wat zonde zeg van die GP.
zit hij ook hier op het forum?
Street Power Zandvoort Afterparty
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
ook de politie is in Belgie wat relaxterjbcola schreef:Ook terug na een lange maar leuke dag.
Op de terug weg nog een leuke babbel gedaan met de wegpolitie van Antwerpen![]()
Agent: Goeie avond heren
Wij: Goeie avond "meneer"
Agent: Dat was een vlot ritje hé![]()
Ik: Tja, We komen van ver en het laatste stukje had ik effe een zwak momentje...
Agent: Heb ik gezien ja, is dat een coopertje??
Ik: Nee hoor, een Sje![]()
Papieren gecontroleerd, effe moeten blazen, nog 5 min staan kletsen en weer verder met onze reis![]()
Ik had geen nrplaat vooraan, ruiten vooraan donker en toch redelijk gesjeesd met de Mini en blijkbaar allemaal geen probleem![]()
![]()
Eind goed al goed, nu vlug naar mijn bed

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ondanks een klein buitje was het toch een mooie dag, met diverse mensen leuk kennis gemaakt. Praten over Mini's is altijd leuk 
Alleen jammer dat er van de Time Attack van vorig jaar is niet zo veel meer over is. Het driften was spectaculair om te zien maar 3,5 uur sprintraces is iets teveel van het goede. Daarna maar twee keer een half uur sessie voor de time attack waar men allemaal tegelijk aan het rijden was.
Erg jammer dat de GP tijdens de eerste opwarmronde al schade reedt. Ik heb gehoord dat hij in aanvaring kwam met een Mitsubishi. Het fijne weet ik er verder niet van.
Hans had zeer veel bekijks met de Lotus. Eerste keer voor hem op Zandvoort met de Lotus, volgende keer hopelijk wel onder mijn 2.11
Op de terugweg er een uur over gedaan om uit Zandvoort weg te komen

Alleen jammer dat er van de Time Attack van vorig jaar is niet zo veel meer over is. Het driften was spectaculair om te zien maar 3,5 uur sprintraces is iets teveel van het goede. Daarna maar twee keer een half uur sessie voor de time attack waar men allemaal tegelijk aan het rijden was.
Erg jammer dat de GP tijdens de eerste opwarmronde al schade reedt. Ik heb gehoord dat hij in aanvaring kwam met een Mitsubishi. Het fijne weet ik er verder niet van.
Hans had zeer veel bekijks met de Lotus. Eerste keer voor hem op Zandvoort met de Lotus, volgende keer hopelijk wel onder mijn 2.11

Op de terugweg er een uur over gedaan om uit Zandvoort weg te komen

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
@paulsuus - mooie spy foto's!! en deze dat ben ik!! Helaas niet met elkaar gepraat en sorry dat ik niet terug zwaaide toen jullie links vorrbij kwamen..

@Ossie - Was weer gezellig en je mini is een schaapje in wolfkledig.. echt een geweldige bak.
@Berthil: Eindelijk kennis kunnen maken en die dikke wagen van je kunnen bekijken.. wat een auto.
@Ron: goed je weer gezien te hebben en nog steeds een lekkere kleur die mini.
@ducks: Was gezellig man en wat een schitterende foto's.. ps volgende keer niet zo hard.. heb maar en cooper..(geintje)
@jbcola: Dick mooi erims maar vond de andere echt mooier (weet even niet de naam gun-kleur)
En ik hoor het wel aslde hulp nodig hebt.. help je graag..
@bollie - fijn om kennis te maken.. en natuurlijk goede keus om met die dikke clubber mee te rijden..
@TBL: Fijn kennis te maken.
@floris:wwer een stevige handdruk en een kort bezoek. je klonk lekker schoor. zoals oscar al zei.
@Denniz - ben erg benieuwd naar al die nieuwe onderdeeltjes)
@de rest: Niet gesproken maar wel de mini's bekeken..
Olaf (ducks) heeft mooi foto's gemaakt.. dit was toch wel de mooiste actie..

Ik heb ook nog wat kleine filmpjes van Hans.. in zijn dikke bak. maar denk dat de film van berthill beter is
WEl erg zonde van de GP van maiky maik.. wat een dike tegenvaller. had van ander clubleden vernomen dat hij er helemaal klaar voor was. bijrijdersstoel eruit gehaald. in de buurt geslapen... pff en dan krijg je dit..
Sterkte maiky maik...!!
Ragg
Tot de volgende keer maar weer.

@Ossie - Was weer gezellig en je mini is een schaapje in wolfkledig.. echt een geweldige bak.
@Berthil: Eindelijk kennis kunnen maken en die dikke wagen van je kunnen bekijken.. wat een auto.
@Ron: goed je weer gezien te hebben en nog steeds een lekkere kleur die mini.
@ducks: Was gezellig man en wat een schitterende foto's.. ps volgende keer niet zo hard.. heb maar en cooper..(geintje)
@jbcola: Dick mooi erims maar vond de andere echt mooier (weet even niet de naam gun-kleur)

@bollie - fijn om kennis te maken.. en natuurlijk goede keus om met die dikke clubber mee te rijden..
@TBL: Fijn kennis te maken.
@floris:wwer een stevige handdruk en een kort bezoek. je klonk lekker schoor. zoals oscar al zei.
@Denniz - ben erg benieuwd naar al die nieuwe onderdeeltjes)
@de rest: Niet gesproken maar wel de mini's bekeken..

