mij heb ik een heel stuk achter jullie gezeten. Bedankt voor het poseren dan maar!
BenCooper
4 op een rij!
4 op een rij!

31 okt 2011, 22:51

Skyjack schreef:Hoi BenCooper, volgens mij heb ik een heel stuk achter jullie gezeten. Bedankt voor het poseren dan maar!
Ik zie het inderdaad :lol: super leuk al die foto's (photobucket). Deze is ook mooi gelukt vind ik

Afbeelding
sander_r53
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 okt 2011, 22:52

Ook hier even bedankje voor de leuke dag !!
t' Was gezellig. Zo her en der een fietspad meegepakt en de bush in geweest buiten de paden.... altijd leuk :) :D

Organisatie, super gedaan en tot de volgende keer (wellicht de Maasrit 2012)
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
Kees en Annet
Racende reporter

31 okt 2011, 22:58

Zo wij zijn ook alweer een tijdje thuis.
Maar nog geen tijd gehad om eens te vertellen hoe leuk het is geweest gisteren.

Het begon al hier voor de deur.
Gezellig met de overburen richting Barneveld.

Op de verzamelplaats waar we echt veel te vroeg aan kwamen stonden al 3 MINI's, die hadden er ook zin in.
Al snel liep dit aantal op tot een grove 40 MINI's.
In één trein richting Dusseldorp. Dat valt nog niet mee. Eerst moet je rustig aan doen, dan vliegen ze via alle banen langs je heen. (ach ja, de jeugd he)

Aangekomen bij Dusseldorp weer een geweldig ontvangst. (Mannen/vrouwen heel erg bedankt)
Alleen wat weinig MINI's daar op en rond de showroom. Beetje jammer :lol: :lol:
Wat een opkomst.

Toen mochten we eindelijk aan de rit beginnen.
Die was echt leuk. Jan ging helemaal los op de dijkjes. (Jan voortaan in de bergen ook zo he)
Trouwens nog bedankt dat ik met jou mee mocht rijden. :yeah

Onderweg nog gezellig met heul veul MINIclub leden koffie gedronken en wat nog meer .....
Daarna weer terug naar het te leuke bospad. (hier zijn ook al onze foto's genomen)

Na dit alles toch nog weer redelijk op tijd bij het eindpunt aangekomen.
Wel als laatste geloof ik. Maar dat mag de pret niet drukken.

Met andere woorden Arjen, Charly en Wim heel erg bedankt voor deze te gekke dag.
Mijn hemel wat heb ik lekker lopen vervelen, kletsen en kletsen en kletsen........ :roll:
Gezellig met bekenden, onbekende enz. Ik zou er mijn werk van moeten maken. :lol: :lol:

Nu maar even wat foto's,
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

31 okt 2011, 23:00

zo even mijn verhaal van de dag,

Begon allemaal heeeeeel vroeg na een avond flink stappen in het mooie breda :lol: het was zwaar maar nog erger voor mijn navigatoren. Na een half uur proberen uiteindelijk 1 wakker :mrgreen: op het gemakje richting Apeldoorn. Hier kwamen we zoals het een brabander hoort laat aan en gelijk naar de koffie. Even de oud eigenaar van mn rode monstertje gesproken erg leuk. Tijdens de koffie wat oude bekende gezien en gesproken en wat rond gekwijlt bij de dealer.

Na de koffie en de briefing rustig mezelf naar de auto begeven en aangesloten bij een gezellig en bekend treintje :mrgreen: wat een lol hebben we gehad. Dijkweggetjes waren leuk waarbij ik onze koprijder ineens van een andere kant heb gezien :lol: daarna tijdje op kop gereden. Toch handig als de rest allemaal S'en zijn lol. Helaas een hoop eigenwijze volgelingen lol.

Onderweg een gezellig tussenstopje gemaakt bij een tentje dat ons wel verwelkomde. Daarna opweg voor de foto waarbij we na wat inproviseren toch wat leuks hebben gecreeerd denk ik zelf 8)

Toen door naar de finish onder het genot van meer slap geouwehoer :mrgreen: Na de rit met de grote groep mee wokken (thanks voor de invite annet) :wink: was erg vermakelijk (ook de weg er naar toe overigens)

Na de wol rustig naar huis begeven om voldaan in de luie stoel te ploffen.

Nogmaals bedankt organisatie en deelnemers voor een heerlijke dag

Nu genoeg type werk de rest van mijn enigsinds toonbare foto's :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Skyjack volgens mij hebben jullie ook een stukkie achter mij gezeten aan de foto's te zien 8) thanks hierbij een foto van denk ik jullie :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Last de crew in actie :lol:

Afbeelding

BigD
the F56 story of Brenda
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 okt 2011, 23:01

Gert///// schreef:Ben je lekker op je vrije zondag met een meeting van de Fiat Panda club onderweg.
Kom je 2 verdwaalde Mini's tegen, gezien het fanatisme heb ik een vermoeden dat ze hier rond rijden :D :D .

Groetjes Gert
He Arjen,

Hebben ze 2 van de BUSH boys gespot :mrgreen:
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

31 okt 2011, 23:02

Fred schreef:
British Cooper schreef:
Afbeelding
:shock: :hap Heeel cool man!
Wat voor wheels zijn dit?? Mss iets voor in de winter :)
BenCooper
4 op een rij!
4 op een rij!

