Afterparty Kalender-Meeting 07-12-2008

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Ossie
The Calendar Guy

07 dec 2008, 19:56

Blont-007 schreef:Vriendin van Ossie (weet niet eens je naam :oops: ) bedankt voor je hulp!
Graag gedaan, hoor. Was erg gezellig. :wink:
Tot de volgende keer...

Annika (vriendin van Ossie)
Afbeelding
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 dec 2008, 20:02

Was weer gezellig. Mooi weer, mooie MINI en gezellige mensen. Helemaal top!

@ Bernhard; bedankt!!
@ Oscar; nogmaals mijn dank voor die geweldige kalender!!
@ Pretty en BlonT; dank voor de organisatie!!

marss
Kees en Annet
Racende reporter

07 dec 2008, 20:17

Zo, wij zijn ook weer thuis.
Ik wist niet dat Breda zover weg was :shock: . We hebben er 2uur over gedaan. :evil:

Maar dat doet niets af aan de leuke dag.
Vanmorgen begon het al goed bij AC Meerkerk. 2 koffie halen 1 betalen.
Wat voor de juf achter de toonbank niet heel erg op prijs werd gesteld. Maar dat was haar probleem.

Gezellig wat staan kletsen en weer nieuwe gezichten gezien.

Vandaar uit naar Renova. Waar alles weer goed geregeld was. (vooral de chocomel was echt helemaal top)
Worstebroodje was ook wel welkom trouwens.

Jammer dat er niet zoveel mensen en mini's waren. :mrgreen: :s
Het hele parkeerterrein stond bom vol. Helemaal top al die verschillende mini's.

Ossie bedankt voor de kalender (ahum de tig kalenders helemaal goed) :oops:
Hij is helemaal af. Zodra die hangt plaats ik wel een foto.

Marjon, Ida en Bernard bedankt voor de organisatie.

Foto's volgen.

Annet en Kees
Afbeelding
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 dec 2008, 20:29

@Ida, PC, Ossie, Bernard: Wat weten jullie toch weer een leuke meet te maken van het uitdelen van een aantal posters. De eerste ideeen waren om dit dan bij een locale McDonalds te doen en als je dan ziet hoe het nu weer is uitgepakt.........

Gewoon :yeah

@Coen, Ben benieuw wat voor scoop het nu gaat worden. succes met die Michael Jackson car van je :mrgreen: En uhh nog thanks voor de mod, lijkt het goed te doen.

@Maaij, stoepsleutelen tijdens een meet :s
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 dec 2008, 20:37

Ooh was dat maajj met die velgen? Haha zo krijg je nog eens gezichten bij de namen

Ik zag trouwens Dennisw nog gauw even zijn auto afspuiten in de wasbox. Het is dat ik de oprit had gemist anders had ik naast je gestaan haha! :P
Kees en Annet
Racende reporter

07 dec 2008, 21:03

Hier de beloofde foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog even een naparty in Breda. (winkelen in de volksmond)

Afbeelding

Afbeelding

Tot zover ons beeld verslag van weer een geslaagde mini (maxi) meet.

Kees en Annet
Afbeelding
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

Re: Afterparty Kalender-Meeting 07-12-2008

07 dec 2008, 21:12

Afbeelding

Hey annet valt mij opeens op, in het echt lijk je groter jo :D

Aan de organisatie: het was zeer gezellig, nog nooit hollandse worstenbroodjes gegeten, zijn toch wat anders als bij ons, maar wel lekker. Bij ons is dat van bladerdeeg en een curryworst (frikandel) erin.
De chocomelk was ook lekker hoor. Maar heet, had er mij bij de eerste slok nogal aan mispakt :D
Maar wat een massa mini's, toen ik daar op het laatste al die cabrio's bijeen zag staan, moet ik toch wel toegeven dat ik mijn cabrio toch wel ga missen hoor :).

Aan marjon, jammer genoeg niet het boekje gewonnen, maar ik had al eentje :D Maar een tweede was ook leuk geweest. Ach hans, veel plezier ermee :D
Aan de calander guy, sorry ik weet je naam niet :D En als ik het wist was ik hem al waarschijnlijk terug kwijt, want ik ben nu eenmaal zo slecht met namen :D Bedankt voor de poster, wat een gigantisch formaat :D Maar krijg zeker een mooi plaatsje in mijn huis. Op de voordeur ofzo :D

Aan al de rest, de tot met nieuwjaar waarschijnlijk met de nieuwjaarsrit :). (Hopelijk heb ik dan al de clubber)
Afbeelding
Kees en Annet
Racende reporter

07 dec 2008, 21:25

Ja, ik ben wel gekrompen he. Ik lijk wel een dwerg.
Best grappig.
De bonbons waren ook heel erg lekker. 8)

Annet
Afbeelding
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

07 dec 2008, 21:29

Allereerst wil ik m'n bewondering uitspreken voor "The Calender Guy". :D Ossie helemaal top. Gave kalender en dan heb ik het nog niet over al die uren die je er in heb gestoken!!!! Geweldig hoe netjes daar alle kalenders bij Renova op hun ontvangst lagen te wachten.
:-)) :-))

Bernhard super dat we je showroom hebben mogen "lenen". Heel gastvrij!!! Natje, droogje. Helemaal goed!! THANKS!!!
:)) Ida :)) jij ook bedankt voor de leuke samenwerking......... wordt vervolgd "Pretty-BlonT" :wink:

Lieve MINI-luitjes ik heb genoten van deze dag en natuurlijk van jullie MINI's :-PP Wat een kick, al dat moois voor de deur!!
Bedankt dat jullie er waren. Een te gekke opkomst.
:yeah

gr, PC 8)
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

Re: Afterparty Kalender-Meeting 07-12-2008

07 dec 2008, 21:34

Jurgen schreef:Maar wat een massa mini's, toen ik daar op het laatste al die cabrio's bijeen zag staan, moet ik toch wel toegeven dat ik mijn cabrio toch wel ga missen hoor :).