Olaf (ducks) heeft mooi foto's gemaakt.. dit was toch wel de mooiste actie..

Ik heb ook nog wat kleine filmpjes van Hans.. in zijn dikke bak. maar denk dat de film van berthill beter is

WEl erg zonde van de GP van maiky maik.. wat een dike tegenvaller. had van ander clubleden vernomen dat hij er helemaal klaar voor was. bijrijdersstoel eruit gehaald. in de buurt geslapen... pff en dan krijg je dit..
Sterkte maiky maik...!!
Ragg
Tot de volgende keer maar weer.

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Zo, de Blauwe is zojuist ook weer thuis geraakt, na met Ron tot het einde te zijn gebleven, en nog even op
familiebezoek te zijn geweest in Amsterdam.
Het was een heerlijke dag.
Wat is dat dirften spectaculair, GEWELDIG
En Hans, klasse wagenbeheersing hoor! , je stuurde perfect op die natte baan.
Volgens mij hadden we veel belangstelling met de MINI's, je hoorde vaak zeggen "Kijk eens wat een gave MINI'S"
Leuk om ook weer wat bekende en nieuwe mensen gesproken te hebben.
Bedankt allemaal voor de gezelligheid.
(volgende keer staat de BBQ chef Floris er met z'n party tent heb ik gehoord!)
Normaal plaatst ik nu wat foto's, maar dat wordt een dagje later.
Heb ze wel snel alle 638 doorgekeken, en al zeg ik het zelf, er zitten spectaculaire tussen.
familiebezoek te zijn geweest in Amsterdam.

Het was een heerlijke dag.

Wat is dat dirften spectaculair, GEWELDIG

En Hans, klasse wagenbeheersing hoor! , je stuurde perfect op die natte baan.

Volgens mij hadden we veel belangstelling met de MINI's, je hoorde vaak zeggen "Kijk eens wat een gave MINI'S"
Leuk om ook weer wat bekende en nieuwe mensen gesproken te hebben.

Bedankt allemaal voor de gezelligheid.

(volgende keer staat de BBQ chef Floris er met z'n party tent heb ik gehoord!)
Normaal plaatst ik nu wat foto's, maar dat wordt een dagje later.

Heb ze wel snel alle 638 doorgekeken, en al zeg ik het zelf, er zitten spectaculaire tussen.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Kees en Annet
- Racende reporter
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
zo das was me een dagje wel gisteren.
Lag er zaterdagavond veels te laat in en de wekker ging weer veels te vroeg!!!
Maar man man wat een auto's heb ik gezien zeg, de een nog lelijker dan de andere, niet te geloven dat mensen zoveel geld in een auto stoppen, en dan ook nog denken dat het er mooi uitziet
Dacht ook de tijd van de cavello's en austrailians een beetje over was maar het tegendeel is gisteren weer bewezen.
Vond het erg gezellig gisteren en leuk om weer een aantal bekende leden te spreken.
Was echt helemaal naar de klote dus trok het op een gegeven moment echt niet meer!
gr.
floris
@ paulensuus, kwamen jullie nog binnen met mijn entree kaartje????
Lag er zaterdagavond veels te laat in en de wekker ging weer veels te vroeg!!!
Maar man man wat een auto's heb ik gezien zeg, de een nog lelijker dan de andere, niet te geloven dat mensen zoveel geld in een auto stoppen, en dan ook nog denken dat het er mooi uitziet

