Mini verwendag 4-4-09

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
coendek
Stoepsleutelaar

04 apr 2009, 20:34

Shadow_Breaker schreef:het was echt fijn vandaag, spijtig genoeg hebben we de dag iets moeten verkorten door een klein beetje slaaptekort.
het was leuk om een paar nieuwe gezichten bij de foto's van de mini's te kunnen plakken.

@pc: bedankt om deze dag te organiseren, het was fijn om je nog eens terug te zien.
@coendek: het was leuk je nog eens gezien te hebben, kan niet wachten op de volgende mods op die dikke mini van je
@ al de rest: veel leuke babbels gehad en bedankt voor het prettig gezelschap.
Hey chef... alweer wakker?! werkse kerel!! tot snel1! :wink:

Coen
valentijn
Mod virus alert!
Mod virus alert!

04 apr 2009, 20:36

Marly, Marjon en alle boys van Leeuwen superbedankt voor deze gezellige dag!!!!! :P

Oei wat was dat weer fijn om na zo lange tijd weer deel te nemen aan een leuke happening met de mini's.
Dit was weer echt ouderwets!!!

Ik wil zeker de boys van van Leeuwen bedanken voor het polijsten van ons dakje!!! SUPER :hoera

HET WAS EEN TOPDAG!!!!
mijn mini is maxi
Kees en Annet
Racende reporter

04 apr 2009, 21:05

KLIK voor slideshow poetsdag 04-04-2009

Kees

ps in het begin zal hij wel traag zijn ivm de vele gebruikers
Afbeelding
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 apr 2009, 21:13

So was weer wel een dagje vandaag. Ik had een erg druk programma gepland en was daarom al om 8:00 mijn ride aan het wassen. Dan ff wat spullekes gehaald voor de kido's en snel weer door naar van Leeuwen.

Deze verwendag is er toch wat minder afplaktape door gegegaan waardoor we wat sneller aan de slag konden. Naast het poetsen hadden we ook nog wat andere mods gepland :lol:

Youri (de stickermaster) heeft nog snel een van de vipers hersteld. Thanks man.
Afbeelding

Tussendoor nog even wat foto's gemaakt van alle mooie en steeds mooier wordende MINI's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De Limbo hoek (daar weten ze wel wat mooie rides zijn zeg):
Afbeelding
Afbeelding

Na het poetsen dachten we dan toch nog even de koplampen te verwisselen voor versies met witte pinkers. En ik denk dat iedereen wel was opgevallen dat dat niet echt soepel verliep :oops:

Aan mankracht ontbrak het niet:
Afbeelding

Een van de schroeven van de linkerlamp bleek toch wel erg vast(geroest) te zitten. Dus dan maar met grof geweld er aan en afslijpen die schroeven.

Goed, lampunits gewisseld en dan nog even afstellen met je motorkap.................. uhmmm, dan moet ie toch weer open :oops: :?

En dat ging dus niet meer. Ook nog even naar Renova gebeld of ze er een tip voor hadden. Niet dus. Dan maar wachten tot meerendeel weg is en kijken op de brug of we er bij kunnen komen. Toen met Wok wat panelen weg gehaald en na ongeveer een uur met de hulp van Slopel kenner Che de kap open gekregen! :)) (Nee mijn MINI is geen verkapte Opel).

Ook hierbij veel hulp gekregen van de mannen van van Leeuwen :-))

Uiteindelijk is het dus toch goed gekomen. Op de terugweg even nog langs de bredase autoshop geweest voor zilveren lampjes. 4,- per set!!!

Annet en Kees nog wel betrapt bij Renova, toch een R57??? :wink:

Al met al een topdag en toch nog 6 mods (twee koplampen en 4 silvatech lampjes :wink: )!

Marjon & Marly en andere van Leeuwen mannen:
Top geregeld en ik kijk al weer uit naar de volgende editie!!!
Mini zeeland
Enthousiast
Enthousiast

poetsdag Breda

04 apr 2009, 21:15

Zo ook al weer even thuis.
Iedereen die aan deze dag heeft mee geholpen bedankt. Was super. Zeker omdat we onze cabrio pas gisteren zijn gaan ophalen . En nu al blinkend op de oprit. :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

tot meets :yeah
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 apr 2009, 21:26

So, ik ben ook weer thuis :mrgreen:

Nee, geintje!!! Ondanks dat ik 10 minuten van Van Leeuwen afwoon, begon mijn dag toch ook "vroeg" (lees ik moest mijn wekker zetten op een vrije zaterdag). Na de auto volledig gekleid te hebben, moest ie vanochtend nog gewassen worden. Ik stond dus om 8:30 uur bij ANAC de MINI te wassen. Niet veel later kwam er een mede-clubber, smartie, binnenrijden. In opdracht van Marly kwam hij ook nog ff snel zijn Clubman wassen 8) ! Daarna samen doorgereden naar Van Leeuwen.

Mijn dagje was helemaal top. De MINI ziet er super uit, veel mensen gesproken, VEEL super glimmende MINI's gezien en veel gelachen.

