ik had helaas andere verplichtingen dus kon niet komen... maar als ik zo de foto's en reacties zie is het wel duidelijk dat het erg gezellig was!
volgende x ben ik zeker van de partij om eens kennis te maken met wat mensen..
Afterparty: 30-10-2011 MINI’S in the BUSH 3 - Ready for Fun!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
@all Leuk om al die mooie foto's te zien en leuke verhalen te lezen!
@Daveke
Jij, of althans jouw vriendin, had toch ook een stel rolling shots genomen in het bos???... Toen je links ging rijden
@Mark!
Dikke pics man, ook van onze MINI!
@Peter
Euhm... ff proberen... kleur, kenteken, badge, verlaging, kilometerstand, spacers?, stadslichten?, motortuning, stoelen en kleur bekleding...
Locatie? Das een makkie @ 't Soerel
Zijn jullie daar voor of na ons geweest? Mochten jullie wel naar binnen?
Ohja... plaatje hoor!

@Daveke
Jij, of althans jouw vriendin, had toch ook een stel rolling shots genomen in het bos???... Toen je links ging rijden

@Mark!
Dikke pics man, ook van onze MINI!

@Peter
Euhm... ff proberen... kleur, kenteken, badge, verlaging, kilometerstand, spacers?, stadslichten?, motortuning, stoelen en kleur bekleding...

Ohja... plaatje hoor!

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Ja, punt was alleen dat de camera toen op macro-modus stond.. En daar helemaal niks van terecht is gekomen
Enkel passagier voor de dag hoorSven schreef:@all Leuk om al die mooie foto's te zien en leuke verhalen te lezen!![]()
@Daveke
Jij, of althans jouw vriendin, had toch ook een stel rolling shots genomen in het bos???... Toen je links ging rijden![]()
![]()

Ja, punt was alleen dat de camera toen op macro-modus stond.. En daar helemaal niks van terecht is gekomen

- Skyjack
- Enthousiast
Bericht
Hahahaha ja dat ben ik en een vriendin die ik had gecharterd als bijrijder/fotograaf/navigator.
Geinige foto van mijn little one in actie. Thanks!
Sandra
BigD schreef:
Skyjack volgens mij hebben jullie ook een stukkie achter mij gezeten aan de foto's te zienthanks hierbij een foto van denk ik jullie
![]()
BigD
Hahahaha ja dat ben ik en een vriendin die ik had gecharterd als bijrijder/fotograaf/navigator.
Geinige foto van mijn little one in actie. Thanks!
Sandra
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kenteken klopt flauwert
Badge klopt
Verlaging is een twijfelgeval, ze hebben allebei een schroefset maar wel een verschillend merk.
Kilometerstand klopt
Spacers zijn ook een twijfelgeval, ze hebben beide spacers maar ik heb 10mm en Berthil 16mm.
Stadslichten klopt
Motortuning klopt
Stoelen klopt
Kleur bekleding klopt
Wij waren eerder bij 't Soerel want de gastheer deed normaal en het grind lag er nog keurig bij. Ik vroeg of we wat konden drinken en daar waren ze niet op ingesteld. Het was een restaurant, dus opzich wel begrijpelijk.
Kleur kloptSven schreef:@Peter
Kenteken klopt flauwert
Badge klopt
Verlaging is een twijfelgeval, ze hebben allebei een schroefset maar wel een verschillend merk.
Kilometerstand klopt
Spacers zijn ook een twijfelgeval, ze hebben beide spacers maar ik heb 10mm en Berthil 16mm.
Stadslichten klopt
Motortuning klopt
Stoelen klopt
Kleur bekleding klopt

Wij waren eerder bij 't Soerel want de gastheer deed normaal en het grind lag er nog keurig bij. Ik vroeg of we wat konden drinken en daar waren ze niet op ingesteld. Het was een restaurant, dus opzich wel begrijpelijk.
- Peter
- Volledig MINI minded!
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

wij wilden namelijk wel wat eten, met een auto of 15... das toch zeker een mannetje of 25..
lijkt mij puur geld weggooien, maar ik zit dan ook niet in de horeca
nu heeft ie mooi z'n oprijlaan kunnen aanharken, lutser!
zo deed ie anders niet tegen ons.....peter schreef:

wij wilden namelijk wel wat eten, met een auto of 15... das toch zeker een mannetje of 25..
lijkt mij puur geld weggooien, maar ik zit dan ook niet in de horeca

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Eikel!
Dikke +1!Woosh! schreef:zo deed ie anders niet tegen ons.....peter schreef:
lijkt mij puur geld weggooien, maar ik zit dan ook niet in de horeca![]()
![]()
Eikel!
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
http://www.destentor.nl/regio/epevaasse ... op-100.ece

Gelukkig zijn ze op maandag en dinsdag gesloten, dus de beste man heeft tijd zat om de boel weer even aan te harken.

Gelukkig zijn ze op maandag en dinsdag gesloten, dus de beste man heeft tijd zat om de boel weer even aan te harken.

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
laat dat 'beste' maar weg 

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)