Je reed flink door inderdaadlisette schreef:Ik zal er ook eens voor gaan zitten; een verslag van een geweldige dag!
We begonnen met een korte theorie"cursus"; uitleg over het rijden, de baan etc. Daarna in 4 groepen ingedeeld om de bochten te gaan oefenen en de slalomcompetitie. De instructeur reed steeds in één van onze auto's mee en gaf uitleg over hoe je de bochten het beste kunt nemen, welke versnelling etc.
Daarna gingen we het gehele circuit oefenen en op het einde nog het vrije rijden. Dit laatste ging echt stukken beter dan toen op 23 april. Ten eerste omdat ik nu echt wist wat ik moest doen en veel betere lijnen kon rijden. En ten tweede omdat we veel meer de ruimte hadden om te rijden; minder druk op de baan. Ik heb echt hele stukken in mijn eentje gereden. Dan hoef je dus echt alleen op de baan en de bochten te letten en niet op alle auto's om je heen. Ik heb nog wel een rondje samen met een porsche en een M3 gereden, die hadden het toch maar mooi moeilijk om me kwijt te rijden!
Dit is echt een aanrader voor iedereen die graag sportief wil rijden en ook wat wil leren.

(was op zoek naar foto's via diverse sites maar kon het niet laten om even te reageren