Marly en haar verwenjongens, SUPER BEDANKT!!!!
Pretty, ook jij bedankt voor het organiseren en het initiatief, helemaal TOP!!
Alle mede MINI-lovers; bedankt voor de super gezellige dag!!

@Coendek; thnx!! :wink:

marss
MiniCat
Mod virus alert!
Mod virus alert!

04 apr 2009, 22:18

Ben weer boven water (letterlijk :wink: ) en wil nog even wat mensen bedanken..

- De heren van t verwenteam die mijn dak en grille gepoetst hebben
- Pretty voor t organiseren
- Kstja of zo :s :wink: voor t helpen met de lampjes en voor t leuke achteruitkijkspiegeluitzicht op de terugweg
- Beatel/ Beate voor t wax on :P
- Ries voor de badgeholder
- iedereen voor de leuke dag

Fijn weekend verder en geniet van de bling Mini's allemaal

Grt Cath
Jack C
Mod virus alert!
Mod virus alert!

04 apr 2009, 22:48

:yeah

Ik kan niks anders zeggen dat we wederom ontzettend hebben genoten van deze dag.

Natuurlijk en we kunnen ze niet genoeg bedanken Marjon, Marly en de Verwenboys. Wat blijven de jongens toch rustig werken, iedereen had wel zo zijn wensjes, maar ze hebben werkelijk bijna alles kunnen oplossen.
Op zulke jongens mag je trots zijn Marly :dansen

Lekkere relaxte sfeer iedereen hard aan het werk, mooie mini's gezien.
De kofferbak verkoop / ruilhandel was ook weer Super, lampje hier, badge daar, spiegelkapjes, stickers, striping etc... Wat zit er toch veel beweging in deze Club.
Tevens is ook weer leuk om de auto's weer eens in het echt te zien, is altijd leuker dan op een foto's.
Lekker wat kunnen kletsen. Diegene die we niet hebben gesproken sorry komt de volgende keer wel.

:mrgreen: Che, we moest helaas tanken, maar ben je weer gaan JAGEN.......

Was een lange dag, maar zeker de moeite waard, helaas dat het nu 1 1/2 gaat duren voordat erweer een verwen dag is, want als ik het goed heb begrepen van Marly moet het zolang stand kunnen houden als je netjes je auto na 6/7 weken wederom goed behandeld en zeker niet met shampoo..

Super,

Jack :mrgreen:
p.s. Carl ik mail je nog met info, maar dat wordt komende week
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

04 apr 2009, 23:20

Ik was vandaag ook nog even kijken en wat onderdelen uitwisselen.
Het was indrukwekkend om al die Mini's waaraan hard gewerkt werd allemaal te zien 8)
Het was allemaal top geregeld zo te zien, de volgende keer doe ik ook vast mee.
BlueCooperS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 apr 2009, 23:34

Dat ziet er allemaal weer mooi uit 8)
Mooie opkomst.
Jammer dat het zo ver uit de buurt is :oops:
Gr. Johnny

.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
iDarkDesign
Transformer

05 apr 2009, 00:37

veelste weinig foto's in zo'n poetstopic! Ziet er top uit! jammer dat ik er niet bij kon zijn.

iDD
BadSMini
Mod virus alert!
Mod virus alert!

05 apr 2009, 09:25

Het was leuk, ik heb gelachen, allemaal bedankt!!!
:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

Gr Youri
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

05 apr 2009, 09:42

Hehe ik ben ook weer wakker, gisteren om 20:00 in mijn bed gecrached, ik was bekaf van al het praten natuurlijk, het kuisen was bij mij al na dik uurtje gedaan :D P Geen idee hoe de rest daar uren mee kon vullen :D

Maar aan iedereen die ik gesproken heb he was leuk je te spreken, ik ga ze niet allemaal opnoemen, want dan vergeet ik er zeker een paar, maar het waren massa's :D :P

Aan de eigenaars met de bonbons laat het je smaken :D Maar intervolg mss 500gr, ik vind 250 altijd zo'n klein doosje lijken, en veel geld kost het nu ook niet he :D :P

Jammer dat mijn spoiler niet geplakt is kunnen worden, maar dat komt nog goed :D.

En op een of andere manier als ik naar deze foto kijk dan hoor ik mezelf vanzelf "Heej marjon zeggen :D :P"
Afbeelding

@Marjon en blont, die rit die moet er echt komen hoor :D Heerlijk de dijken af :D :P En savonds wat met de "jetons" spelen :D
Afbeelding
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

05 apr 2009, 09:49

Volgens mij hebben we het toch echt over die 250 gram hoor Jurgen, want Annet neemt de foto, en ik moet dat bevestigen met een gekke bek. hihi :bleh

En jah snel een datum prikken want Oooooh wat heb ik daar zin in! :zon
jp en peggy
One wheel wonder
One wheel wonder

05 apr 2009, 09:53

was een top dag bij van leeuwen een compliment voor de organisatie.leuke mensen gesproken iedereen was super enthousiast. ries nogmaals bedankt voor de badge holder :D john bedankt voor het plakken van de stickers ziet er goed uit thanks ,verder iedereen bedankt voor een leuke dag gr.jp
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Terug naar “Afterparty”