Aan marjon, jammer genoeg niet het boekje gewonnen, maar ik had al eentje :D Maar een tweede was ook leuk geweest. Ach hans, veel plezier ermee :D
M'n cabbie staat tot je beschikking voor de "sweet memories" :D Knokke... :wink:

Afbeelding

Boekje is goed terechtgekomen, have fun Hans!

Neusje van de zalm, Coen :wink:

Afbeelding

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
coendek
Stoepsleutelaar

07 dec 2008, 22:02

Hiya guys!!
was een mooi dagje weer!! :D gezelligheid ALOM! :D
Heerlijke broodjes en heerlijk weer.. het was een erg gezellige dag. Die scoop vloog er op de heenweg af... maarja.. leer je weer van :wink:

heeft verder mijn dag niet verknalt!! was GOED!!!!

@ Ossie, WEDEROM bedankt en ik zal wat reclame voor je maken!! dus hier en daar wat posters ophangen!! :wink:

@Ida, bedankt voor het regelen, was weer tiptop in orde... HELAAS TROK JE NIET NUMMER 423!!!!! maar kan niet altijd feest zijn!! :lol:

@pretty, Ook jij weer bedankt voor het regelen!! was allemaal top gedaan!! Ook bedankt voor die foto... die mag eigenlijk wel in groot formaat naar coendekorte @ hotmail. com (NET ALS ALLE ANDERE FOTO'S VAN DE FIETS!!)

@Bernard, volgende keer toch wat langer praten over "de kast", Thanks m8!

@Ries, blij dat het gelukt is! :wink:

@iedereen.. echt super dat jullie allemaal gekomen zijn.. vond het weer een gezellige dag.. ondanks dat mijn kanariepiet er nu anders bij staat dan vanmorgen!!

DIKKE KUS aan jullie allen!! :lol: :mrgreen:

Tot de volgende meet!!!

Coen
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 dec 2008, 22:04

Het was super gezellig vandaag !!!
En wat rijden er een hoop DIKKE Mini's in de club :shock: ..
Leuk weer wat nieuwe mensen te hebben ontmoet ..
Via deze weg wil ik de organisatie , in het bijzonder Marjon,Ida en Ossie ..
Thnx voor de gave kalender , krijgt een tof plekje ..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Groet Inim :D
padechjo
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

07 dec 2008, 22:07

Na bijna 500 kilometer te hebben gereden zijn wij inmiddels ook weer thuis.
Gisteren de Mini van top tot teen gewassen maar tijdens een tussenstop in Meerkerk was daar nog weinig van te zien :cry: Vervolgens zijn we met een treintje Mini's naar Breda gereden en hebben wij nog even snel de auto gewassen :mrgreen: ....@Getzz: Wat een gemiste kans >)...die van ons was weer bling bling :mrgreen:

Maar wat was het weer geslaagde meeting.....een gave kalender ontvangen, heeel veel Mini's gezien en nieuwe gezichten......en wat een mazzel met het weer!!! Verder was er een super ontvangst met koffie, thee en lekkere chocolademelk en vooral de Brabantse worstenbroodjes gingen er lekker in. Verder nog twee setjes ventieldopjes kunnen scoren met een leuke korting en een leuke tas die we tijdens de loterij hebben gewonnen.

@Ossie: Leuk om je ontmoet te hebben en wat een mooie kalender!!!! Alleen nog even kijken waar die komt te hangen....gaat helemaal goed komen.

@BlonT-007: Leuk je ontmoet te hebben!!! Morgen gaat Patricia ff op zoek naar "de jas" :mrgreen: Next meeting komen Patries en Chimene (onze dochter) in de Mini "Hello Kitty" shirts :mrgreen:

@Coendek: Volgende keer moeten we wat langer bijpraten.....heb nog geen eens tijd gehad om je Mini goed te bekijken....ziet er echt dik uit. BTW...balen van je scoop joh!

@Hans: Leer elke keer weer wat bij...thx voor de info...binnenkort maar ff op zoek naar een nieuwe compressor :D

@BlonT-007, Pretty Cooper en Renova: Bedankt voor jullie gastvrijheid en super geregeld allemaal!!!

@iedereen: Het was weer errug gezellig....tot de volgende keer :yeah

Voor degene die uit het Noorden komen maar niet naar Breda konden komen en/of de kalender nog niet hebben. Wij hebben bij ons thuis een aantal kalenders liggen die opgehaald kunnen worden. Dusssss.......heb je interesse, stuur maar ff een PM zodat we wat kunnen regelen.

grtzzzz DennisW en Patries
Kees en Annet
Racende reporter

07 dec 2008, 22:08

Even een foto van de kalender.
Kees heeft 'm al opgehangen. :))

Afbeelding

Afbeelding

Annet
Afbeelding
coendek
Stoepsleutelaar

07 dec 2008, 22:11

@dennis... inderdaad.. ik wil je plannen wel horen... je weet waar ik woon :wink:

@annet.. lekker zitten daar!! :lol:

Terug naar “Afterparty”