Rit der witte producten (2e filmpje pag. 16)

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Mellow_Ron
Mod virus alert!
Mod virus alert!

13 okt 2008, 08:26

@BigD:
Ja, 2 keer zo veel kans he! :mrgreen:
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 okt 2008, 09:42

zo dat ziet er super uit, zo te zien hebben jullie het goed naar jullie zin gehad.

En was het al zo laat Danny en Maarten :wink:

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
MaVaEe
Koeien-teller

13 okt 2008, 11:06

florisvandam schreef:zo dat ziet er super uit, zo te zien hebben jullie het goed naar jullie zin gehad.

En was het al zo laat Danny en Maarten :wink:

gr.
floris
Ja klopt :P
En jij was de enige die in ons opkwam die zijn numme rkan hebben en nog wakker was! :mrgreen:

Maar jij had nog het oude nummer van Arjan Floris! :lol:
Afbeelding
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 okt 2008, 11:07

Wat een gezelligheid op die foto's.. jullie hebben je erg vermaakt denk ik..

ragg
MaVaEe
Koeien-teller

13 okt 2008, 11:12

Dat zeker Ragnar!

Er zijn ook plannen over en weer "gelulijzerd" om volgend jaar een vervolg te organiseren dus dan moet je uiteraard zeker meegaan! :D
Laatst gewijzigd door MaVaEe op 13 okt 2008, 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 okt 2008, 11:14

Dan ben ik zeker van de party :hoera
Kees en Annet
Racende reporter

13 okt 2008, 17:36

MaVaEe schreef:Dat zeker Ragnar!

Er zijn ook plannen over en weer "gelulijzerd" om vorig jaar een vervolg te organiseren dus dan moet je uiteraard zeker meegaan! :D
Maarten, hebben wij een rit voor vorig jaar "gelulijzerd" . :s
Dat is lekker goedkoop :mrgreen:

annet
Afbeelding
MaVaEe
Koeien-teller

13 okt 2008, 18:07

Zo jij bent scherp Annet! :lol: :mrgreen:
Afbeelding
Yvon
Wingman
Contacteer:

13 okt 2008, 20:09

Wij zijn ook in het land :)) Sinds gisteren al maarja ik had nog wat huiselijke taken die op mijn wachten. Wij hebben geen kuisdame (ik vraag het wel steeds aan de cavia's maar die doe net het omgekeerde... :s ).

De zaterdag
Voor een zaterdag vroeg uit de veren maar de stemming zat er al prima in en gingen zonder ontbijt naar de mac bij Meerkerk. We dachten door een bakkie te kunnn doen maar helaas. Gelukkig stonden Maarten en Kees en Annet wel op ons te wachten.
Dan maar door naar Breda en die Mac beroven van koffie...helaas 09.30 pas open....(!@@%!@#$!). Dus togen wij naar de overburen van de Mac zijnde de mini-dealer Renova. Gelukkig zagen we Bernard lopen op het raam kloppen beetje schaapachtig lachen en de deuren gingen open. Koffie was prima en nog ff met Bernard staan beppen. Renova: bedankt voor ons vroege vogels :-)
Met een leuk tempo richting Kwerp-Erps/Erps-Kwerps (doorhalen wat niet van toepassing is) en daar op de dam bij Jurgen de mini's geparkeerd. Genoten van heerlijke taart en koekjes (mjammie). De koekjes mag je best ff fed-exen :wink:
Rondleiding door het stulpje van Jurgen. Wordt supergaaf! Wij hebben het tegenovergestelde probleem wat Jurgen heeft: meubels over en geen ruimte...Hij heeft ruimte over en geen meubels. Daarna nog wat spuugschapen (lama's undercover als ezels) geaaid en hops richting St. Vith. Echt de mensen die daar wonen zijn volgens mij dood maar weten het nog niet....Een hapje gegeten bij de lokale imker en daar al het vermoeden dat ze niet weten wat een schnitzel is....
We kozen voor plan B dus gingen we een parcourtje rijden. Ik was best benauwd voor de losse steentjes; maar all toch gaan gassen en uiteindelijk derde geworden. Zoals Sleefje het betaamd het parcours eerst volgens eigen inzicht gereden....ahum... :oops:
's-avonds in Malmedy een hapje gegeten....daar werd het eerder geboren vermoeden bevestigd. Verschil tussen kipfilet en schnitzel kennen ze niet. Na het eten nog onbedoeld sjans met een lokale graftak (ik zwaaide naar Kees; alleen dacht die graftak daar anders over). De locale ijstent kon een invasie van negen personen niet aan dus werd er verteld dat er geen ruimte was....Dan maar aan de bar in het hotel een drankje nuttigen. Daar zaten nog wat mannen in pak en een blonde dame (of wel een PS). Ze had al aardig wat genuttigd en probeerde fervent om muziek uit de jukebox te krijgen die de eigenaar al daarvoor het uitgezet....ze probeerde haar heil bij de andere jeukbox te zoeken en struikelde over het pootje en belande bijna bij Pauline op schoot.
Om 23.00 uur besloten we ons mandje op te zoeken.