Dacht ook de tijd van de cavello's en austrailians een beetje over was maar het tegendeel is gisteren weer bewezen.
Vond het erg gezellig gisteren en leuk om weer een aantal bekende leden te spreken.
Was echt helemaal naar de klote dus trok het op een gegeven moment echt niet meer!
gr.
floris
@ paulensuus, kwamen jullie nog binnen met mijn entree kaartje????
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nu even een verslagje van mijn kant..
Allereerst jammer dat ik jullie niet allemaal gezien heb het was ook superdruk en ik had ook een druk schema.
De dag begon met de heenreis om 7uur richting zandvoort met 2graden boven 0 was lekker.. NOT!
het weer zag er prima uit lekker helder maar dat ging snel veranderen helaas. Na de keuring hadden we een briefing die heb ik samen met Micheal (met GP) heb gedaan en nog snel wat tips gegeven maar hij moest gelijk de baan op en helaas tijdens de eerste ronde sloeg het noodlot toe..
Wij startte na de semi pro street en zal de vuurdoop zijn van de Lotus op het circuit (ik heb hem net ruim een week en slechts 150km mee kunnen rijden) dus voorzichtigheid was op zijn plaats.. ik had mijn snelste ronde in de 2e ronde
want later ging het een stuk beter alleen had ik steeds een gele vlag dus kan je geen snelle ronde neerzetten dus dat werd een 2,15min iets om niet echt trots op te zijn.. de Lotus vraagt om een totaal andere aanpak dan een Mini of Dax of wat dan ook en dat hoor je van meerdere mensen die Lotus rijden heeft o.a. te maken met stuur gevoel die heel licht is waardoor je het gevoel krijgt dat die gaat ondersturen. Iets waar je aan moet wennen!
De grens ligt eigenlijk heel ver van de 340
Maar na afloop had ik toch een smile op mijn gezicht!
wat heb ik genoten zeg, heerlijk wat een kick geeft dat ding! Rijbeleving op en top!
Hetzelfde als met de Dax alleen had ik het idee dat de Dax toch iets sneller is ik moet meer schakelen met de Lotus om toeren te houden en de Dax heeft bergen met koppel, dus kompleet anders rijden.. Leuk weer wat te leren..
Daarna was er de sprint alle sjonnie's hadden hun beste Honda civic's en andere hokken meegebracht.. jezus wat een veld zeg.. duurde mij ook te lang dus na 1 sprint vond ik het wel genoeg.. Ik deed de sprint samen met een Donkervoort, aardige man, tijd mee staan praten (moest wel want het duurde ruim 40min voordat wij aan de buurt waren ofzo) hij heeft dus 280pk op 700kilo dus op papier had de Lotus al geen kans maar hij zat ook in een andere klasse.. maar goed in praktijk had de Lotus ook geen kans
Zie filmpje..
Daarna regen.. niet heel veel maar genoeg om de baan spekglad te maken icm olie en rubber van het driften was het echt werkelijk spekglad!
We hadden een extra briefing ivm gladheid en de helft van de semi pro street haakte af.. bij de pro street was iedereen daar, maar het was echt afzien vooral scheivlak, audi S, Kumho waren superglad.. en na 2 rondjes begon het weer te regenen
mooi nog gladder. Dus een 2,28 werd het 15e plaats algemeen, maarja het is nu aan mij om hier betere tijden neer te zetten kijken of het eind van het jaar beter is!
Allemaal bedankt voor de leuke woorden over de Lotus ben er ook erg blij mee, en Klaas enorm bedankt dat je er toch weer voor mij ben! Super!! De servicebus hebben we niet nodig gehad maar het geeft toch een fijn gevoel dat we kunnen sleutelen als er wat is..
Allereerst jammer dat ik jullie niet allemaal gezien heb het was ook superdruk en ik had ook een druk schema.
De dag begon met de heenreis om 7uur richting zandvoort met 2graden boven 0 was lekker.. NOT!

Wij startte na de semi pro street en zal de vuurdoop zijn van de Lotus op het circuit (ik heb hem net ruim een week en slechts 150km mee kunnen rijden) dus voorzichtigheid was op zijn plaats.. ik had mijn snelste ronde in de 2e ronde

De grens ligt eigenlijk heel ver van de 340
Maar na afloop had ik toch een smile op mijn gezicht!

Hetzelfde als met de Dax alleen had ik het idee dat de Dax toch iets sneller is ik moet meer schakelen met de Lotus om toeren te houden en de Dax heeft bergen met koppel, dus kompleet anders rijden.. Leuk weer wat te leren..
Daarna was er de sprint alle sjonnie's hadden hun beste Honda civic's en andere hokken meegebracht.. jezus wat een veld zeg.. duurde mij ook te lang dus na 1 sprint vond ik het wel genoeg.. Ik deed de sprint samen met een Donkervoort, aardige man, tijd mee staan praten (moest wel want het duurde ruim 40min voordat wij aan de buurt waren ofzo) hij heeft dus 280pk op 700kilo dus op papier had de Lotus al geen kans maar hij zat ook in een andere klasse.. maar goed in praktijk had de Lotus ook geen kans

Zie filmpje..
Daarna regen.. niet heel veel maar genoeg om de baan spekglad te maken icm olie en rubber van het driften was het echt werkelijk spekglad!
We hadden een extra briefing ivm gladheid en de helft van de semi pro street haakte af.. bij de pro street was iedereen daar, maar het was echt afzien vooral scheivlak, audi S, Kumho waren superglad.. en na 2 rondjes begon het weer te regenen

Allemaal bedankt voor de leuke woorden over de Lotus ben er ook erg blij mee, en Klaas enorm bedankt dat je er toch weer voor mij ben! Super!! De servicebus hebben we niet nodig gehad maar het geeft toch een fijn gevoel dat we kunnen sleutelen als er wat is..
- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Ik ben ook nog eventjes langs geweest (1,5uur) Was echt super gaaf, maar jmmr van die hoeveelheid sjonnie bakken. Jmmr dat ik helaas niemand van de club heb kunnen spreken en heb nog wel ff Hans kunnen spotten was net te laat om hem dag te zeggen, hij reed net het circuit op
Ik hoop jullie allen bij de volgende meeting te spreken, wie weet bij mini united

Ik hoop jullie allen bij de volgende meeting te spreken, wie weet bij mini united

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Onze sponsors