31 okt 2011, 23:08

Maaij schreef:
Fred schreef:
British Cooper schreef:
Afbeelding
:shock: :hap Heeel cool man!
Wat voor wheels zijn dit?? Mss iets voor in de winter :)
volgens mij van een Kever ? Correct me if I'm wrong... :oops:
pimmy
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

31 okt 2011, 23:18

Ook wij hebben een ontzettend leuke dag gehad! :D
Wim, Arjen en Charly en natuurlijk Dusseldorp bedankt voor de goeie organistatie!
Helaas moesten we wat eerder weg om even langs Harderwijk te gaan en ons gastje thuis te brengen.
Hij vond het geweldig om zo veel mini's bij elkaar te zien en de volgende keer gaat ie met neemt ie z'n vader en z'n moeders MINI mee :wink:
Op naar de volgende rit!
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 okt 2011, 23:21

zo, eindelijk even tijd nemen om een verslag van die geweldige dag gisteren te maken :D

wat heb ik onwijs genoten van alles zeg! Om te beginnen natuurlijk dank aan alle die hebben bijgedragen aan het organiseren van het evenement :D een erg mooie rit over dijken, door bossen (en voor een paar idioten hopend op en McD ook snelweg :s ) verder dus van alles wat ik hier in de randstad niet gauw tegenkom... :P

De dag voor ons vroeg begonnen, eerst bijrijder Thomas ophalen in Heemstede, waarna er bij mij thuis werd verzameld met Peter, Jannie, Werner, Franklyn en Eline onder het genot van een bak koffie :D Door naar de Foodstrip, waar er een heus treintje gevormd werd.

Afbeelding

Afbeelding

Eenmaal aanghaakt in Amersfoort werd het een beste Intercity (die dan wel eens op tijd rijd) van groot formaat.

Afbeelding

Ik heb mn best gedaan overal even langs te rijden voor een fototje, helaas was de groep erg groot, waardoor ik bij lange na niet iedereen heb gehad, en ook zijn er een hoop verre van scherp :(

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toen we bij Dusseldorp aangekomen waren leek het werkelijk of alle MINI uit weide omtrek hier op af waren gekomen, wat een enrome MINI-mierenhoop was dat zeg :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bij het wachten om de parkeerplaats op te komen werd Sam wat ongeduldig, of dat ie vast zn bandjes op warmde voor de rit weet ik niet, t gaf wel een flinke flaag rook :P

Afbeelding

:p pfff heb je zo'n stoere coutryman, durf je em niet eens tegen een miniscuul hellinkje op te rijden... :P :mrgreen: SUV cabrio rules :mrgreen: :lol: :P

Afbeelding

Na een lekkere bak koffie, koekje en een openingswoord van de organisatie kon de rit voor ons beginnen :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Aangezien het groepje waarin wij reden geweerd werd bij een bepaald restaurant, waarvan ik de naam maar niet zal noemen, omdat de arme beste man anders zn tent echt kan sluiten vanwege alle negatieve reclame die er op het net is verschenen, zijn wij op zoek gegaan naar een McD. Toen we er op de snelweg achterkwamen dat het nog 20 kilomter rijden was (en we hadden er al een stuk of 10 gehad) werd er besloten om om te keren, en terug te gaan naar de route :P

Afbeelding

toen op een erfje van een hotel achtig iets even op wat mensen staan wachten, waar ik de kans kreeg wat leuke foto's te maken (ik heb er nog meer, maar die hou ik nog ff voor mezelf :P )

Afbeelding

Afbeelding

en nadat er weer een leuke kudde was ontstaan op weg naar wat te eten

(helaas erg wazig, maar t idee vond ik erg leuk van de foto :P )
Afbeelding

uiteindelijk een vriendelijke snackbar gevonden in een dorp wat voornamelijk leek te bestaan uit Audi TTs :roll:

Afbeelding

Afbeelding

het laatste stuk naar het eindpunt was niet heel veel stuurwerk meer, en daar heb ik eigenlijk ook niet echt foto's van :oops:

uiteindelijk nog gaan wokken onder leiding van mama-miniclub (Annet :P ) waar we onze drank afkoop, en vaste eet prijs er meer dan uit hebben gegeten... :lol: Onwijs gelachen en na 2 uurtjes met knappende buiken weer richting huis

thuis de mini geparkeerd, en heel snel mn bed in :D

nog wel even een foto gemaakt van mn timer, ik had hem gereset toen ik weg reed de ochtend, en heb de gehele dag het dak open gehad :D 5 uur en 39 minuten open gereden dus, en d teller in totaal 165 uur en 41 minuten :))

Afbeelding

nogmaals organisatie bedankt voor het organiseren, en alle andere mensen voor de gezelligheid :yeah Ook leuk om weer wat nieuwe mensen te leren kennen :) wat een onwijs toffe club hebben wij toch :icon_top:
nieuw
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

31 okt 2011, 23:26

Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 okt 2011, 23:35

Oud en nieuw naast elkaar, zoek de 10 verschillen. Bonuspunten voor wie het (toen nog keurig op z'n plek liggende) grind herkent! :mrgreen:

Afbeelding

Terug naar “Afterparty”