Zondag
Na een heerlijk ontbijt (de man in pak vervloekt ons nog omdat wij alle lekkere broodjes hadden ingepikt) zijn we de rit gaan rijden. In plaats van Gorilla's in de mist werd het mini's in the mist. Gave route met mooie weggetjes. Toch altijd weer grappig om te wandelaars boos te zien kijken als je een weggetje oprijdt. Staat toch nergens dat het niet mag? Onderweg nog een koffie en apfelstrudel genuttigd met sahne. Aan de buitenkant denk dat de tent al 100 jaar verlaten was maar waarlijk zaten er mensen binnen (wederom al overlijden alleen zelf nog geen besef daarvan) en konden wij ons maagje vullen (sturen in mini's maakt toch hongerig).

Om een lang verhaal niet korter te maken: Jurgen en vette pluim voor je! We hebben genoten van de rit. Volgende keer doen we de Grand Ballon :-)
Mede-rijders bedankt voor de gezelligheid en we zullen ons lulijzerbatterij opladen :oops:

Van de week eens het filmpje bewerken en online gooien. Moest vanavond eerst hardlopen om die taarten eraf te krijgen.

Iedereen bedankt en graag tot de volgende keer!
Afbeelding

Wingman
Contacteer:

13 okt 2008, 20:13

Ik zal onderstaande ff doorgeven (via postduif internet hadden ze daar nog niet) wat een schnitzel is:

Schnitzel

Afbeelding

:p :s
Afbeelding

13 okt 2008, 20:17

haha jaja ook arjan en yvon zijn boven water :lol: 8) wij willen filmpjes en foto;s zien :mrgreen:

Greetz BigD
MaVaEe
Koeien-teller

13 okt 2008, 20:18

Lol! :mrgreen:

Er moet nog wel wat karma's uitgedeeld worden. Dus Danny jij bent de 2e! :lol:
Afbeelding
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 okt 2008, 20:37

Ja hoor! Ik ben ook weer boven water a.k.a. onder aan de berg ;)

Was een top weekend! Iedereen heeft mijn verhaal hierboven al lopen te vertellen dus zal het niet gaan herhalen ;)

Leek wel Gorilla's in the mist op sommige plekken, maar echt schitterende dingen gezien. Vooral die loslopende koeien, paarden, ezels en MINI's waren een genot voor het oog. In Nederland kwam Veronica altijd naar je toe, maar als koe in België komt de boer nog naar je toe. Wat een leventje hebben die beesten daar zeg!

Danny werd de winnaar van de 'oranje pion' met de snelste tijd op het gravelparcours van St. Vith. (nou, zo "vith" zijn ze daar niet) ;)

Aan de bar was het echt gezellig. Lekker een Leffe gedronken en me kostelijk geamuseerd met al die MINI-gekken en ook dankzij de lokale entertainment :mrgreen:

De volgende dag een heeeeeeeeeeeerlijk ontbijt en een supermooie rit met mystieke plaatjes dankzij de mist. Het was wel fris met een graadje of 13, maar de stoelverwarming deed wonderen!
Ik wist niet dat Maarten zo goed koeien kon spotten!! :D

De terugreis was ook weer gezellig snel en voorspoedig, maar dit weekend ging wel weer veel te snel :?

Op naar de volgende!

@ Jurgen: hartelijk dank voor de organisatie. Puik werk!! en bedankt voor de fantastische taarten :P
@ Annet en Kees: bedankt voor het lenen van de chasecam.
@ Maarten: bedankt voor het koeientellen en voor de mooie pics.
@ Danny: bedankt voor het SMS-je met de TV-gids (welke helaas niet aankwam omdat mijn nummer is veranderd, maar toch bedankt!
@ Pauline en Ron: bedankt voor het mooie uitzicht achter jullie mellow yellow MINI met mistlampen aan. Was een prima richtpunt :)

en natuuuurlijk allemaal bedankt voor de gezelligheid, de humor en het plezier! 8)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Kees en Annet
Racende reporter

13 okt 2008, 20:37

Yvon,

Bedankt voor de omschrijving van de schnitzel. (Dus geeeeeeeeeeen kip) :evil:
Dat ga ik morgen eens lekker zelf doen. Dan weet ik zeker dat ik krijg wat ik hebben wil. :p

Annet
Afbeelding
Kees en Annet
Racende reporter

13 okt 2008, 20:39

MaVaEe schreef:Lol! :mrgreen:

Er moet nog wel wat karma's uitgedeeld worden. Dus Danny jij bent de 2e! :lol:
Daar waren we al mee begonnen. :mrgreen:
Afbeelding

Terug naar “Afterparty”