Je hebt toch iLife 2008 van mij gehad?Sleefje schreef:Filmpje gaat bij mij wat langer duren![]()
de imove vind mijn Macbook niet zo lief. Ik zal nog even op zoek moeten naar de ilife '08 dat gaat 'ie vast beter lusten
Nog even geduld dus luitjes....

Arjan,Arjan schreef:ik noem dit ouwe koeien uit de sloot halen
Ik zie de blu-ray wel verschijnen Jurgen!Jurgen schreef:Ok we zitten nu drie film renders verder en ik zit tussen de 10 en 25GB per filmDat is wat groot voor vimeo niet, ik had ook een paar bestanden van 100MB maar dan was het niet meer ene te kijken
Dus geduld mensen
en mac heeft geen support voor Blue-RayMaVaEe schreef:Ik zie de blu-ray wel verschijnen Jurgen!Jurgen schreef:Ok we zitten nu drie film renders verder en ik zit tussen de 10 en 25GB per filmDat is wat groot voor vimeo niet, ik had ook een paar bestanden van 100MB maar dan was het niet meer ene te kijken
Dus geduld mensen![]()
![]()
Hoe lang is dat filmpje wel niet dan?
Wel toch? Met Toast Titanium 9 en een externe brander kan je toch wel een Blu-raytje bakken?Jurgen schreef:en mac heeft geen support voor Blue-RayMaVaEe schreef:Ik zie de blu-ray wel verschijnen Jurgen!Jurgen schreef:Ok we zitten nu drie film renders verder en ik zit tussen de 10 en 25GB per filmDat is wat groot voor vimeo niet, ik had ook een paar bestanden van 100MB maar dan was het niet meer ene te kijken
Dus geduld mensen![]()
![]()
Hoe lang is dat filmpje wel niet dan?![]()
![]()
Ja gaan toasten PffMaVaEe schreef:Wel toch? Met Toast Titanium 9 en een externe brander kan je toch wel een Blu-raytje bakken?Jurgen schreef:en mac heeft geen support voor Blue-RayMaVaEe schreef:
Ik zie de blu-ray wel verschijnen Jurgen!![]()
![]()
Hoe lang is dat filmpje wel niet dan?![]()
![]()
Ik ben ook voor de filmavond! Dan komt die kwaliteit van de camera tenminste goed tot zijn recht!BMW X3 schreef:Jurgen had het zo naar zijn zin dat ie 2 battereijen leeg geeft gefilmt.
(misschien heb ik ook nog een beetje geholpen)![]()
Jurgen, je moet ook een beetje knippen in die film he.![]()
we kunnen ook wel een film avond plannen. Dan brand je die film gewoon. dat moet wel lukken.
En dan onder het genot vanen wat Apfelstrudel mit zahne het filmpje bekijken.
Mochten jullie dat een goed idee vinden, laat het even weten. Dan plannen we iets.
Annet
Onze sponsors