Voor mij was het de eerste rit maar zeker niet de laatste.
Heb een stuk met een groep meegereden en dat beviel me beter dan na het eten de route zelf zoeken.
ging echt top ik heb genoten.
Ik heb ook een aantal foto's geschoten. Helaas zat er niets bij waarvan ik zeg "whow". Deze drie van de mini's op de pond zijn wel leuk. (als kiekje dan)
Bas van 't goeie leven gewapend met snoepzak, hadden ze ook nog kleinere?
Jezus Berthil, wat BALEN. Heel veel sterkte met de reparatie en hoop ook dat het qua kosten nog meevalt voor je. Eén tegenvaller was eigenlijk al genoeg.
Kwiebje verzorgt ook de catering naar MINI United, zie ik !!!
Seirv schreef:wie weet “wordt vervolgd ” in een nieuwe editie van 2010..
Kan ik al inschrijven?
Ik denk dat deze rit, gecombineerd met het lekkere weer, vast weer erg inspirerend gewerkt heeft voor anderen om ook (later in het jaar) een rit uit te zetten. Op deze manier kunnen we ritten in verschillende regio's hebben en komt het niet op een paar mensen aan om te organiseren!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Was zeker een leuk ritje.. alleen moest ik afhaken toen ik zag dat dit ritje wel wat langer ging duren.. (moederdag he)
Was goed warm in de Lotus er zit een soort kachel in die alleen maar warme lucht blaast.. pff.. (ik heb hem er nu uitgehaald)
Wat wel jammer was dat iedereen gewoon achter elkaar aan rijdt (ik moest wel ivm mijlenteller ) de volgende keer 2 minuten tussen elke Mini/Lotus bij de start.. dan lijkt het een echte rally.
Helaas is het filmpje mislukt achter Benno en nog wat Mini's maar ik heb wel een filmpje van de terugweg..
lekker toeren met de Lotus